|
2e fase TOETSWEEK (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Toetsweken zijn frusterend... |
ja idd. Al die klote toetsen op een hopie gegooid. |
|
|
| HiGH_NrG |
| we concluderen dus ff dat school zuigt zeg maar... :D |
|
|
| Miss Proximus |
| aaaaa.....HBO......wat een leventje!! op elk uur van de dag TA-en...héérlijk! :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
aaaaa.....HBO......wat een leventje!! op elk uur van de dag TA-en...héérlijk! :p |
Wow wat een leven. Heb je een beetje goeie verbinding daar? |
|
|
| Blik |
| hehe, ik had een 5 voor mondeling Engels, volgens is die gast er wel achter gekomen dat ik geen enkel boek gelezen heb:D |
|
|
| djiwan |
ik ben nu 3 dagen bezig en heb in willekeurige volgorde:
Ges, Eco, Eng, Wis, Anw en Ma.... damn van deze toesten hangt gewoon mijn hele jaar af...
kan mijn jaar in 3 dagen verneuken...
beetje jammer |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, ik had een 5 voor mondeling Engels, volgens is die gast er wel achter gekomen dat ik geen enkel boek gelezen heb:D |
hehe moet je niet zoveel posten he |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe moet je niet zoveel posten he |
2 boeken moest ik aan het begin van dit schooljaar lezen, toen kende ik deze site nog niet, maar waarom zou ik die boeken gaan lezen, leert er niks van, duurt gruwelijk lang, leesdossiers haal je van internet af......... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
2 boeken moest ik aan het begin van dit schooljaar lezen, toen kende ik deze site nog niet, maar waarom zou ik die boeken gaan lezen, leert er niks van, duurt gruwelijk lang, leesdossiers haal je van internet af......... |
ik ben zo gek dat ik hem wel gelezen heb, beneen heilig boontje hehe |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ik ben zo gek dat ik hem wel gelezen heb, beneen heilig boontje hehe |
een studje dus :D j/k |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
een studje dus :D j/k |
mnee helemaal niet anders zou ik toch niet zo vaak hier zitten joh leer bijna nix ga misschien nie eens over |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
mnee helemaal niet anders zou ik toch niet zo vaak hier zitten joh leer bijna nix ga misschien nie eens over |
heb ik geen zorgen over, ik ga wel over, moet alleen opletten dat ik voor de vakken die ik afsluit geen onvoldoende kom te staan, had misschien toch beter voor maatschappijleer moeten leren, weet niet zeker of ik die 3.2 heb gehaald of wel :( |
|
|
|
|