|
Hebben jullie/bekende dj een lief?
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Das wat ik mij al een tijdje afvroeg. Ik er al 2 heb moeten opgeven dit jaar gewoon omdat ze naar rock/punk enzo luisteren (op het eerste zicht een domme reden ik weet het, maar in de realiteit zeer ondoenbaar vooraal qua uitgaan enzo) In deze tijden van rockmuziek vind ge gewoon bijna niemand meer. Nu heb ik weer iemand ontmoet die ik wel leuk vind, ma kweet nog totaal niks over haar muziekstijl, en kvrees er wel een beke voor om het haar te vragen. Kweet wel da ze graag nekeer uitgaat, ma da wilt ook ni veel zegge hé (skaterfuifen). Ik weet ook da Dj tiesto nog single is dus als ik da zo allemaal op e rijke zet vrees ik dak voor altijd alleen ga blijven :( En kben ook ni zoooo normaal dus da help denk ik ook al ni. Heeft iemand toevallig hetzelde gevoel als ekik?? |
|
|
| Tiger777 |
| eerlijk gezegd niet... Bezien de mense u anders omda ge graag techno hoort of zo? Pff, ja verlede jaar miss wel, ma nu ni echt eigelek |
|
|
| cyberia |
nope sorry...heb een maft mokke da graag naar trance luistert,maja kheb er dan ook 2 jaar achter gezocht:tongue2 (alé ja ni echt achter gezocht,opeens stond ze daar voor mijne neus,ze vrekocht bonnekes op een fuif,dus ge kunt u inbeelden daze mij veel gezien heeft:haha: ma soit we wijken af,we wijken af)
nabistaï uwen tijd komt nog wel jong,gewoon effe geduld hebben*geeft schouderklopje* |
|
|
| CygnusX |
| Ja hoor, en jullie kennen haar allemaal al : TatanaGirl. In't begin van onze relatie was ze voor R&B en andere Ultratop-muziek, maar nu is ze volledig bekeerd tot de trance :) |
|
|
| Nabistai |
Pfff , tis om depressief van te worde :(
Nee ze bekijke mij ni anders ofzo zenne, ma das dan altijd zo van 'gade gij naar werchter' 'neen, zijde zot, naar I love techno als ik kan ja' 'aja das waar ook'. Mij klas zit vol me rock R&B lovers enzo :( (en ook nen hardcorefan, daar kommen tenminste nog enigzins mee overeen). Ah, vrouwen, khoop dak ooit een goei tegekom :p
Ps: proficiat me u lief, zijt maar content (klootzak) :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Mij klas zit vol me rock R&B lovers enzo |
R&B lovers zijn vrij makkelijk te converteren, (echte) rock lovers, daar zou ik niet aan beginnen ;) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
R&B lovers zijn vrij makkelijk te converteren, (echte) rock lovers, daar zou ik niet aan beginnen ;) |
Mij lief van september heb ik (helaas) anders ni kunne convertere zenne. Me 2 maande vakantie voor de boeg en naar elke fuif gaan die er is, ziet de toekomst er mss toch iets beter uit :D |
|
|
| cyberia |
hehe lol:toothless
wel in mijn klas zitten ook bijna allemaal rap en r&b lovers,enkel een paar da naar retro luisteren
ma heb hun onlangs naar tiësto live in concert laten luisteren,en ze wisten het wel te appreciëren :D |
|
|
| Tiger777 |
| Ik begin ni aan converteren... Onze school zit vol me van die rock gastjes...:( Tis om triestig van te worde... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
R&B lovers zijn vrij makkelijk te converteren |
kweetnie, ze. meestal is't zo van: "ah ja, trance, da is sylver en zo van die dingen" :nervous: :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| oh ja... da's waar. Ik proef zo'n slecht smaak in menne mond as ik da hoor... |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by tor8024
kweetnie, ze. meestal is't zo van: "ah ja, trance, da is sylver en zo van die dingen" :nervous: :nervous: |
dan zeg je:"nee da's gelijk MIKE en armin van buuren en zo van die dingen!:p " |
|
|
|
|