|
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יש לו רישיון כבר איזה חצי שנה ואף פעם לא נסעתי איתו באוטו, וגם לא ראיתי אותו נוסע
אני רוצה כבר שהוא יסיע אותי לאנשהו!!!!!!
איתמר, מה נסגר איתך???????
מתי תעשה לי סוף סוף סיבוב?????? |
קודם כל יש לאיתמר רישיון כבר יותר מחצי שנה!!!
הוא עבר ביולי.....!
ודבר שני וואלה אף פעם לא חשבתי על זה
שהוא לא עשה לך סיבוב........
מוזר הנוער של ימינו
ולא גנבתי לרועי את המשפט פשוט הוא לא פה כדי להגיד אותו בעצמו
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למה קרציה? מה הקשר?
יש לו רישיון כבר איזה חצי שנה ואף פעם לא נסעתי איתו באוטו, וגם לא ראיתי אותו נוסע
אני רוצה כבר שהוא יסיע אותי לאנשהו!!!!!!
איתמר, מה נסגר איתך???????
מתי תעשה לי סוף סוף סיבוב?????? |
אה?
אתם לא אמורים להיות חברים או משהוא כזה ? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אה?
אתם לא אמורים להיות חברים או משהוא כזה ? |
אורן:
כן, אבל עדיין לא נסעתי איתו עם האוטו משום מה
והוא אומר לי שהוא דווקא נוהג הרבה... סיבובים וכאלה. ביבנה, ראשון, ת"א
ויש לו רישיון מיולי
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
(נכתב ע"י אורן שהשתלט על המחשב של טלי)
חוצפה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
קודם כל יש לאיתמר רישיון כבר יותר מחצי שנה!!!
הוא עבר ביולי.....!
ודבר שני וואלה אף פעם לא חשבתי על זה
שהוא לא עשה לך סיבוב........
מוזר הנוער של ימינו
ולא גנבתי לרועי את המשפט פשוט הוא לא פה כדי להגיד אותו בעצמו
:) |
מוזר.. הנוער של היום!!!
יאללה מורן בוא היום לעודד!!
נסע גם מחר או משהו
אני ינסה לארגן היום אוטו... אבל כמובן שאם יש לך או לתומר אוטו זרקו מילה...
בכל זאת חבל לי על דלק ולכם זה בחינם... |
|
|
| warpedd_ |
monday has arrived!!!!!!!!!
יאללה מי בא לעודד היום
מי בא לשחוט פרות
מי מי
יאללה אסא מי מזמין אותי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
monday has arrived!!!!!!!!!
יאללה מי בא לעודד היום
מי בא לשחוט פרות
מי מי
יאללה אסא מי מזמין אותי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D |
אתה מסיע אני מזמינה
אני לא אשמה שאתה זה בלי המלווה ועם הדלקן.... |
|
|
| Sniper |
| טוב מישו בא לקחת אותי???? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב מישו בא לקחת אותי???? |
מורן
;)
קיצר נראה לי גם ברק יבוא אליי אז זה אחד יותר
:)
יאללה אישים סגרו שעה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
monday has arrived!!!!!!!!!
יאללה מי בא לעודד היום
מי בא לשחוט פרות
מי מי
יאללה אסא מי מזמין אותי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D |
בוא דבר למיקרופון!!!!!! :whip:
גם כן אלה... חושבים אפשר ללכת לאסא קבוצת כדורגל ולקבל את כל החנות ב 3 ורבע שקל
ודרך אגב... כל הזכויות שמורות למשולש המקראי... זה לא הולך ברגל שמצטרפים אנשים חדשים כל שניה לברית אסא :D
אההה וגם ראיתי שיש אסא באילת ליד המלון שהייתי בו... צחוקיה!! :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בוא דבר למיקרופון!!!!!! :whip:
גם כן אלה... חושבים אפשר ללכת לאסא קבוצת כדורגל ולקבל את כל החנות ב 3 ורבע שקל
ודרך אגב... כל הזכויות שמורות למשולש המקראי... זה לא הולך ברגל שמצטרפים אנשים חדשים כל שניה לברית אסא :D
אההה וגם ראיתי שיש אסא באילת ליד המלון שהייתי בו... צחוקיה!! :) |
פתחו בקניון שאני תמיד הולכת אליו אסא אקספרס!
יאמי!!!!!!!!
אבל זה לא כמו הרגיל........ |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם כן אלה... חושבים אפשר ללכת לאסא קבוצת כדורגל ולקבל את כל החנות ב 3 ורבע שקל
ודרך אגב... כל הזכויות שמורות למשולש המקראי... זה לא הולך ברגל שמצטרפים אנשים חדשים כל שניה לברית אסא :D
|
אללה משולש :) :) :)
וכן חבר'ה לאכול באסא עולה כסף אז תביאו!!!
אני אישית יודע שמעל 4 אנשים ככה כבר לא מקבלים את כל הצ'יפס שבעולם חינם , אפילו באחת בלילה! |
|
|
| warpedd_ |
לא נראה לי שאני יגיע עד ליבנה
קצת רחוק ואין לי כח למסוע את כל הדרך הזאת
(סורי טלי)
ובקשר לאסא טוב נו לא נורא אז רועי ועדד יזמינו ואני יאכל ככה נתאזן |
|
|
|
|