|
2e fase TOETSWEEK (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
waar zitten we met Frans? :p
1-14 ?? |
in mijn agenda staat 1-4 of 1-14???
loop wel langs beide lokalen, het lokaal waar Leonie staat is ons lokaal:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
in mijn agenda staat 1-4 of 1-14???
loop wel langs beide lokalen, het lokaal waar Leonie staat is ons lokaal:D |
Okeej, bis gleich...:p |
|
|
| Blik |
| tot over 1 uur en 20 minuten, leer ze, ga ikn ou ook nog ff doen |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Die woordjes uit die gare hoofdstukken heb ik ooit allemaal al een keer moeten leren...
en voor de rest krijgen we er eem woordenboek bij...
en als je het dan nog nie snapt...dan ben je eigenlijk gewoon een kne*s ;) |
Dit zou je niet zeggen als je ooit hetzelfde proefwerk heb gehad dan wij vandaag...Woordjes was makkie maar die txtuuuh AAARGH...Maar ja het is maar Frans-1 he...Dat overleef ik wel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Dit zou je niet zeggen als je ooit hetzelfde proefwerk heb gehad dan wij vandaag...Woordjes was makkie maar die txtuuuh AAARGH...Maar ja het is maar Frans-1 he...Dat overleef ik wel |
die teksten waren echt TE KUT!!!!!!!!! woordjes gedeelte heb ik wel voldoende maar die godverdommense teksten waren schandalig moeilijk....... een 4.3 zit er denk ik wel in, en daar ga ik voor:)
morgen GS en maatschappijleer, valt wel mee denk ik, ga GS wel goed leren maar maatschappijleert kan de pot op, een 3.2 en ik sta voldoende, en daar gaat het om:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
die teksten waren echt TE KUT!!!!!!!!! |
12 t/m 16 heb ik maar ff van jou overgenomen, want ik kon nergens uit opmaken waar die text over ging...(armoede ofzo?) Ik hoop niet dat je daar bezwaar tegen hebt :D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| Handig is dat altijd he, bij mensen ff kijken of jij het goede antwoord hebt:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
12 t/m 16 heb ik maar ff van jou overgenomen, want ik kon nergens uit opmaken waar die text over ging...(armoede ofzo?) Ik hoop niet dat je daar bezwaar tegen hebt :D:D:D |
heb ik geen bezwaar tegen, maar ik snapte van die tekst ook geen flikker:D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Strax blijkt natuurlijk ook nog dat jullie het beide fout hebben :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Strax blijkt natuurlijk ook nog dat jullie het beide fout hebben :rolleyes: |
best grote kans ja, frans is namelijk ook niet echt mijn beste vak:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
best grote kans ja, frans is namelijk ook niet echt mijn beste vak:D | Ach ja, het was beter dan nix...Ik kon het niet meer opbrengen om zelf nog die txt te gaan lezen :p |
|
|
| Dj Lex |
| Wow ik had gister een prakticum van Scheikunde van 10 over half 1 tot 10 voor half 5. Ik werd gek. Jezus wat is dat lang. en ik ben al niet zo handyman. ik heb het zwaar verkloot volgens mij |
|
|
|
|