|
2e fase TOETSWEEK (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wow ik had gister een prakticum van Scheikunde van 10 over half 1 tot 10 voor half 5. Ik werd gek. Jezus wat is dat lang. en ik ben al niet zo handyman. ik heb het zwaar verkloot volgens mij |
haha, dan heb ik liever toch maar 12 proefwerken wen 2 mondeling in een proefwerkweek:D haha
moet morgenochtend nog ff serieus gaan leren:( |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
haha, dan heb ik liever toch maar 12 proefwerken wen 2 mondeling in een proefwerkweek:D haha
moet morgenochtend nog ff serieus gaan leren:( |
jaja maar posten als een gek he. ik ga niet posten in me toetsweek daar wordt ik gaar van man |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
jaja maar posten als een gek he. ik ga niet posten in me toetsweek daar wordt ik gaar van man |
wat ben je nu dan aan het doen??:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
wat ben je nu dan aan het doen??:D |
ik heb nu geen toetswek hoor niet volgende week, maar diew eek erop pas |
|
|
| Blik |
| oh haha, dan zit ik al lekker in salou te bakken in de zon en te feesten in de Pacha en de Snoopy's!!!!!!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
oh haha, dan zit ik al lekker in salou te bakken in de zon en te feesten in de Pacha en de Snoopy's!!!!!!!!! |
wow ik ben jaloers, maar waarschijnlijk moet jij dan weer eerder naar school |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
wow ik ben jaloers, maar waarschijnlijk moet jij dan weer eerder naar school |
ja, dat zou op zich best wel logisch zijn ja:)
maar ik kijk al uit over 2.5 weken......... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
ja, dat zou op zich best wel logisch zijn ja:)
maar ik kijk al uit over 2.5 weken......... |
hehe ja en terecht. ik snak ook naar vakantie. heb het wel gehad met school ff |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe ja en terecht. ik snak ook naar vakantie. heb het wel gehad met school ff |
hehe als we het zo gaan bekijken, dan ben ik woensdag vrij!!!!!!!!!
vakantie vanaf woensdag jongens............denk maar lekker terug aan dat luie schoolleventje:D |
|
|
| Partyhardy! |
| ik heb volgende week nog toetsweek en dan nog 3(!!!) weken project! hoe oneerlijk is de wereld! :( |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe als we het zo gaan bekijken, dan ben ik woensdag vrij!!!!!!!!!
vakantie vanaf woensdag jongens............denk maar lekker terug aan dat luie schoolleventje:D |
HEY HAD JE DAT NIET VOOR JE KUNNEN HOUDEN NU WORDT HET ALLEN MAAR RGER GVD |
|
|
| -=WVG=- |
| Toetsweken zijn frusterend... |
|
|
|
|