|
בגרויות 2003 !!!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ואלה חבר'ה מחר נפתחת עונת הבגרויות האמיתית
עם הבחינת בגרות הגדולה הרצינית הראשונה של השנה
ומתחילים עם אנגלית..
אני יודע שהיה כבר טרד על בגרויות
ומדי פעם פותחים חדש
אבל לדעתי צריך לרכז הכל כאן
בכל מקרה
מגישים אותי על 95
ויש לי 100 בבע"פ
יהיה טוב :)
הבגרות ב 14:15 שזה שעה שאני שונא ררר |
|
|
| NyKoN |
וווו
הבגרות הראשונה שלי מתישהו באמצע יוני
היום היה לי מגן בהיסטוריה
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
גרר מגן באזרחות ב28 אין לי כוח ללמוד
אני לא זוכר ממש אני צריך לקרוא הכל מהתחלה
אבל מה שבכלל אין לי זין זה מגן בכימיה ברביעי ליוני ועוד מגן בכימיה ב16 ליוני
ועוד אחד לכושילאמשךךךךך גררררררר
אבל דוגרי בגרות בשמיני ליולי הכי מעצבן
שימותו משרד החינוך |
|
|
| Dj-RapTor |
הבגרות הראשונה שלי
תהיה ב 2 ל6
...
מתמטיקה
3 יחל
מתוך5
אני ניגש על 95
מקווה לטוב...
בכל אופן יש לי מחר מתכונת בעיצוב תוכנה ומערכות מחשב
מקווה לטוב..קשה אחושילינג:( |
|
|
| LA© |
Walla... ing bagrut exams....
Starting with English.... tomorrow... errr
BEST OF LUCK EVERYONE!!!
xoxo
-Annie
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DjChook |
תגיד השלמה ל 5 במחשבים
מה אתה מסבך פה את החבר'ה :)
בכל מקרה, בלאח, ספרות שבוע הבא
מי שלא לומד ספרות בכיתה יב עוד לא מבין כמה סיוט זה |
|
|
| -CosmicFire- |
ולי אין בגרות :D :D
בהצלחה לכם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, בלאח, ספרות שבוע הבא
מי שלא לומד ספרות בכיתה יב עוד לא מבין כמה סיוט זה |
היה לי ביום ראשון המגן בספרות...
והיום ראיתי בבית ספר את המורה שלי והיא אמרה לי שקיבלתי 91!!
טוב שהתחלתי ללמוד ב 3 בבוקר לפני המבחן :)
היום היה לי מתמטיקה על ה 2 יחידות שלא עשיתי...
וכמובן מחר אנגלית שאני מוגש על 100!!!!!!!!!!!
כמו מלך!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה לי ביום ראשון המגן בספרות...
והיום ראיתי בבית ספר את המורה שלי והיא אמרה לי שקיבלתי 91!!
טוב שהתחלתי ללמוד ב 3 בבוקר לפני המבחן :)
היום היה לי מתמטיקה על ה 2 יחידות שלא עשיתי...
וכמובן מחר אנגלית שאני מוגש על 100!!!!!!!!!!!
כמו מלך!!!!! |
איך 91 בספרות אתה יקקי צמיגי שכמוך!?!!?
:wtf:
או שזה רק אצלנו בבית ספר המורות כאלה דופקות
:confused:
כל מקרה אחי נאי רואה יש לך שציונים ממש טבוים תמשיך ככה בהצלחה ובהצלחה לכולם
:eyespop: |
|
|
| itamarsan |
טוב אני מתחיל שבוע הבא את בבגרות בג''ג
ואחר מתמטיקה ב2 ל6 ואחר כך תנ''ך בעעע
ואחר כך פיזיקה מפחיייד ב16 ואחר היסטוריה האחורנה מקווה לטובבב |
|
|
| Sniper |
בקטנהה אחים שלי!!!!:]]]
לי נישאר ככה
מחר בגרות באנגלית
תנך אני מוגש על 79
חשמל מעשי 3 יחידות מגישים אותי על 60
חשמל עיוני בטח יגישו אותי על 70 ככה אפילו קצת יותר
ידע העם עדיין לא היה מגן למי ששואל זה היסטוריה ואזרחות ביחד
וזה מה שנישאר אם אני לא טועה
הבגרות האחרונה שלי היא ב
19.6
שזה ידע העם
בכל אופן אני עשיתי כבר מתמטיקה
שנה שעברה
וספרות במועד חורף
אתם לא יודע איזה כיף זה בלי המיקצועות האלה :P |
|
|
| Shahar |
היה לי היום מגן בתנך.. נקווה לעבור...
זה המקצוע היחיד שמפחיד אותי.. נראה לי |
|
|
|
|