return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 9)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מספיק כל היום מזיין את אמא שך


הופה! זה היה ממש בוגר עכשיו!!! ואתה קורא לי ילד קטן

quote:
עכשיו מה הקשר יש צורת התנהגות לדעתי אתם מתהנגים כמו שתי ילדים חמודים וקטנים
אז אמרתי

אין חופש דיבור!?
רר"ר
כשאש!!!


יש חופש דיבור ועוד איך
אבל יש גם טאקט......
ובהערה הקטנה הזאת שלך, אין הרבה....
וחוצמזה, מה זה ילדים קטנים? כאילו שאנחנו חייבים ללכת אחרי דפוסי התנהגות מסויימים כדי להיחשב בוגרים! תאמין לי אחי, אנחנו מספיק בוגרים, גם אם אנחנו לא מתנהגים כמו שאתה מצפה שזוג בוגר יתנהג, וגם אם אנחנו רושמים לפעמים הודעות ילדותיות אחד לשני בפורום.

quote:
ומזה אולי אם הייתה לי חברה ? כאילו מה אני נראה לך


אתה נראה לי אחד שאין לו חברה ובגלל זה לא מבין שכל זוג שאוהב באמת מתנהג בילדותיות לפעמים..... ותאמין לי אחי, גם פוצי מוצי וכאלה!
אז רק אמרתי שאם הייתה לך מישהי שאתה אוהב באמת, אז היית גם מתנהג ככה ואז היית מבין שההתנהגות שלנו לא בהכרח התנהגות של ילדים קטנים....
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בואנה אורן עלית על מוש בול
אין לו חברה
אחותו נראית כמוהו אז אתה מבין איזה משפחה מכוערת הם

אה ועוד דבר

מוש=הומו
DjChook
צח יא פיטמה מה אתה מסלבט על מוש הא ?!
MoSH_MaN
המשפט הראשון היה בצחוק
וצח גם לך אין חברה
ואני לא הומו
ואני לא חושב שזה חסק טאקט

והיה לי חברה עד לפני כמה חודשים ואני יודע מה זה
ולדעתי כל ההתנהגויות שלכם זה כמו האלה ב
ICQ
שכותבים בניק ניים
lior i love you

מה שפשוט באתי להגיד שחלאסססססססססס
אני רואה כאן כל מיני אנשים באופן כל כך מעצבן וזה אחד מהם

והם זה לא בסדר איתך אז זובי
שאני לא יתחיל להגיד כאן הכל
TinkerbeL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

מה שפשוט באתי להגיד שחלאסססססססססס
אני רואה כאן כל מיני אנשים באופן כל כך מעצבן וזה אחד מהם

והם זה לא בסדר איתך אז זובי
שאני לא יתחיל להגיד כאן הכל



פרט נמק והסבר
:rolleyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
המשפט הראשון היה בצחוק
וצח גם לך אין חברה
ואני לא הומו
ואני לא חושב שזה חסק טאקט

והיה לי חברה עד לפני כמה חודשים ואני יודע מה זה
ולדעתי כל ההתנהגויות שלכם זה כמו האלה ב
ICQ
שכותבים בניק ניים
lior i love you

מה שפשוט באתי להגיד שחלאסססססססססס
אני רואה כאן כל מיני אנשים באופן כל כך מעצבן וזה אחד מהם

והם זה לא בסדר איתך אז זובי
שאני לא יתחיל להגיד כאן הכל


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואתה הזכרת מקודם חופש דיבור
אז קודם כל, אם תסתכל על הניק שלי ושלה באיי סי קיו, אתה תשים לב שלי קוראים הייפרסוניק ולה קוראים טינקרבל.... יעני באנגלית

ויופי שאיך שאני מדבר עם חברה שלי מעצבן אותך! רק שלא זכור לי מתי שאלתי אותך אם זה בסדר מבחינתך, וגם לא זכור לי אם זה אי פעם עניין אותי.......

אני ידבר עם החברה שלי איך שבא לי, גם בפורום.... ואם אתה לא אוהב את זה, אז אל תסתכל ואל תגיב על זה
במיוחד אם זה תגובות שליליות...........

[EDIT]

טוב סורי. קצת נסחפתי
זה פשוט עיצבן אותי כל הקטע הזה
אני לא רוצה להיכנס איתך לריב על הנושא הזה....
לכל אחד יש פה זכות לבטא את עצמו, ואם זה מעצבן אותך אז אני מקבל את זה בתור דעה שלך, אבל אתה אומר שהייתה לך חברה ואתה יודע איך זה.... אז מה כואב לך שאתה רואה אחרים עושים אותו דבר????
וגם זה בכלל לא קשור אליך... זה אני ממש לא מבין איך אתה יכול להתעצבן מזה.......
Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי


זה גם נשמע נדוש...

ולפעמים זה פשוט מעצבן...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי



מה צבוע בלהגיד לחברה שלך אני אני אוהב אותך?!
Scorchio
כאנשים בני 18 אומרים את זה אז אחלה
אבל אני רואה ילד בכיתה ז' מנסה לשחק אותה דון ז'ואן ואומר לחברה שלו כל שנייה אני אוהב אותך כאילו הוא יודע מה זה אהבה בכלל.

אני יודע שזה קלישאה וחצי ממכם יגידו שאתם יודעים מה זה אהבה
אבל תאכלס אף אחד לא יודע מה זה אהבה עד שהוא מרגיש את זה בעצמו.

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי


אחי
אני עם טלי כבר 3 שנים
אני יודע שאני אוהב אותה
אני לא מבין מה צבוע בזה..................


רגע, אתה מדבר בכלל עלינו???
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
כאנשים בני 18 אומרים את זה אז אחלה
אבל אני רואה ילד בכיתה ז' מנסה לשחק אותה דון ז'ואן ואומר לחברה שלו כל שנייה אני אוהב אותך כאילו הוא יודע מה זה אהבה בכלל.

אני יודע שזה קלישאה וחצי ממכם יגידו שאתם יודעים מה זה אהבה
אבל תאכלס אף אחד לא יודע מה זה אהבה עד שהוא מרגיש את זה בעצמו.


קודם כל אני ואורן בני 17
אנחנו לא ילדים בכיתה ז,
ואני איתו בערך 3 שנים
ניראה לי שאני דיי בטוחה שאני אוהבת אותו אחרי הזמן הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement