|
Joepie! Vrouw met meeste posts!
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |

Sorry Ruud voor deze post...maar ik ben zow trots!!! Ik heb er héél hard aan gewerkt om Sugah in te halen...en het is gelukt!!! aaaaaa....this feels great.....
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje té enthousiast...:D
Ik hoop dat ik jullie niet (nog) gek(ker) maak met mijn soms idiote posts..haha...ik heb in ieder geval meestal vét naar me zin! Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood! :p
nou..eh..laterz...of eeh.... GREETZ!! zoals bellie het zou zeggen :p
 |
|
|
| Dj Lex |
| Haha gefeliciteerd dan maar he. |
|
|
| Optimus Trance |
| ja gefeliciteerd miss p:D:D:D |
|
|
| Robvef |
Gefeliciteerd Miss P. (TA Octo Reldel???)
LoL :D :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha :D |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood! :p
|
Count me in :D
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Count me in :D
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk. |
haha ja maar wat is precies hardleers? |
|
|
| Blik |
gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen:D
bijna 1000 posts trouwens |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen:D
bijna 1000 posts trouwens |
Ja die Proximus gaat gelijk hard hoor. |
|
|
| Bellie |
hehehe lekker hoor meisie!!! :D
als je zo doorgaat ga je mij ook nog inhalen!! :)
vanavond weer icq-en.haha
talk to ya later babe!!
GREETZ!! |
|
|
| M5 |
| ik ben trots op je hoor RELDEL !! ;) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha :D |
ma geef toe dat die ruzie bijgedragen heeft tot het aantal posts da ge nu hebt hé :D gefeleciteerd Reldel :D |
|
|
|
|