return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Sniper
חחחחחחחחחחחח איזה בוק הוא הביא עם המסיכה
warpedd_
מה אתם מזיינים את המח שאכלתי הרבה
!!!

אפשר לחושב כולם אכלו ואני נראה לי הייתי הכי קטן שמה
אחרי עודד

דה"כ רציתי קינוח אחרי הארוחה ושאלתי את עודד אם יש לו עוגה בבית
:)

בכל מקרה איזה צחוקים היה עם מוש
חחחחחח
כל פעם שהוא יצא מהאוטו נעלנו את הדלתות ונסענו לו
חחחחח
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
מה אתם מזיינים את המח שאכלתי הרבה
!!!

אפשר לחושב כולם אכלו ואני נראה לי הייתי הכי קטן שמה
אחרי עודד



אתה תמיד מכחיש שאתה אוכל הרבה!
:rolleyes:

אין אפשר לפתור את זה אם לא מודים שיש בעיה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מה אתם מזיינים את המח שאכלתי הרבה
!!!

אפשר לחושב כולם אכלו ואני נראה לי הייתי הכי קטן שמה
אחרי עודד

דה"כ רציתי קינוח אחרי הארוחה ושאלתי את עודד אם יש לו עוגה בבית
:)

בכל מקרה איזה צחוקים היה עם מוש
חחחחחח
כל פעם שהוא יצא מהאוטו נעלנו את הדלתות ונסענו לו
חחחחח


אתה שמן!!!!$@@#$@#@#!$%^#$%

וכן היה משעשע הקטע עם מוש...
אני עדיין חושב שהיית צריך לנסוע שהם היו עם הקולה
יענו רוורס ואז לברוח
זה כולה קילומטר וחצי :D
GLoBaL-MUZiK
רררררררר זונות, אני נשארתי בבית ואכלתי עשבים, תתביישו לכם
בעיקר עודד המניאק הזה, מארגן פגישה בלי לדאוג להסעות, עודד זוכר ששנאתי אותך? אז עכשיו אני שונא אותך יותר ואני לא בא היום

זכור, אם לוטם ישאל זאת אשמתך
:whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רררררררר זונות, אני נשארתי בבית ואכלתי עשבים,


לפחות אכלת משהו...
תומר לא השאיר לנו כלום!@#$@#!$ :whip:
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפחות אכלת משהו...
תומר לא השאיר לנו כלום!@#$@#!$ :whip:


רועי תחתוך לך את הרגל עגל שלך ותעשה על האש, אז יהיה לך מה לאכול יבכיין
Scorchio
מה התעצבנת ברק לא הפסדת משהו מיוחד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רועי תחתוך לך את הרגל עגל שלך ותעשה על האש, אז יהיה לך מה לאכול יבכיין


בקר שכמוך...
קח חתיכה מעצמך ותשים על האש :D
עצבני... חלית במחלת הפרה המשוגעת :crazy:
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Scorchio
מה התעצבנת ברק לא הפסדת משהו מיוחד

בטח שהפסדתי, אתה היית שם, לא זכיתי בכבוד לתת לך כאפה
חפיף

ולגביך רועי, אתה לא מצחיק פרוש עכשיו

oDrori
עזבו ברק סתם מציג
:p



!ברק, נראה אותך בערב

:)
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori
עזבו ברק סתם מציג
:p



!ברק, נראה אותך בערב

:)


כן כן שמענו עליך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement