return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 11)
View this Thread in Original format
Sniper
ואווו אנשים ירדתם פה נמוך עזבו את אורן וטלי שיחייו תחייים שלהם תאהבה שלהם וזהו.. כאילו מה אתם מנתחים את זה??? כל אחד והמקרה שלו כאילו אלונה צודקת לדעתי וחן אחי אם עזבת אותה רק ביגלל שיצא לך מזה חיבוק אז זה אומר שלא אהבת אותה ביכלל חחח רצית רק לזיין אותה וזהו וזה סבבה:]] כאילו לא סבבה מבחינתה בקטנההההההה:]]]]

סגרנו תאישו

רות סוף
DjChook
מה הקשר
איך מיזה נובע שהיא ביישנית
כאילו היא כן
אבל לא הבנתי ממה נובע
DjChook
מה אחי ?!

לא הבנת מה שרשמתי

היינו חברים שלושה חודשים והיה סבבה בכל התחומים

ואז נגררנו לשיחה והיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי

ואני בתגובה שלי במקום להגיד לה שאני אוהב אותה חייכתי וחיבקתי אותה

כי באמת לא אהבתי אותה

ונפרדתי ממנה אחרי זה כי לא רציתי לפגוע בה
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
מה הקשר
איך מיזה נובע שהיא ביישנית
כאילו היא כן
אבל לא הבנתי ממה נובע


קבל תיקון סתם היה נדמה לי,
לא ידעתי ש3 חודשים
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
מה אחי ?!

לא הבנת מה שרשמתי

היינו חברים שלושה חודשים והיה סבבה בכל התחומים

ואז נגררנו לשיחה והיא אמרה לי שהיא אוהבת אותי

ואני בתגובה שלי במקום להגיד לה שאני אוהב אותה חייכתי וחיבקתי אותה

כי באמת לא אהבתי אותה

ונפרדתי ממנה אחרי זה כי לא רציתי לפגוע בה



אההה חשבתי שכאילו היא אמרה לך שהיא אוהבתך וניסת לזיין אותה והיא נתנה לך רק חיבוק.. חשיש אחי
דוגרי עשית נכון:]
אם תלא אוהב אותה אז למה להישאר איתה???

קבל חח אחי
DjChook
שיואו תודה
איך הייתי זקוק לזה

:crazy:
Hell_Copter
אז מי בא לעודד היום? ;)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז מי בא לעודד היום? ;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בואו לאסוף אותי ואני בא

אני מוכן לשלם על דלק.......................... :D
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL

איפה רועי או מורן שיסגרו את הטרד


סורי - היה לי בעיות עם הפורום ב3 ימים האחרונים וכל הודעה לקח
לי שעה לכתוב איתה ...
לא משנה ...


קיצר תגידו מה אתם חבורת סתומים ?
מה זה כל הדיון האינפנטילי הזה ?

אין לי כוח להגיב לכל השטויות שזרקו פה

quote:
Originally posted by Sniper
ואווו אנשים ירדתם פה נמוך עזבו את אורן וטלי שיחייו תחייים שלהם תאהבה שלהם וזהו.. כאילו מה אתם מנתחים את זה??? סגרנו תאישו



אלעד - סיכמת את זה בערך הכי טוב ...
מה אתם רוצים ? כל אחד פה זורק הערות כאילו הוא מינימום יועץ
נישואים לעיניני זוגיות ...

יאללה סתמו את הפה חכו שלכם תהיה חברה 3 שנים ואז תחשבו אולי
לפתוח אותו עוד פעם ...

לזרוק דעות זה אחלה אבל מה הקשר לקשר את זה לאורן וטלי ...

כל אחד ומה שטוב לו ...ובדיוק ככה זה צריך להיות ...איך שטוב
להם ...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula
להגיד לא להגיד...
כל הקטע זה להרגיש להביע את זה, ולא להגיד כל שניה אני אוהב אותך

וזה לא שאני מדברת עליכם אורן וטלי...
אבל תקופה ארוכה של ביחד לא מראה תמיד על אהבה
זה לא קשור בכלל...


נכון, אבל.....
תאמיני לי שכשאני אומר לטלי שאני אוהב אותה, אני מרגיש את זה ואני מתכוון לזה.... ותאמיני לי שאני איתה רק בגלל שאני אוהב אותה. והעובדה שאנחנו ביחד כ"כ הרבה זמן היא רק בגלל זה. לא בגלל שום סיבה אחרת

quote:
Originally posted by Sniper
ואווו אנשים ירדתם פה נמוך עזבו את אורן וטלי שיחייו תחייים שלהם תאהבה שלהם וזהו.. כאילו מה אתם מנתחים את זה???


תודה רבה אחי!!!! טוב לדעת שמישהו פה לצידינו..... הטרד הזה הפך להיות כ"כ איפנטילי שכבר אין לי כוח להגיב על הנושא יותר

quote:
Originally posted by luckystrike
מה אתם רוצים ? כל אחד פה זורק הערות כאילו הוא מינימום יועץ
נישואים לעיניני זוגיות ...

יאללה סתמו את הפה חכו שלכם תהיה חברה 3 שנים ואז תחשבו אולי
לפתוח אותו עוד פעם ...

לזרוק דעות זה אחלה אבל מה הקשר לקשר את זה לאורן וטלי ...

כל אחד ומה שטוב לו ...ובדיוק ככה זה צריך להיות ...איך שטוב
להם ...


THANK YOU!!!!!!

Sniper
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
תודה רבה אחי!!!! טוב לדעת שמישהו פה לצידינו..... הטרד הזה הפך להיות כ"כ איפנטילי שכבר אין לי כוח להגיב על הנושא יותר




אחי אל תחשבן:]
פשוט אל תתיחס כל אתה יודע שאתה באמת אוהב אותה והיא גם יודעת שהיא באמת אוהבת אותך אז אין לך למה להתייחס:]

תמשיכו ככה
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נכון, אבל.....
תאמיני לי שכשאני אומר לטלי שאני אוהב אותה, אני מרגיש את זה ואני מתכוון לזה.... ותאמיני לי שאני איתה רק בגלל שאני אוהב אותה. והעובדה שאנחנו ביחד כ"כ הרבה זמן היא רק בגלל זה. לא בגלל שום סיבה אחרת



לא דיברתי עליכם בכלל...
ואמרתי את זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Privacy Statement