|
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
סבבבבבבבה גם אני תאמת בבית
אורן תעדכן אותי עם אתה רוצה לנסוע נארגן משהווו |
אמרתי לך
אתה היחיד מהדרומיים שיש לו רישיון
חוץ מטלי, אבל היא עם מלווה.......
אז למה שאתה לא תסיע???????????? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יאללה הפעם באמת תתארגנו הדרומיים ... |
כמו שאמרתי בהודעה הקודמת, אחי
אין סיבה שלא נבוא...... ואנחנו מתים לבוא!!!!!
אבל איתמר כל פעם אומר שהוא יסיע ובשניה האחרונה אומר שהוא לא יכול בסוף
ואין פה עוד מישהו עם רישיון
חוץ מטלי, שיש לה מלווה
אבל ברגע שיגמר לה המלווה, אנחנו נתחיל להתארגן ולבוא לרוב הפגישות
לפחות ככה היא אומרת
נכון טלוש? :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
אני ינסה לארגן אוטו ליום שני
למרות שהסיכויים קלושים
אבל אם למישו בא לאסוף אותי מהבית יהיה הכי טוב
זה כולה 10-20 דקות
משפיים
אז תודה רבה
:]]] |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואין פה עוד מישהו עם רישיון
חוץ מטלי, שיש לה מלווה
אבל ברגע שיגמר לה המלווה, אנחנו נתחיל להתארגן ולבוא לרוב הפגישות
לפחות ככה היא אומרת
נכון טלוש? :rolleyes: |
חחחח עוד 3 שבועות......
ולמה לא
כל עוד אתה מביא מוזיקה טובה לדרך ומשלם לי כמו למונית
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
חחחח עוד 3 שבועות......
ולמה לא
כל עוד אתה מביא מוזיקה טובה לדרך ומשלם לי כמו למונית
;) |
חחחחחחחחחחחחחח
סבבה
מוסיקה ברוך השם לא חסר לי
וכסף כמו מונית....... אהההה....... כל עוד את לא תתחילי להיראות ולדבר כמו נהג מונית אז אין בעיה.....
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| YuVaL |
בעעעעעעעעעעע
מי מקפיץ אותי ואת קובי!??
:( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בעעעעעעעעעעע
מי מקפיץ אותי ואת קובי!??
:( |
איתמר
:D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
איתמר
:D |
למה יש לי הרגשה שזה לא יצא לפועל?
:rolleyes: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
איתמר
:D |
איזה קרציה יאללה....:rolleyes: :D :eyespop: |
|
|
| Scorchio |
טלי בטח חיה בסרט שאיך שנגמר לה המלווה ישר היא מקבלת את האוטו לאיזה נסיעה של חצי ישראל
זה לא עובד ככה מותק ההורים ישבו לך על הנשמה
אני בקושי מקבל אוטו לעבודה בתוך רעננה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טלי בטח חיה בסרט שאיך שנגמר לה המלווה ישר היא מקבלת את האוטו לאיזה נסיעה של חצי ישראל
זה לא עובד ככה מותק ההורים ישבו לך על הנשמה
אני בקושי מקבל אוטו לעבודה בתוך רעננה |
חחחח
צר לי לאכזב אותך
אבל כבר הודעתי לאבא שלי שהימים הראשונים אחרי שנגמרלי המלווה יש לי ולאוטו כבר תוכניות
והוא אמר שאם אני ממשיכה לנהוג טוב כמו עכשיו אין לו שום בעיה
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איזה קרציה יאללה....:rolleyes: :D :eyespop: |
למה קרציה? מה הקשר?
יש לו רישיון כבר איזה חצי שנה ואף פעם לא נסעתי איתו באוטו, וגם לא ראיתי אותו נוסע
אני רוצה כבר שהוא יסיע אותי לאנשהו!!!!!!
איתמר, מה נסגר איתך???????
מתי תעשה לי סוף סוף סיבוב?????? |
|
|
|
|