return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 7)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפחות אכלת משהו...
תומר לא השאיר לנו כלום!@#$@#!$ :whip:



חחחח מיסכן תומר התנפתלם עליו
MoSH_MaN
איזה דרמה!

אפשר לחשוב כולה הלכנו לאכול שם איזה סיפורים.......
ורועי שתי דברים
לא שילמת אז אל תתבכיין

ותפסיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק להגזים
הוא אכל הרבה אבל גם אנחנו אכלנו מספיק
זה פשוט ילד בלי בושה שאוכל כל כך מהר....חחח אותי זה הצחיק

הוא בא אליך הביתה
יש משהו לאכול
תביא משהו לאכול
....
חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה דרמה!

אפשר לחשוב כולה הלכנו לאכול שם איזה סיפורים.......
ורועי שתי דברים
לא שילמת אז אל תתבכיין

ותפסיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק להגזים


אתה לא מבין שתומר חייב לי הרבה...
הוא צריך לשלם עליי בכל מקרה... לא עקרוני

ואני לא מגזים
הוא בלס את הצלחת צ'יפס שלנו... אני בקושי נגעתי בה
אחר כך לקחתי לכם כמה צ'יפסים נכון.. אבל לא אכלתי כמוך בחיים
Narcotic Mind
נו בסדר מה חדש
זה הרי ידוע שאתם חבורה של שמנים :o
warpedd_
מה זה???????

עשיתם לי רצח אופי!!!

טוב שיש את טלי שתגן עלי
:) :) ;) ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מה זה???????

עשיתם לי רצח אופי!!!

טוב שיש את טלי שתגן עלי
:) :) ;) ;)


באמת טוב שיש את טלי...
אותה טלי שראתה אותך בולס חצי פיצה ולא מזיז עפעף :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
באמת טוב שיש את טלי...
אותה טלי שראתה אותך בולס חצי פיצה ולא מזיז עפעף :)



קודם כל הוא אכל רבע מטר!
ואני אכלתי כמעט כמוהו והייתי עדיין רעבה כי זה באמת כלום......
luckystrike
סורי שלא באתי בסוף :(
דפקו לי איזה משהוא בצבא ...


אבל הצלחתי לארגן לעצמי רגילה - איזה בית זונות !
אני בביית 10 ימים רצוף עכשיו !!!!


אאאאאאאאאאההההההההההה כיף לי כיף לי כיף לי !

:)

קיצר מתי הולכים ?


ולמה לא היה כיף ?!?!?
תמיד צחוקים באס"א !
warpedd_
quote:
Originally posted by luckystrike
ולמה לא היה כיף ?!?!?
תמיד צחוקים באס"א !


לא קימבנו אותנו כלכך
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
לא קימבנו אותנו כלכך


או מיסכן!!!!!
אותי אף פעם לא מקמבנים במסעדות
כשחושבים על זה אין לי קומבינות כמעט בשום מקום
חוץ מהמועדונים שאורן מתקלט בהם
והולכים להיות עוד כאלה, אבל את זה אני ישאיר לאורן לספר לכם כשהוא יחזור מנהריה
אורן תחזור כבר אני מתגעגעת!!!!!!!!!!!!!!:sadgreen:

Sniper
quote:
Originally posted by TinkerbeL

אורן תחזור כבר אני מתגעגעת!!!!!!!!!!!!!!:sadgreen:



אוווווווווווווווווו
איזה חמודה
MoSH_MaN
בלי לפגוע את נשמעת כמו ילדה קטנה

וגם בקטע של הסרט סקס וכל הדברים האלה
אני לא יודע מה איתך אבל בנות דווקא כן בעד סרטי סקס אבל זה בלי קשר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement