|
2e fase TOETSWEEK (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| quote: | Originally posted by Blik
eerst een week werken, elke dag vroeg op:(:(
naja, ik verdien tenminste geld wat de week daarna weer op gaat
en godverdomme ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, hele dag al bewolkt hier |
dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....
lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..:) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
dat zijn rare mannen hoor bij het weer ....zo heb ik vanmorgen op NOS teletekst ff de voruitzichten gekeken (p. 704) ze voorspelden voor Woensdag 29 graden ....toen ff naar RTL TEXT gegaan ..(p195) ...daar voospelden ze 24 graden ...voor woensdag....
lijkt me een beetje heel erg veel verschil.......allemaal beetje uit de lucht gegrepen man die weerberichten...pure onzin...ik hoop eigenlijk dat RTL er het dichtste bij zit ..:) |
zolang het morgen maar heel erg zonnig is, ik moet nog ff bruin worden voordat ik naar salou ga, en deze week heb ik nie veel tijd om in de zon te gaan liggen |
|
|
| HiGH_NrG |
| zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
zoek een baantje waarbij je lekker buiten kan werken man...das veel relaxter :) |
we mogen ook buiten werken, we mogen o.a. onkruid tussen de stenen uit halen.............:(:(:(:(:(
naja, ik krijg er redelijk betaald voor en dat is natuurlijk wel beter |
|
|
| HiGH_NrG |
| Bij wat werk je dan? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Bij wat werk je dan? |
PEP Nederland, houtcoatingbedrijf in Den Bosch |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
PEP Nederland, houtcoatingbedrijf in Den Bosch |
Het kwaliteitsbedrijf voor al uw...uhm...HOUT...:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Het kwaliteitsbedrijf voor al uw...uhm...HOUT...:D |
inderdaad ja.......... |
|
|
| HiGH_NrG |
| en dan laten ze je buiten het gras tussen de tegels uithalen...whehe! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Haha das geinig. Nou ik zit nu dus in me toetsweek te zweten. letterlijk en figuurlijk. Het is nie te houden op me zoldertje. |
|
|
| arno |
| nou, mijn proefwerkweek is vandaag ook begonnen. Ik had vandaag duits en overmorgen natuurkunde en van die twee toetsen hangt zo'n beetje mn hele jaar af. En ik zit hier te posten....... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
nou, mijn proefwerkweek is vandaag ook begonnen. Ik had vandaag duits en overmorgen natuurkunde en van die twee toetsen hangt zo'n beetje mn hele jaar af. En ik zit hier te posten....... |
OP duits???
Welk profiel heb je, want wij hoeven alleen maar te lezen |
|
|
|
|