|
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
קודם כל אני ואורן בני 17
אנחנו לא ילדים בכיתה ז,
ואני איתו בערך 3 שנים
ניראה לי שאני דיי בטוחה שאני אוהבת אותו אחרי הזמן הזה |
חחחחחחחחחחחחחחחח
תסתכלי הודעה אחת למעלה
הרגע אמרתי אותו דבר....... :rolleyes: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחח
תסתכלי הודעה אחת למעלה
הרגע אמרתי אותו דבר....... :rolleyes: |
לא ראיתי שאתה כתבת את זה...
בכל מיקרה יאללה אורן מוש תשירו ביחד:
זה סימן בשבילי זה סימן בשביל כולם
זה סימן שיכול לעצור את העולם זה סימן שאומר אנחנו משלימים זה סימן שלא ראינו שאנחנו מגזימים
סורי מה אני יעשה אחותי שומעת פה את זה עכשיו אז זה הדבר היחיד שעלה לי בראש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לא ראיתי שאתה כתבת את זה...
בכל מיקרה יאללה אורן מוש תשירו ביחד:
זה סימן בשבילי זה סימן בשביל כולם
זה סימן שיכול לעצור את העולם זה סימן שאומר אנחנו משלימים זה סימן שלא ראינו שאנחנו מגזימים
סורי מה אני יעשה אחותי שומעת פה את זה עכשיו אז זה הדבר היחיד שעלה לי בראש |
חחחחחחחחחחחחחחח
שרוטה
לא את, אחותך:D
בכל מקרה, מוש
שולם שולם לעולם
ברוגז ברוגז אף פעם?????????
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| MoSH_MaN |
גם אנ לא באתי לריב פשוט באתי להגיד בהתלחה שהתנהגות קצת ילדותית לדעתי
יש לי רעיון בוא נעשה שלושתינו אורגיה ! :stongue:
Chasing Amy
אם מישהו הבין |
|
|
| Tarantula |
להגיד לא להגיד...
כל הקטע זה להרגיש להביע את זה, ולא להגיד כל שניה אני אוהב אותך
וזה לא שאני מדברת עליכם אורן וטלי...
אבל תקופה ארוכה של ביחד לא מראה תמיד על אהבה
זה לא קשור בכלל... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Tarantula
להגיד לא להגיד...
כל הקטע זה להרגיש להביע את זה, ולא להגיד כל שניה אני אוהב אותך
וזה לא שאני מדברת עליכם אורן וטלי...
אבל תקופה ארוכה של ביחד לא מראה תמיד על אהבה
זה לא קשור בכלל... |
אבל מבחינת היגיון להיות עם מישהו כל כך הרבה זמן סתם אם לא אוהבים אותו?
וחוץ מזה אני ואורן כתבנו פה אחד לשני אני אוהב אותך ואני אוהבת אותך כי...
אנחנו אוהבים
וזה לא אמור להעיד ההפך
אבל זה לא קשור דיברנו פה עלי ועל אורן וסגרנו את הנושא
יאללה חלאס אין לי כוח שהם יתחילו לריב שוב
איפה רועי או מורן שיסגרו את הטרד |
|
|
| DjChook |
אני מסכים עם אלונה
היה לי זוג בכיתה
היו חברים שנתיים
וסתם כי פשוט לא ידעו איך לגמור את זה
אז הם נתקעו ביחד
עד שאני הסברתי לו שהוא צריך להפרד ממנה כי אין לו כלום בקשר הזה
אבל אני מאמין שזה לא המצב אצלכם
בכל מקרה
איכססססס
אתם יודעים כמה עצבן אותי שחברה שלי לשעבר כל הזמן בהודעות
AWAY
שלה רשמה
"חנוש אני מתה עליך
חנוש חולה עליך"
(ברגע שהיא עברה לאוהבת אותך, נפרדתי ממנה) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אבל מבחינת היגיון להיות עם מישהו כל כך הרבה זמן סתם אם לא אוהבים אותו?
|
חס וחלילה לא מדבר על שניכם
אבל לפעמים נשארים ביחד הרבה זמן, לא דווקא שיש באמת אהבה, אלא או מהרגל, או כשמפחדים פתאום להיות שוב בסיטואציה של לבד,
יש אנשים שבאופי שלהם אוהבים יותר שהכל בטוח כזה...
נראה לי אני קצת כזה :) אבל לא יודע
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים עם אלונה
היה לי זוג בכיתה
היו חברים שנתיים
וסתם כי פשוט לא ידעו איך לגמור את זה
אז הם נתקעו ביחד
עד שאני הסברתי לו שהוא צריך להפרד ממנה כי אין לו כלום בקשר הזה
אבל אני מאמין שזה לא המצב אצלכם
בכל מקרה
איכססססס
אתם יודעים כמה עצבן אותי שחברה שלי לשעבר כל הזמן בהודעות
AWAY
שלה רשמה
"חנוש אני מתה עליך
חנוש חולה עליך"
(ברגע שהיא עברה לאוהבת אותך, נפרדתי ממנה) |
חחחח מסכנה ככה זרקת אותה בגלל אייסיקיו
:)
והזוג הזה שאתה מדבר עליו זה מי שאני חושב שאתה מדבר עליו? |
|
|
| coby |
טוב לא היה לי כח לקרוא את כל הטרד ...
אבל איך לעזעזל הגעתם מפגישה אצל דרודי לאהבה ?!! :confused:
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
כן אחי...
לא דייקתי בפרטים כי זה מאד מאד מורכב אבל בגדול אני חושב שהיה לי חלק בזה
אל תדבר איתו על זה בבקשה
בכל מקרה,
לא בגלל האייסיקו
ברגע שהיא אמרה לי פנים מול פנים שהיא אוהבת אותי ומה שיצא לי זה חיבוק
הבנתי שאני צריך להפרד ממנה |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים עם אלונה
היה לי זוג בכיתה
היו חברים שנתיים
וסתם כי פשוט לא ידעו איך לגמור את זה
אז הם נתקעו ביחד
עד שאני הסברתי לו שהוא צריך להפרד ממנה כי אין לו כלום בקשר הזה
אבל אני מאמין שזה לא המצב אצלכם
בכל מקרה
איכססססס
אתם יודעים כמה עצבן אותי שחברה שלי לשעבר כל הזמן בהודעות
AWAY
שלה רשמה
"חנוש אני מתה עליך
חנוש חולה עליך"
(ברגע שהיא עברה לאוהבת אותך, נפרדתי ממנה) |
חחחח מיסכנה בטח עכשיו יש לך טראומה מימך
לא מתקרבת בכלל להודעות
away
וזה לא ככה אצלי ואצל אורן
אני בחיים לא ישאר עם מישהו בגלל הרגל
הייתי עם מישהו חודשיים וברגע ששמתי לב שזה כבר לא זה ואני לא ממש הולכת להתאהב בו
(חוץ מזה שרציתי לחזור לאורן)
אז ניפרדתי ממנו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן אחי...
לא דייקתי בפרטים כי זה מאד מאד מורכב אבל בגדול אני חושב שהיה לי חלק בזה
אל תדבר איתו על זה בבקשה
בכל מקרה,
לא בגלל האייסיקו
ברגע שהיא אמרה לי פנים מול פנים שהיא אוהבת אותי ומה שיצא לי זה חיבוק
הבנתי שאני צריך להפרד ממנה |
אל תדאג אחי לא חשבתי על זה בכלל
והקטע השני,
נשמע קצת באסה באמת :crazy:
בטח היא הייתה קטנה ממך בכמה שנים
או סופר סופר ביישנית :)
כל מקרה אנשימים תהנו |
|
|
|
|