|
2e fase TOETSWEEK (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hij had het niet door en ik ga het niet zeggen hehe |
Dat lijkt me idd vrij logisch jaah :) |
|
|
| arno |
volgens mn pa mag een leraar geen lager cijfer meer geven als ie eenmaal een cijfer heeft gegeven, en hij is leraar.
Ik heb net natuurkunde ongeveer net zo goed gemaakt als scheikunde, misschien wel beter. Ik post mijn cijfers wel als ik ze terug heb. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
haha, M&O, waar gaat het over bij jullie, ik vind het best wel te doen hoor, hebben jullie ook lesbrieven....? |
M&O is bij ons echt zwaar kut..lesbrieven? nog nooit van gehoord. Wij hebben voor dit vak (ik vind het op zich wel leuk) in een jaar 400blz doorgejaagd, en dan was er ook nog een leraar 1,5 maand uitgevallen. Ja ff inhalen dan maar he voor de toetsweek, op een gegeven moment deden we een hoofdstuk 40 blz in 2 lessen, als je dan moet leren weet je echt niet waar het over gaat, maar ja vandaag flink geleerd en morgen dus mn laatste toets.
Had trouwens die Duits terug gehad, stond een 5,5 dus moest voldoende zijn en wat denkie dat ik heb........ja hoor precies een 5,5:D :D
Latuurrzzz... |
|
|
| Dj Lex |
Ja klopt arno, maar toch he. Je gaat het niet zeggen. eringlijer die vent man.
Ik heb trouwens best wel klote cijfers. Van 3,2 naar 5,8 voor me her wiskunde. Engels 6,3 en wiskunde een 4,8. Alleen sk is tot nu toe goed. Maar ja |
|
|
| arno |
| krijg jij je cijfers gelijk terug ofzo, ik hoor pas hoe goed ik het heb gedaan ergens in de volgende week. Ik heb vandaag wiskunde zwaar verneukt maar dat maakt niet uit, sta toch nog een 6 zelfs als ik een 1 haal. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
krijg jij je cijfers gelijk terug ofzo, ik hoor pas hoe goed ik het heb gedaan ergens in de volgende week. Ik heb vandaag wiskunde zwaar verneukt maar dat maakt niet uit, sta toch nog een 6 zelfs als ik een 1 haal. |
Ja die leraren zijn meestal best snel. En ik heb vandaag natuurkunde verneukt. |
|
|
| arno |
| ik ben vandaag gewoon zo hard genaait op anw, Ik heb anw vorig jaar al voldoende afgesloten samen met mijleer en geschieddenis maar ik moets een van die 3 vakken houden anders kreeg ik te veel tussenuren. Dus heb ik anw gehouden maar dan hoefde ik het practische deel niet meer te doen. Maar toen waren een paar opdrachten opeens anders dan vorig jaar en die heb ik dus helemaal niet gemaakt, schrijft dat dikke tieves wijf met dr tering snor gewoon een paar 1en in dr agenda en nu sta ik een 5,4 AAAAAAH!!! en in combinatie met een 4 voor frans en een 5 voor duits zou dat betekenen dat ik voor de 2e keer zou gaan blijven zitten. Nou heb ik geprobeerd met mn mentor wat te regelen dat ik mijn cijfer van vorig jaar op mn rapport krijg (5,7) zodat ik wel over ga maar hij moest het er nog over hebben..... |
|
|
| -=WVG=- |
Tering zeg, dat is inderdaad ZUUR!
Bij ons krijg je voor dat "praktische deel" maar 1 punt en dat telt 20% mee ofzo...We moeten voor elk vak maar 1 ding voor punt maken. De rest is moet alleen "naar behoren" zijn...
Suc6 ermee, ik hoop dat die "snor" ff nadenkt en die 1-en gewoon weghaald :) |
|
|
| WNxHunter |
ik ben een "zittenblijver"
ik heb dit jaar vet veel persoonlijke problemen gehad, ouders in scheiding enzo blablabla en dan voeren ze net dit jaar ook die klote 2e fase bij ons in, dus ikke ben zitteblijvertje, is ook niet zo erg, want afgelopen jaar zaten er alleen maar lelijke trutten bij mij in klas en volgend jaar heel veel erg lekkere leuke meisjes :D |
|
|
| M5 |
| ik wacht nog steeds op die cijfers!!! ze zetten ze maar niet op internet!! :mad: :mad: |
|
|
| MetzZ_!! |
Ik ben GESLAAGD!!:D :D :D :D Let the holidays begin!!!
Woeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeee!:D :p ;) :) :cool: |
|
|
| -=WVG=- |
Congratz MetzZ ! (dat rijmt :))
En WNxHunter gecondoleerd dan maar ;) |
|
|
|
|