|
2e fase TOETSWEEK (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| arno |
ja op duits ja! ik doe ng met wis b2.
Ik hoef ook alleen maar te lezen, maar dat is nou juist het probleem....ik ben er gewoon zo in slecht in. Ook in frans, daar sta ik nu al sowieso een 4 voor op mn eindrapport. En voor duits had je ook een paar woorden s.o. tjes om het nog een beetje mee op te halen al die teksten. Maar vandaag was dus de laatste tekst en het gaat er dus om hoe erg ik die verneukt heb. Want duits mag geen 4 worden en natuurkunde mag geen 5 worden. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
ja op duits ja! ik doe ng met wis b2.
Ik hoef ook alleen maar te lezen, maar dat is nou juist het probleem....ik ben er gewoon zo in slecht in. Ook in frans, daar sta ik nu al sowieso een 4 voor op mn eindrapport. En voor duits had je ook een paar woorden s.o. tjes om het nog een beetje mee op te halen al die teksten. Maar vandaag was dus de laatste tekst en het gaat er dus om hoe erg ik die verneukt heb. Want duits mag geen 4 worden en natuurkunde mag geen 5 worden. |
Ja das vervelend man. Heb ik gelukkig geen last van. Mijn profielvakken zijn kut |
|
|
| -=WVG=- |
Vakantie is lekker met dit weer...
Succes Lex & arno & de rest :)
Jullie hebben een weekje langer vakantie....:) |
|
|
| HiGH_NrG |
gelukkig begint morgen om 12.15 mijn vakantie...en dan alleen nog ff wat boeken inleveren! :D
Veel suc6 met blokken en goeie cijfers halen ;) |
|
|
| -=WVG=- |
| Lex heeft toetsweek, dat scheelt meteen 100 posts per dag op het Holland-forum :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Lex heeft toetsweek, dat scheelt meteen 100 posts per dag op het Holland-forum :) |
Jaja heus. Moet ook nog leren hoor. Dat is het belangrijkste he in de toetsweek. En ik post al een stuk minder na al jullie kl8en |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Jaja heus. Moet ook nog leren hoor. Dat is het belangrijkste he in de toetsweek. En ik post al een stuk minder na al jullie kl8en |
ja, het begint al wat te worden...
Morgen wordt het trouwens minder warm dus dat is een gelukje voor de toetsweek-gangers...:) |
|
|
| arno |
| ik heb net mn scheikunde zoooooooo goed gemaakt, zit toch wel minstens een 8 tje in. En ik ben net klaar met natuurkunde leren en ik snap het gelukkig allemaal. Dus ik denk dat ik het nog gewoon ga redden dit jaar. |
|
|
| Blik |
| jullie zijn aan het leren, ik aan het werken, focking heet daar man, 30 graden zit je daar in een fabriekje te werken:( |
|
|
| TranceFool |
Nah, dan zal ik mijn hart ook maar ff uitstorten. Heb ook al Duits gehad. Daar sta ik een 5,5 voor, dus dat moet voldoende zijn. We kregen dus een 2 teksten, die tweede heb ik wel aardig gemaakt maar die eerste was zo focking moeilijk, dus een voldoende zit er niet in. Wiskund waar ik normaal wel goed in ben ging ook nie super, maar voldoende zit er wel in.
Morgen heb ik engels, daar kan ik niks voor leren. En ook geschiedenis. Dat is echt kut, gaat over de historie (hoe kan het ook anders) over de rooms-katholieke en protestante kerk, echt ZAAD:( :(
Donderdag heb ik nog M&O. Dat is echt fokt op moeilijk en veel, sta ik een 5,6 voor, dus moet ook goed zijn. DAARNA LLORET MET TIESTO:D :D :D
Naja SUC6 met leren iedereen;)
Latuurrzzz.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Donderdag heb ik nog M&O. Dat is echt fokt op moeilijk en veel, sta ik een 5,6 voor, dus moet ook goed zijn. DAARNA LLORET MET TIESTO:D :D :D
Naja SUC6 met leren iedereen;)
Latuurrzzz.... |
haha, M&O, waar gaat het over bij jullie, ik vind het best wel te doen hoor, hebben jullie ook lesbrieven....? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb net mn scheikunde zoooooooo goed gemaakt, zit toch wel minstens een 8 tje in. En ik ben net klaar met natuurkunde leren en ik snap het gelukkig allemaal. Dus ik denk dat ik het nog gewoon ga redden dit jaar. |
haha ik ook. Sk is zo kut, maar had gewoon ff een 8,3. Hij had me wel gematst want ik had eigelijk een 7, maar ja. Hij had het niet door en ik ga het niet zeggen hehe |
|
|
|
|