return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 10)
View this Thread in Original format
Remy D
Hahahhahaha :D, Wat een verhaal!! Leuke details :p hehehe

quote:
Originally posted by Akira
[B]Mij een beetje zo gek zien te krijgen om die weddenschap aan te gaan ROFL...Mondje dicht dus :rolleyes: [B]


Hahaha ben je er nog niet uit!! :D:D, misschien moet je het dan toch maar gaan doen. ;) whahaha
Donna
[00:56] oh fok
[00:56] sjezus
[00:56] wah?
[00:56] watte!
[00:56] stel ik mijn stoel bij
[00:56] flikker ik zowat 8erover
[00:56] omg


om nog maar ff wat onzin te posten:p
Glaniskanis
nou uuuh, je vertelt dus weer niet alles he Donna :p
Weer een idioot lange post maar ja
(voor de duidelijkheid, leg of leggie = DJ RV :D)



[00:49] (Glaniskan) oh fok
[00:49] (Glaniskan) sjezus
[00:49] (DonDreamZ) wah?
[00:49] (DonDreamZ) watte!
[00:49] (Glaniskan) stel ik mijn stoel bij
[00:49] (Glaniskan) flikker ik zowat 8erover
[00:49] (Glaniskan) omg
[00:49] (DonDreamZ) hahahahaha
[00:49] (DonDreamZ) ik ook vrijdag bijna bij leg
[00:49] (Glaniskan) haha
[00:49] (Glaniskan) ja?
[00:49] (DonDreamZ) hij is mixe
[00:49] (Glaniskan) lol
[00:49] (DonDreamZ) ik zit achter die pc
[00:49] (DonDreamZ) op zo'n wieletjesstoel
[00:49] (DonDreamZ) willik achteruit rije
[00:49] (Glaniskan) haha
[00:49] (DonDreamZ) ligttttt daar een kabeltje
[00:49] (Glaniskan) ik lig al bijna dubbel
[00:50] (Glaniskan) hahaaaaaaaa
[00:50] (Glaniskan) over 1 kutkabeltje?
[00:50] (DonDreamZ) hahaha dus ik bijna *wheep*
[00:50] (DonDreamZ) mja die wiele zijn gaar
[00:50] (Glaniskan) bijna op je muil?
[00:50] (Glaniskan) lol
[00:50] (DonDreamZ) jaaaaa wat denk je
[00:50] (Glaniskan) haha
[00:50] (Glaniskan) leg vet lache
[00:50] (Glaniskan) zeker
[00:50] (DonDreamZ) zegtie,yowwwww pas op voor me kabeltje!!
[00:50] (Glaniskan) hahahaaaaaaa
[00:50] (DonDreamZ) hahahaha
[00:50] (Glaniskan) ja echt??????//
[00:50] (Glaniskan) OMG
[00:50] (DonDreamZ) jaaaaa hahahaha
[00:50] (Glaniskan) OMGGGGGGGGGGg
[00:50] (Glaniskan) hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:50] (Glaniskan) dat is echt errug
[00:50] (DonDreamZ) mja anders wast mixe over:))))
[00:50] (DonDreamZ) hahahahahaha
[00:50] (Glaniskan) het gaat hem toch eerder om jou
[00:50] (DonDreamZ) dat vinnik nou humor hee
[00:51] (Glaniskan) dan om zijn kabeltje
[00:51] (Glaniskan) hahaha
[00:51] (DonDreamZ) jamaar daar lig ik van in een deuk
[00:51] (Glaniskan) haha ja ik ook hoor
[00:51] (DonDreamZ) diee gedachte alleen al
[00:51] (Glaniskan) hahaa
[00:51] (DonDreamZ) aaahhh me kabeltje
[00:51] (Glaniskan) was ie lopen flippen
[00:51] (DonDreamZ) ik gebroken weet ik wat:)))
[00:51] (Glaniskan) op zijn knieen
[00:51] (Glaniskan) voor het kabeltje
[00:51] (DonDreamZ) maar neeeeeee zn kabeltje:))
[00:51] (DonDreamZ) hahahahaha
[00:51] (Glaniskan) hahaaaaa
[00:51] (DonDreamZ) geweldig toch:))
[00:51] (Glaniskan) ja echt wel
[00:51] (Glaniskan) sjezus
[00:51] (Glaniskan) haha
[00:51] (DonDreamZ) hahaha


[01:45] (DonDreamZ) pfffff alles gaat traaaaaaag
[01:45] (Glaniskan) een sectie "meest gebruikte woorden (+betekenis)
[01:45] (Glaniskan) haha
[01:45] (Glaniskan) ja?
[01:46] (DonDreamZ) me peesee steutn en weet ik wat voor geluiden;p
[01:47] (Glaniskan) haha
[01:47] (Glaniskan) mijn ouwe ook
[01:47] (DonDreamZ) je vader?
[01:47] (Glaniskan) haha
[01:48] (Glaniskan) ja die ook
[01:48] (Glaniskan) hahahaha
[01:48] (Glaniskan) maar mijn ouwe pc ook
[01:48] (Glaniskan) hahahaaaaaaaa
[01:48] (Glaniskan) omgggg
[01:48] (DonDreamZ) hahaha
[01:48] (Glaniskan) die is ook fun
[01:48] (Glaniskan) lol
[01:48] (DonDreamZ) mja d0h:))
[01:48] (Glaniskan) ff erbij posten
[01:48] (DonDreamZ) hahahahaha

Sjonge wat hebben we toch altijd een fun in dat 3mans kanaal waar er dit keer maar 2 zaten (AKIRA!!!! WAAR WAS JEEHEEE :D)


Greetz,
Glaniskanis
Donna
[02:02] dies pas loos
[02:02] omg
[02:02] hihihi zallik ff posten:))
[02:02] wahhhahahaha
[02:02] wat een zootje loze posts maakt die gast wel niet
[02:02] haha
[02:02] hahaaaa
[02:02] doe maar
[02:02] zulle we maar nie doen;p
[02:02] hahah neeeee gek!!
[02:02] ok
[02:02] haha
[02:02] dannie
[02:02] dan gaat ie huilen:))
[02:02] ja maakt niet uit toch

:D :eek: :D
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Donna
[02:02] dies pas loos
[02:02] omg
[02:02] hihihi zallik ff posten:))
[02:02] wahhhahahaha
[02:02] wat een zootje loze posts maakt die gast wel niet
[02:02] haha
[02:02] hahaaaa
[02:02] doe maar
[02:02] zulle we maar nie doen;p
[02:02] hahah neeeee gek!!
[02:02] ok
[02:02] haha
[02:02] dannie
[02:02] dan gaat ie huilen:))
[02:02] ja maakt niet uit toch

:D :eek: :D



UUUUUHHHH
Wat moet die voorstellen...... :p
Ik d8 dat wij een overeenkomst hadden
Betekent dit dat ik ook de log mag posten van het channel #nude-donna-chat ;)
En nee ik zal niet vertellen dat jij daar de oparator was die erop kickt om naakt te chatten
Zeg ik toch niet tegen de rest
Houden we onder ons joh :D


Greetz,
Glaniskanis


[edit] Oooowwww sorry meissie, sjit Ik d8 dat ik PM had aangeklikt :D [/edit]
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Glaniskanis



UUUUUHHHH
Wat moet die voorstellen...... :p
Ik d8 dat wij een overeenkomst hadden
Betekent dit dat ik ook de log mag posten van het channel #nude-donna-chat ;)
En nee ik zal niet vertellen dat jij daar de oparator was die erop kickt om naakt te chatten
Zeg ik toch niet tegen de rest
Houden we onder ons joh :D


Greetz,
Glaniskanis


[edit] Oooowwww sorry meissie, sjit Ik d8 dat ik PM had aangeklikt :D [/edit]


Hahaha, dikke pret daar op die chat :)
Dj Lex
Hehe wat een verhalen hebben jullie's nachtes zeg. LOL
Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis






[edit] Oooowwww sorry meissie, sjit Ik d8 dat ik PM had aangeklikt :D [/edit]


haha vet lachen LOL:D
Remy D
Whahahahaha :D Lachen!! Fles elkaar maar dat is echt vermakelijk haha.
Miss Proximus
sorry jonges, donna, dat ik het weer zo cru moet brengen...maaree...hmmmm...kunnen jullie die chat niet houden voor wat het is en als we geintereseerd zijn dan joinen we jullie wel...toch? ...Dwingo...I need some hepl..ik graaf me eigen graf hier :D....nou jah...lah mah :p

Remy D
quote:
Originally posted by Miss Proximus
sorry jonges, donna, dat ik het weer zo cru moet brengen...maaree...hmmmm...kunnen jullie die chat niet houden voor wat het is en als we geintereseerd zijn dan joinen we jullie wel...toch? ...Dwingo...I need some hepl..ik graaf me eigen graf hier :D....nou jah...lah mah :p

Ehhhm Oma wilt u nog een kopje thee????? :p;):p
Miss Proximus
doe dīr maar 2..en een biscuitje graag :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement