|
2e fase TOETSWEEK (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Haha ja die zinnen zijn soms echt vaag...
Oh Blik vergeet de achterkant niet deze keer...
(ook ik was um vergeten maar ja :p:D) |
dat gebeurt me deze keer niet, dat weet ik zeker!!!!!! ik check vijf keer de achterkant om er zeker van te zijn dat ik de achterkant niet vergeet en daardoor een 1 scoor voor de woordjes terwijl ik anders echt wel een 3 gescoord had:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
dat gebeurt me deze keer niet, dat weet ik zeker!!!!!! ik check vijf keer de achterkant om er zeker van te zijn dat ik de achterkant niet vergeet en daardoor een 1 scoor voor de woordjes terwijl ik anders echt wel een 3 gescoord had:D |
heh das wel een beetjke dom he. Lachuh |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
heh das wel een beetjke dom he. Lachuh |
als die lul zegt dat er 30 zinnetjes gevraagd worden en al;s er dan 30 op de voorkant staan en geen Z.O.Z. erbij, ga ik niet kijken hoor |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
als die lul zegt dat er 30 zinnetjes gevraagd worden en al;s er dan 30 op de voorkant staan en geen Z.O.Z. erbij, ga ik niet kijken hoor |
heh VWO toch? jezus das toch dom Blikkie |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
heh VWO toch? jezus das toch dom Blikkie |
ga jij nou maar Engels leren, dan praten we verder over dom zijn ok:D j/k |
|
|
| -=WVG=- |
| haha, na dat "summercamp" mag je terugkomen Lex :D |
|
|
| Blik |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vandaag herkansing GS en Duits gehad, GS was klote maar een 6 zit er denk ik wel in. Duits was makkie, die sukkels van een surveillanten waren vergeten te zeggen dat we geen woordenboek bij de zinnen mochten gebruiken, ik heb maar 1 foutje, omdat een woord niet in het woordenboek stond:(. De teksten van Duits waren kut maar ik heb zeker wel een 7 voor Duits!!!!!!
ik heb ook al punten teruggehad:
mondeling Engels: 5
mondeling Levensbeschouwing: 6.5
Economie: 6.8
Wiskunde: 7.7
Management en organisatie: tussen de 5 en de 6
ik ben hier voorlopig zeer tevreden mee, al zeg ik het zelf!!!
en nu vakantie vieren......... |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
mondeling Engels: 5
mondeling Levensbeschouwing: 6.5
Economie: 6.8
Wiskunde: 7.7
Management en organisatie: tussen de 5 en de 6
|
Is nie verkeerd nee...
Weet je heel toevallig ook wat ik had voor MO, EC of WI ? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Is nie verkeerd nee...
Weet je heel toevallig ook wat ik had voor MO, EC of WI ? |
nee, sorry, bij Wiskunde waren 7 onvoldoendes deze keer, maar daar hoor jij zeker niet bij, ik denk dat jij hoger hebt dan mij, jij had opdracht 2 ook nog goed gedaan, die had ik fout gedaan
ben benieuwd, morgen krijg ik alle punten terug |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
nee, sorry, bij Wiskunde waren 7 onvoldoendes deze keer, maar daar hoor jij zeker niet bij, ik denk dat jij hoger hebt dan mij, jij had opdracht 2 ook nog goed gedaan, die had ik fout gedaan
ben benieuwd, morgen krijg ik alle punten terug |
Ja, ik ben ook benieuwd...
Morgenavond BBQ-en en... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja, ik ben ook benieuwd...
Morgenavond BBQ-en en... |
jaja, om 5 uur naar school om te eten en te daarna naar de Gompie toe om een beetje blauw te worden |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vandaag herkansing GS en Duits gehad, GS was klote maar een 6 zit er denk ik wel in. Duits was makkie, die sukkels van een surveillanten waren vergeten te zeggen dat we geen woordenboek bij de zinnen mochten gebruiken, ik heb maar 1 foutje, omdat een woord niet in het woordenboek stond:(. De teksten van Duits waren kut maar ik heb zeker wel een 7 voor Duits!!!!!!
ik heb ook al punten teruggehad:
mondeling Engels: 5
mondeling Levensbeschouwing: 6.5
Economie: 6.8
Wiskunde: 7.7
Management en organisatie: tussen de 5 en de 6
ik ben hier voorlopig zeer tevreden mee, al zeg ik het zelf!!!
en nu vakantie vieren......... |
Haha jou Engels is ook niet zo goed zo te zien hehe |
|
|
|
|