|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Nou jongens jullie worden bedankt he. Ik kom ff een dag niet en er wordt gelijk vies over me geluld zeg. nou ga ik lekker nog veel meer useless posten. Gewoon om jullie te pesten. LOL j/k
Ik ben de winnaar!!!!!!!! |
|
|
| michiel |
jij dus
:D
later
michiel |
|
|
| -=WVG=- |
Zozo, er is een hele opschudding ontstaan over mijn oplettendheid...(post van Dwingo)...:)
Ik geloof dat jullie de naam van de thread verkeerd opvatten...Het is NIET de bedoeling een wedstrijd te houden wie er het meeste onzin kan posten...:p |
|
|
| Akira |
lexie is terug :D:D:D
Nou zo negatief zijn de andere jongens toch helemaal niet over je geweest ??? |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Akira
lexie is terug :D:D:D
Nou zo negatief zijn de andere jongens toch helemaal niet over je geweest ??? |
Maargoed dat ik gedelete heb dan, want het was niet zo vriendelijk
:) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Maargoed dat ik gedelete heb dan, want het was niet zo vriendelijk
:) |
Maar goed dat ik het gelezen heb, want ik had het niet willen missen ;) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Maargoed dat ik gedelete heb dan, want het was niet zo vriendelijk
:) |
hee ik heb dat niet gelezen mmmmm |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmm wie was er dan zo aardig over mij??? Jij Dwingo??? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hmmm wie was er dan zo aardig over mij??? Jij Dwingo??? |
Neuj, da was Dwingo nie, da was een neger....:p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Neuj, da was Dwingo nie, da was een neger....:p |
Hehe LOL. Geef hem maar weer de schuld he |
|
|
| Akira |
| lex je blijft een goeie gast hoor :D:D:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hehe LOL. Geef hem maar weer de schuld he |
Ja, ik volg Hans gewoon...Hij heeft altijd gelijk...Want Hans is tha master :p |
|
|
|
|