|
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| חחחחחחחחחחחח איזה בוק הוא הביא עם המסיכה |
|
|
| warpedd_ |
מה אתם מזיינים את המח שאכלתי הרבה
!!!
אפשר לחושב כולם אכלו ואני נראה לי הייתי הכי קטן שמה
אחרי עודד
דה"כ רציתי קינוח אחרי הארוחה ושאלתי את עודד אם יש לו עוגה בבית
:)
בכל מקרה איזה צחוקים היה עם מוש
חחחחחח
כל פעם שהוא יצא מהאוטו נעלנו את הדלתות ונסענו לו
חחחחח |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה אתם מזיינים את המח שאכלתי הרבה
!!!
אפשר לחושב כולם אכלו ואני נראה לי הייתי הכי קטן שמה
אחרי עודד
|
אתה תמיד מכחיש שאתה אוכל הרבה!
:rolleyes:
אין אפשר לפתור את זה אם לא מודים שיש בעיה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מה אתם מזיינים את המח שאכלתי הרבה
!!!
אפשר לחושב כולם אכלו ואני נראה לי הייתי הכי קטן שמה
אחרי עודד
דה"כ רציתי קינוח אחרי הארוחה ושאלתי את עודד אם יש לו עוגה בבית
:)
בכל מקרה איזה צחוקים היה עם מוש
חחחחחח
כל פעם שהוא יצא מהאוטו נעלנו את הדלתות ונסענו לו
חחחחח |
אתה שמן!!!!$@@#$@#@#!$%^#$%
וכן היה משעשע הקטע עם מוש...
אני עדיין חושב שהיית צריך לנסוע שהם היו עם הקולה
יענו רוורס ואז לברוח
זה כולה קילומטר וחצי :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
רררררררר זונות, אני נשארתי בבית ואכלתי עשבים, תתביישו לכם
בעיקר עודד המניאק הזה, מארגן פגישה בלי לדאוג להסעות, עודד זוכר ששנאתי אותך? אז עכשיו אני שונא אותך יותר ואני לא בא היום
זכור, אם לוטם ישאל זאת אשמתך
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רררררררר זונות, אני נשארתי בבית ואכלתי עשבים, |
לפחות אכלת משהו...
תומר לא השאיר לנו כלום!@#$@#!$ :whip: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפחות אכלת משהו...
תומר לא השאיר לנו כלום!@#$@#!$ :whip: |
רועי תחתוך לך את הרגל עגל שלך ותעשה על האש, אז יהיה לך מה לאכול יבכיין |
|
|
| Scorchio |
| מה התעצבנת ברק לא הפסדת משהו מיוחד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
רועי תחתוך לך את הרגל עגל שלך ותעשה על האש, אז יהיה לך מה לאכול יבכיין |
בקר שכמוך...
קח חתיכה מעצמך ותשים על האש :D
עצבני... חלית במחלת הפרה המשוגעת :crazy: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה התעצבנת ברק לא הפסדת משהו מיוחד |
בטח שהפסדתי, אתה היית שם, לא זכיתי בכבוד לתת לך כאפה
חפיף
ולגביך רועי, אתה לא מצחיק פרוש עכשיו |
|
|
| oDrori |
עזבו ברק סתם מציג
:p
!ברק, נראה אותך בערב
:) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
עזבו ברק סתם מציג
:p
!ברק, נראה אותך בערב
:) |
כן כן שמענו עליך |
|
|
|
|