return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
2e fase TOETSWEEK (pg. 9)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik

heb ik geen zorgen over, ik ga wel over, moet alleen opletten dat ik voor de vakken die ik afsluit geen onvoldoende kom te staan, had misschien toch beter voor maatschappijleer moeten leren, weet niet zeker of ik die 3.2 heb gehaald of wel :(

hadden wij al in de vierde afgesloten had ik een 9 voor geloof ik
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex

hadden wij al in de vierde afgesloten had ik een 9 voor geloof ik

dat zou echt relax zijn, als ik gewoon een keer een 9 op mijn rapport zou hebben, is me helaas nog nooit gelukt, een 8 is het hoogste, en dat was niet eens mijn eindrapport
Dj Lex
quote:

dat zou echt relax zijn, als ik gewoon een keer een 9 op mijn rapport zou hebben, is me helaas nog nooit gelukt, een 8 is het hoogste, en dat was niet eens mijn eindrapport

derde stond ik alleen maar negens om over eerste en tweede maar niet te spreken
Blik
**valt stil**
Dj Lex
quote:
**valt stil**

nog meer
Basisschool zat ik met cito 1 punt onder de beste tien van me stad
Blik
quote:

nog meer
Basisschool zat ik met cito 1 punt onder de beste tien van me stad

bedoel je met 1 punt dat je als score 549 had?? of bedoel je 1 fout onder

ik had als score 549, is best goed van mezelf:D
Dj Lex
quote:

bedoel je met 1 punt dat je als score 549 had?? of bedoel je 1 fout onder

ik had als score 549, is best goed van mezelf:D

1 fout meer onder de beste 10
-=WVG=-
quote:

derde stond ik alleen maar negens om over eerste en tweede maar niet te spreken

Ja, de onderbouw was echte TE makkelijk ja...
Heb zelf een keer een 10 gestaan...Was voor Handerarbeid (niet dat ik zo creatief ben) maar ja...T blijft een 10 he :)
Blik
vandaag weer 3 proefwerken gehad, Wiskunde, Management en Organisatie en Duits. M&O en Duits waren echt moeilijk, Wiskunde was eigenlijk best makkie, ik heb die WVG nog ff geholpen zodat die dalijk een hoger punt dan mij heeft:( maja, dan heb ik nog een 8 ofzo
Dj Lex
Zo die preof waar ik zo voor aan het stresen was had ik gewoon een 7,5. Geweldig, ga ik toch nog over hehe

Blik
vandaag de laatste officiele proefwerkdag gehad, een paar van mijn vrienden hebben dus al vakantie:( ik nog niet want morgen is herkansingsdag....en 3 keer raden wie daar 2 proefwerken voor moet leren.......???

ik dus, 11 bladzijden met zinnen Duits, hoe verzinnen ze het, en dan stomme kutteksten erbij, en dan nog geschiedenis, dat zou een eitje moeten zijn, maja, vorige proefwerk een 3.9 dus je weet het nooit
Dj Lex
quote:
vandaag de laatste officiele proefwerkdag gehad, een paar van mijn vrienden hebben dus al vakantie:( ik nog niet want morgen is herkansingsdag....en 3 keer raden wie daar 2 proefwerken voor moet leren.......???

ik dus, 11 bladzijden met zinnen Duits, hoe verzinnen ze het, en dan stomme kutteksten erbij, en dan nog geschiedenis, dat zou een eitje moeten zijn, maja, vorige proefwerk een 3.9 dus je weet het nooit

JKa dan heb je nog wat te doen Blik hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement