return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 3)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
סבבבבבבבה גם אני תאמת בבית
אורן תעדכן אותי עם אתה רוצה לנסוע נארגן משהווו


אמרתי לך
אתה היחיד מהדרומיים שיש לו רישיון
חוץ מטלי, אבל היא עם מלווה.......
אז למה שאתה לא תסיע????????????
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
יאללה הפעם באמת תתארגנו הדרומיים ...


כמו שאמרתי בהודעה הקודמת, אחי

אין סיבה שלא נבוא...... ואנחנו מתים לבוא!!!!!
אבל איתמר כל פעם אומר שהוא יסיע ובשניה האחרונה אומר שהוא לא יכול בסוף


ואין פה עוד מישהו עם רישיון
חוץ מטלי, שיש לה מלווה
אבל ברגע שיגמר לה המלווה, אנחנו נתחיל להתארגן ולבוא לרוב הפגישות
לפחות ככה היא אומרת
נכון טלוש? :rolleyes:
Sniper
אני ינסה לארגן אוטו ליום שני
למרות שהסיכויים קלושים
אבל אם למישו בא לאסוף אותי מהבית יהיה הכי טוב
זה כולה 10-20 דקות
משפיים

אז תודה רבה
:]]]
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC

ואין פה עוד מישהו עם רישיון
חוץ מטלי, שיש לה מלווה
אבל ברגע שיגמר לה המלווה, אנחנו נתחיל להתארגן ולבוא לרוב הפגישות
לפחות ככה היא אומרת
נכון טלוש? :rolleyes:


חחחח עוד 3 שבועות......
ולמה לא
כל עוד אתה מביא מוזיקה טובה לדרך ומשלם לי כמו למונית
;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחחח עוד 3 שבועות......
ולמה לא
כל עוד אתה מביא מוזיקה טובה לדרך ומשלם לי כמו למונית
;)


חחחחחחחחחחחחחח
סבבה
מוסיקה ברוך השם לא חסר לי
וכסף כמו מונית....... אהההה....... כל עוד את לא תתחילי להיראות ולדבר כמו נהג מונית אז אין בעיה.....
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
YuVaL
בעעעעעעעעעעע
מי מקפיץ אותי ואת קובי!??
:(
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by YuVaL
בעעעעעעעעעעע
מי מקפיץ אותי ואת קובי!??
:(


איתמר
:D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
איתמר
:D


למה יש לי הרגשה שזה לא יצא לפועל?
:rolleyes:
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
איתמר
:D


איזה קרציה יאללה....:rolleyes: :D :eyespop:
Scorchio
טלי בטח חיה בסרט שאיך שנגמר לה המלווה ישר היא מקבלת את האוטו לאיזה נסיעה של חצי ישראל
זה לא עובד ככה מותק ההורים ישבו לך על הנשמה
אני בקושי מקבל אוטו לעבודה בתוך רעננה

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
טלי בטח חיה בסרט שאיך שנגמר לה המלווה ישר היא מקבלת את האוטו לאיזה נסיעה של חצי ישראל
זה לא עובד ככה מותק ההורים ישבו לך על הנשמה
אני בקושי מקבל אוטו לעבודה בתוך רעננה



חחחח
צר לי לאכזב אותך
אבל כבר הודעתי לאבא שלי שהימים הראשונים אחרי שנגמרלי המלווה יש לי ולאוטו כבר תוכניות

והוא אמר שאם אני ממשיכה לנהוג טוב כמו עכשיו אין לו שום בעיה
:crazy: :crazy: :crazy:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
איזה קרציה יאללה....:rolleyes: :D :eyespop:


למה קרציה? מה הקשר?
יש לו רישיון כבר איזה חצי שנה ואף פעם לא נסעתי איתו באוטו, וגם לא ראיתי אותו נוסע
אני רוצה כבר שהוא יסיע אותי לאנשהו!!!!!!


איתמר, מה נסגר איתך???????
מתי תעשה לי סוף סוף סיבוב??????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement