|
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני מספיק כל היום מזיין את אמא שך
|
הופה! זה היה ממש בוגר עכשיו!!! ואתה קורא לי ילד קטן
| quote: | עכשיו מה הקשר יש צורת התנהגות לדעתי אתם מתהנגים כמו שתי ילדים חמודים וקטנים
אז אמרתי
אין חופש דיבור!?
רר"ר
כשאש!!!
|
יש חופש דיבור ועוד איך
אבל יש גם טאקט......
ובהערה הקטנה הזאת שלך, אין הרבה....
וחוצמזה, מה זה ילדים קטנים? כאילו שאנחנו חייבים ללכת אחרי דפוסי התנהגות מסויימים כדי להיחשב בוגרים! תאמין לי אחי, אנחנו מספיק בוגרים, גם אם אנחנו לא מתנהגים כמו שאתה מצפה שזוג בוגר יתנהג, וגם אם אנחנו רושמים לפעמים הודעות ילדותיות אחד לשני בפורום.
| quote: | | ומזה אולי אם הייתה לי חברה ? כאילו מה אני נראה לך |
אתה נראה לי אחד שאין לו חברה ובגלל זה לא מבין שכל זוג שאוהב באמת מתנהג בילדותיות לפעמים..... ותאמין לי אחי, גם פוצי מוצי וכאלה!
אז רק אמרתי שאם הייתה לך מישהי שאתה אוהב באמת, אז היית גם מתנהג ככה ואז היית מבין שההתנהגות שלנו לא בהכרח התנהגות של ילדים קטנים.... |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בואנה אורן עלית על מוש בול
אין לו חברה
אחותו נראית כמוהו אז אתה מבין איזה משפחה מכוערת הם
אה ועוד דבר
מוש=הומו |
|
|
| DjChook |
| צח יא פיטמה מה אתה מסלבט על מוש הא ?! |
|
|
| MoSH_MaN |
המשפט הראשון היה בצחוק
וצח גם לך אין חברה
ואני לא הומו
ואני לא חושב שזה חסק טאקט
והיה לי חברה עד לפני כמה חודשים ואני יודע מה זה
ולדעתי כל ההתנהגויות שלכם זה כמו האלה ב
ICQ
שכותבים בניק ניים
lior i love you
מה שפשוט באתי להגיד שחלאסססססססססס
אני רואה כאן כל מיני אנשים באופן כל כך מעצבן וזה אחד מהם
והם זה לא בסדר איתך אז זובי
שאני לא יתחיל להגיד כאן הכל |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה שפשוט באתי להגיד שחלאסססססססססס
אני רואה כאן כל מיני אנשים באופן כל כך מעצבן וזה אחד מהם
והם זה לא בסדר איתך אז זובי
שאני לא יתחיל להגיד כאן הכל |
פרט נמק והסבר
:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
המשפט הראשון היה בצחוק
וצח גם לך אין חברה
ואני לא הומו
ואני לא חושב שזה חסק טאקט
והיה לי חברה עד לפני כמה חודשים ואני יודע מה זה
ולדעתי כל ההתנהגויות שלכם זה כמו האלה ב
ICQ
שכותבים בניק ניים
lior i love you
מה שפשוט באתי להגיד שחלאסססססססססס
אני רואה כאן כל מיני אנשים באופן כל כך מעצבן וזה אחד מהם
והם זה לא בסדר איתך אז זובי
שאני לא יתחיל להגיד כאן הכל |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואתה הזכרת מקודם חופש דיבור
אז קודם כל, אם תסתכל על הניק שלי ושלה באיי סי קיו, אתה תשים לב שלי קוראים הייפרסוניק ולה קוראים טינקרבל.... יעני באנגלית
ויופי שאיך שאני מדבר עם חברה שלי מעצבן אותך! רק שלא זכור לי מתי שאלתי אותך אם זה בסדר מבחינתך, וגם לא זכור לי אם זה אי פעם עניין אותי.......
אני ידבר עם החברה שלי איך שבא לי, גם בפורום.... ואם אתה לא אוהב את זה, אז אל תסתכל ואל תגיב על זה
במיוחד אם זה תגובות שליליות...........
[EDIT]
טוב סורי. קצת נסחפתי
זה פשוט עיצבן אותי כל הקטע הזה
אני לא רוצה להיכנס איתך לריב על הנושא הזה....
לכל אחד יש פה זכות לבטא את עצמו, ואם זה מעצבן אותך אז אני מקבל את זה בתור דעה שלך, אבל אתה אומר שהייתה לך חברה ואתה יודע איך זה.... אז מה כואב לך שאתה רואה אחרים עושים אותו דבר????
וגם זה בכלל לא קשור אליך... זה אני ממש לא מבין איך אתה יכול להתעצבן מזה....... |
|
|
| Scorchio |
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי |
זה גם נשמע נדוש...
ולפעמים זה פשוט מעצבן... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי |
מה צבוע בלהגיד לחברה שלך אני אני אוהב אותך?! |
|
|
| Scorchio |
כאנשים בני 18 אומרים את זה אז אחלה
אבל אני רואה ילד בכיתה ז' מנסה לשחק אותה דון ז'ואן ואומר לחברה שלו כל שנייה אני אוהב אותך כאילו הוא יודע מה זה אהבה בכלל.
אני יודע שזה קלישאה וחצי ממכם יגידו שאתם יודעים מה זה אהבה
אבל תאכלס אף אחד לא יודע מה זה אהבה עד שהוא מרגיש את זה בעצמו. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
ראסמי גם אני שונא את כל הילדים שמנסים לשחק אותה מבוגרים
"אני אוהב אותך אני אוהבת אותך"
נשמע צבוע לגמרי |
אחי
אני עם טלי כבר 3 שנים
אני יודע שאני אוהב אותה
אני לא מבין מה צבוע בזה..................
רגע, אתה מדבר בכלל עלינו??? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כאנשים בני 18 אומרים את זה אז אחלה
אבל אני רואה ילד בכיתה ז' מנסה לשחק אותה דון ז'ואן ואומר לחברה שלו כל שנייה אני אוהב אותך כאילו הוא יודע מה זה אהבה בכלל.
אני יודע שזה קלישאה וחצי ממכם יגידו שאתם יודעים מה זה אהבה
אבל תאכלס אף אחד לא יודע מה זה אהבה עד שהוא מרגיש את זה בעצמו. |
קודם כל אני ואורן בני 17
אנחנו לא ילדים בכיתה ז,
ואני איתו בערך 3 שנים
ניראה לי שאני דיי בטוחה שאני אוהבת אותו אחרי הזמן הזה |
|
|
|
|