return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
2e fase TOETSWEEK (pg. 16)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by Blik


eerst een week werken, elke dag vroeg op:(:(

naja, ik verdien tenminste geld wat de week daarna weer op gaat

en godverdomme ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, hele dag al bewolkt hier


dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....

lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..:)
Blik
quote:
Originally posted by M5


dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....

lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..:)


zolang het morgen maar heel erg zonnig is, ik moet nog ff bruin worden voordat ik naar salou ga, en deze week heb ik nie veel tijd om in de zon te gaan liggen
HiGH_NrG
zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter :)
Blik
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter :)


we mogen ook buiten werken, we mogen o.a. onkruid tussen de stenen uit halen.............:(:(:(:(:(

naja, ik krijg er redelijk betaald voor en dat is natuurlijk wel beter
HiGH_NrG
Bij wat werk je dan?
Blik
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Bij wat werk je dan?


PEP Nederland, houtcoatingbedrijf in Den Bosch
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


PEP Nederland, houtcoatingbedrijf in Den Bosch


Het kwaliteitsbedrijf voor al uw...uhm...HOUT...:D
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Het kwaliteitsbedrijf voor al uw...uhm...HOUT...:D


inderdaad ja..........
HiGH_NrG
en dan laten ze je buiten het gras tussen de tegels uithalen...whehe! :D
Dj Lex
Haha das geinig. Nou ik zit nu dus in me toetsweek te zweten. letterlijk en figuurlijk. Het is nie te houden op me zoldertje.

arno
nou, mijn proefwerkweek is vandaag ook begonnen. Ik had vandaag duits en overmorgen natuurkunde en van die twee toetsen hangt zo'n beetje mn hele jaar af. En ik zit hier te posten.......
Dj Lex
quote:
Originally posted by arno
nou, mijn proefwerkweek is vandaag ook begonnen. Ik had vandaag duits en overmorgen natuurkunde en van die twee toetsen hangt zo'n beetje mn hele jaar af. En ik zit hier te posten.......


OP duits???
Welk profiel heb je, want wij hoeven alleen maar te lezen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Privacy Statement