return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
מי רוצה לבא לעודד היום? (pg. 4)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
יש לו רישיון כבר איזה חצי שנה ואף פעם לא נסעתי איתו באוטו, וגם לא ראיתי אותו נוסע
אני רוצה כבר שהוא יסיע אותי לאנשהו!!!!!!


איתמר, מה נסגר איתך???????
מתי תעשה לי סוף סוף סיבוב??????



קודם כל יש לאיתמר רישיון כבר יותר מחצי שנה!!!
הוא עבר ביולי.....!

ודבר שני וואלה אף פעם לא חשבתי על זה
שהוא לא עשה לך סיבוב........
מוזר הנוער של ימינו
ולא גנבתי לרועי את המשפט פשוט הוא לא פה כדי להגיד אותו בעצמו
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
למה קרציה? מה הקשר?
יש לו רישיון כבר איזה חצי שנה ואף פעם לא נסעתי איתו באוטו, וגם לא ראיתי אותו נוסע
אני רוצה כבר שהוא יסיע אותי לאנשהו!!!!!!


איתמר, מה נסגר איתך???????
מתי תעשה לי סוף סוף סיבוב??????

אה?
אתם לא אמורים להיות חברים או משהוא כזה ?
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
אה?
אתם לא אמורים להיות חברים או משהוא כזה ?


אורן:
כן, אבל עדיין לא נסעתי איתו עם האוטו משום מה
והוא אומר לי שהוא דווקא נוהג הרבה... סיבובים וכאלה. ביבנה, ראשון, ת"א

ויש לו רישיון מיולי
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:


(נכתב ע"י אורן שהשתלט על המחשב של טלי)
חוצפה!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
קודם כל יש לאיתמר רישיון כבר יותר מחצי שנה!!!
הוא עבר ביולי.....!

ודבר שני וואלה אף פעם לא חשבתי על זה
שהוא לא עשה לך סיבוב........
מוזר הנוער של ימינו
ולא גנבתי לרועי את המשפט פשוט הוא לא פה כדי להגיד אותו בעצמו
:)


מוזר.. הנוער של היום!!!



יאללה מורן בוא היום לעודד!!
נסע גם מחר או משהו
אני ינסה לארגן היום אוטו... אבל כמובן שאם יש לך או לתומר אוטו זרקו מילה...
בכל זאת חבל לי על דלק ולכם זה בחינם...
warpedd_
monday has arrived!!!!!!!!!

יאללה מי בא לעודד היום
מי בא לשחוט פרות

מי מי

יאללה אסא מי מזמין אותי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D
TinkerbeL
quote:
Originally posted by warpedd_
monday has arrived!!!!!!!!!

יאללה מי בא לעודד היום
מי בא לשחוט פרות

מי מי

יאללה אסא מי מזמין אותי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D


אתה מסיע אני מזמינה

אני לא אשמה שאתה זה בלי המלווה ועם הדלקן....
Sniper
טוב מישו בא לקחת אותי????
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
טוב מישו בא לקחת אותי????


מורן
;)

קיצר נראה לי גם ברק יבוא אליי אז זה אחד יותר
:)

יאללה אישים סגרו שעה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
monday has arrived!!!!!!!!!

יאללה מי בא לעודד היום
מי בא לשחוט פרות

מי מי

יאללה אסא מי מזמין אותי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D


בוא דבר למיקרופון!!!!!! :whip:

גם כן אלה... חושבים אפשר ללכת לאסא קבוצת כדורגל ולקבל את כל החנות ב 3 ורבע שקל
ודרך אגב... כל הזכויות שמורות למשולש המקראי... זה לא הולך ברגל שמצטרפים אנשים חדשים כל שניה לברית אסא :D
אההה וגם ראיתי שיש אסא באילת ליד המלון שהייתי בו... צחוקיה!! :)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא דבר למיקרופון!!!!!! :whip:

גם כן אלה... חושבים אפשר ללכת לאסא קבוצת כדורגל ולקבל את כל החנות ב 3 ורבע שקל
ודרך אגב... כל הזכויות שמורות למשולש המקראי... זה לא הולך ברגל שמצטרפים אנשים חדשים כל שניה לברית אסא :D
אההה וגם ראיתי שיש אסא באילת ליד המלון שהייתי בו... צחוקיה!! :)


פתחו בקניון שאני תמיד הולכת אליו אסא אקספרס!

יאמי!!!!!!!!
אבל זה לא כמו הרגיל........

oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם כן אלה... חושבים אפשר ללכת לאסא קבוצת כדורגל ולקבל את כל החנות ב 3 ורבע שקל
ודרך אגב... כל הזכויות שמורות למשולש המקראי... זה לא הולך ברגל שמצטרפים אנשים חדשים כל שניה לברית אסא :D


אללה משולש :) :) :)

וכן חבר'ה לאכול באסא עולה כסף אז תביאו!!!

אני אישית יודע שמעל 4 אנשים ככה כבר לא מקבלים את כל הצ'יפס שבעולם חינם , אפילו באחת בלילה!
warpedd_
לא נראה לי שאני יגיע עד ליבנה

קצת רחוק ואין לי כח למסוע את כל הדרך הזאת
(סורי טלי)

ובקשר לאסא טוב נו לא נורא אז רועי ועדד יזמינו ואני יאכל ככה נתאזן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement