|
2e fase TOETSWEEK (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
heej wvg, jij en blik zitten toch op het st jans lyceum?? volgens mij heb ik dat ergens gelezen hier, maar kennen jullie ene roel backus die zit ook op het st jans, hij zit in mijn basketball team. ben beniewd of jullie die kennen |
Roel backus...... ehh nee volgens mij ken ik die niet, in welke klas zit die gozer? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
en als je tegen Den Dungen moest basketballen moest je misschien wel tegen een klasgenoot van ons, blonde haren recht omhoog, kijkt raar uit zijn ogen omdat die altijd stoned is (heeft trouwens een keer een nepbom bij iemand neergelegd waardoor het bejaardentehuis moest worden ontruimd........:D:D:D)
dat is geen grapje, vraag maar aan -=WVG=-
(WVG, zit Suzannah trouwens ook niet op het Jeroen Bosch???) |
toen ik tegen den dungen moest zat er inderdaad een gast met blonde haren en die wazig uit zijn ogen keek in dat team, volgens mij moest ik hem verdedigen ook. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!! :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ken m wel! ooooooooeeeeee! geile gozer!!!!!! :p |
Hij is errug bekend...
maar in LEEUWARDUUUUH...nee, daar kennen ze hem vast niet...:p |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ja, ik dacht wel dat je uit de buurt kwam ja...had ik volgens mij al ooit eerder gehoord...
Gompie rulezz natuurlijk, want dat is onze stamkroeg (of nie Blik :))
Basketballen in Den Dungen...Moest je vast tegen DEN DUNGK...haha :p |
haha,
Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.
Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard :p
grtz,
TNG |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tango
haha,
Kennen jullie de oettel ofzo? Ik ben daar een keer geweest met een vriend van me die hockey'd. Echt schitterend om te zien wat voor volk daar rondloopt. Degene met de meeste kraagjes (omhoog) is de winnaar ofzo. Ik heb mezelf daar echt kapot gelachen.
Wel veel lekkere hockey sletjes, daar niet van, maar echt een aparte tent, een bezoekje waard :p
grtz,
TNG |
ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.
Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro, |
|
|
| Blik |
nou, ik denk dat we vrijdag zeker wel in de Gompie zullen zijn, ff rust na die zware proefwerkweek tijden......
vandaag trouwens Levensbeschouwing, Nederlands en Economie 1,2 gehad, Levensbeschouwing was makkie, Nederlands keizwaar verneukt en economie was wel te doen
oh ja, de Oetel staat inderdaad vol met kakkers, oftewel het St. Janslyceum, dat is mijn school
basvh, waar sta jij altijd in de Gompie??? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by basvh
ja ik heb het ook gehoord dat de oettel zo erg is, maar ben er nog nooit geweest.
Heej blik en WVG als jullie een keer naar de gompie gaan, geef dat dan ff door dan kunnen we een kleine TA meeting houden daaro, |
De Oetel is inderdaad een trieste bedoeling...Ik ben daar 2 keer geweest...En het is zelf zo triest dat als je bij de WC staat te praten je eruit wordt gezet...(en daar heb ik ervaring mee...*zucht*)
Als je op vrijdagmiddag of Zaterdagavond naar de Gompie komt heb je een grote kans dat je in ieder geval een van ons daar aantreft :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
basvh, waar sta jij altijd in de Gompie??? |
misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by basvh
misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand |
Ik ben er vrijdag niet, want ik heb een leuk weekendje vakantie met de hele familie...MIDDEN in de toetsweek"...maar ja, wat maakt het uit... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
misschien ben ik er vrijdag ook, ff kijken of er nog maten meegaan, maar als ik er ben, sta ik waarschijnlijk vlakbij de gokkasten, bij dat verhogingkje. als je daar dus een gast van 2 meter ziet staan ben ik het dus. en niet te vergeten een pilsje in mijn hand |
wij staan daar ook altijd in de buurt, meestal voor het verhoginkje
ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje:) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
ff een vraagje: 2 zaterdagen geleden, was jij er toen ook en had je ruzie met een gast?? was namelijk ook iemand van 2 meter bij het verhoginkje:) |
nee dat was ik niej. da was een neger :p
nee ff serieus, ik was er toen niet. dus had ik ook geen ruzie.
anyway, de gompie is zooooo klein dat we elkaar wel daar tegenzullen komen. |
|
|
|
|