return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
בגרויות 2003 !!!
View this Thread in Original format
DjChook
ואלה חבר'ה מחר נפתחת עונת הבגרויות האמיתית

עם הבחינת בגרות הגדולה הרצינית הראשונה של השנה

ומתחילים עם אנגלית..

אני יודע שהיה כבר טרד על בגרויות
ומדי פעם פותחים חדש
אבל לדעתי צריך לרכז הכל כאן

בכל מקרה
מגישים אותי על 95
ויש לי 100 בבע"פ
יהיה טוב :)

הבגרות ב 14:15 שזה שעה שאני שונא ררר
NyKoN
וווו
הבגרות הראשונה שלי מתישהו באמצע יוני
היום היה לי מגן בהיסטוריה
:D
MoSH_MaN
גרר מגן באזרחות ב28 אין לי כוח ללמוד
אני לא זוכר ממש אני צריך לקרוא הכל מהתחלה

אבל מה שבכלל אין לי זין זה מגן בכימיה ברביעי ליוני ועוד מגן בכימיה ב16 ליוני
ועוד אחד לכושילאמשךךךךך גררררררר

אבל דוגרי בגרות בשמיני ליולי הכי מעצבן
שימותו משרד החינוך
Dj-RapTor
הבגרות הראשונה שלי
תהיה ב 2 ל6
...
מתמטיקה
3 יחל
מתוך5

אני ניגש על 95

מקווה לטוב...
בכל אופן יש לי מחר מתכונת בעיצוב תוכנה ומערכות מחשב
מקווה לטוב..קשה אחושילינג:(
LA©
Walla... ing bagrut exams....
Starting with English.... tomorrow... errr

BEST OF LUCK EVERYONE!!!

xoxo

-Annie

:crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
תגיד השלמה ל 5 במחשבים
מה אתה מסבך פה את החבר'ה :)

בכל מקרה, בלאח, ספרות שבוע הבא

מי שלא לומד ספרות בכיתה יב עוד לא מבין כמה סיוט זה
-CosmicFire-
ולי אין בגרות :D :D
בהצלחה לכם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, בלאח, ספרות שבוע הבא

מי שלא לומד ספרות בכיתה יב עוד לא מבין כמה סיוט זה


היה לי ביום ראשון המגן בספרות...
והיום ראיתי בבית ספר את המורה שלי והיא אמרה לי שקיבלתי 91!!
טוב שהתחלתי ללמוד ב 3 בבוקר לפני המבחן :)

היום היה לי מתמטיקה על ה 2 יחידות שלא עשיתי...

וכמובן מחר אנגלית שאני מוגש על 100!!!!!!!!!!!
כמו מלך!!!!!
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היה לי ביום ראשון המגן בספרות...
והיום ראיתי בבית ספר את המורה שלי והיא אמרה לי שקיבלתי 91!!
טוב שהתחלתי ללמוד ב 3 בבוקר לפני המבחן :)

היום היה לי מתמטיקה על ה 2 יחידות שלא עשיתי...

וכמובן מחר אנגלית שאני מוגש על 100!!!!!!!!!!!
כמו מלך!!!!!


איך 91 בספרות אתה יקקי צמיגי שכמוך!?!!?
:wtf:

או שזה רק אצלנו בבית ספר המורות כאלה דופקות
:confused:

כל מקרה אחי נאי רואה יש לך שציונים ממש טבוים תמשיך ככה בהצלחה ובהצלחה לכולם
:eyespop:
itamarsan
טוב אני מתחיל שבוע הבא את בבגרות בג''ג
ואחר מתמטיקה ב2 ל6 ואחר כך תנ''ך בעעע
ואחר כך פיזיקה מפחיייד ב16 ואחר היסטוריה האחורנה מקווה לטובבב

Sniper
בקטנהה אחים שלי!!!!:]]]
לי נישאר ככה

מחר בגרות באנגלית
תנך אני מוגש על 79
חשמל מעשי 3 יחידות מגישים אותי על 60
חשמל עיוני בטח יגישו אותי על 70 ככה אפילו קצת יותר
ידע העם עדיין לא היה מגן למי ששואל זה היסטוריה ואזרחות ביחד

וזה מה שנישאר אם אני לא טועה
הבגרות האחרונה שלי היא ב
19.6
שזה ידע העם

בכל אופן אני עשיתי כבר מתמטיקה
שנה שעברה
וספרות במועד חורף

אתם לא יודע איזה כיף זה בלי המיקצועות האלה :P
Shahar
היה לי היום מגן בתנך.. נקווה לעבור...
זה המקצוע היחיד שמפחיד אותי.. נראה לי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement