| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לא קימבנו אותנו כלכך |
או מיסכן!!!!!
אותי אף פעם לא מקמבנים במסעדות
כשחושבים על זה אין לי קומבינות כמעט בשום מקום
חוץ מהמועדונים שאורן מתקלט בהם
והולכים להיות עוד כאלה, אבל את זה אני ישאיר לאורן לספר לכם כשהוא יחזור מנהריה
אורן תחזור כבר אני מתגעגעת!!!!!!!!!!!!!!:sadgreen: |
|
|