return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
2e fase TOETSWEEK (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by basvh


nee dat was ik niej. da was een neger :p

nee ff serieus, ik was er toen niet. dus had ik ook geen ruzie.

anyway, de gompie is zooooo klein dat we elkaar wel daar tegenzullen komen.


ja, moet haast wel, ik kijk wel rond naar iemand die 2 meter is, dat moet niet zo moeilijk zijn volgens mij
TranceFool
Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik:( :(
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Waarom wonen al die TA toch zo dicht bij elkaar....snik.....snik:( :(


valt wel mee, basvh is de enige die dicht bij mij woont, kan WVG niet meetellen omdat hij een vriend van mij is, volgens woont er voor de rest niemand hier uit omgeving Den Bosch
-=WVG=-
quote:
Originally posted by basvh
nee dat was ik niej. da was een neger :p


HANS TEEUWEN rulezz !! :p

Ok, dat wilde ik ff kwijt...
-=WVG=-
*zucht...*

*zucht...*

*kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten*

*zucht...*
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
*zucht...*

*zucht...*

*kijkt naar de paar honderd Franse woordjes die op hem wachten*

*zucht...*


**Blik zucht met WVG mee**

gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport:) anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan:(
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


**Blik zucht met WVG mee**

gelukkig heb ik morgen ook nog tijd want anders zou ik het nooit halen, ik ga voor de 4.3 dan sta ik voldoende op mijn rapport:) anders blijft die onvoldoende op mijn cijferlijst staan:(


Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch?
Dj Lex
Nou jongens niet zo somber, ik moet voor morgen al een engels spreekbeurt gaan voorbereiden. Gadverdamme. ik haat dat
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ja, ik zie net dat we pas het 4e uur toets hebben...dan moet het lukken...Alleen woordjes(+gramm.) van H8 en H9 toch?


ja H8 en H9, H8 heb ik net gedaan, H9 doe ik morgenochtend wel, ik heb ff uitgerekend dat ik een 1 voor de woordjes mag halen en dan een 5.5 voor de teksten:D, moet lukken dacht ik zo
-=WVG=-
Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik...
Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker :p

Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !!

:D

Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Met die Franse woordjes komt het wel goed denk ik...
Ik deed net trouwens een poging om ze te leren tijdens het luisteren naar Balloon - Technorocker :p

Reprochent...uhhh...I'm a TECHNOROCKERRRR !!

:D


ik weet het nie, die woordjes van H8 ken ik eigenlijk nog helemaal niet, en H9 nog niet eens aan begonnen:(

naja, zolang ik maar voldoende kom te staan:)
HiGH_NrG
Lachuh man...

Bij mogen ze nie eens Franse woordjes geven op de toetsenweek...alleen maar van die gare leestextjes!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement