|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Sorry Lex ik stem ook voor jou HAHAHA:D :D Meneertje heeft overal wel iets op te zeggen, terwijl het meestal amper over muziek gaat en het weinig met het onderwerp te maken heeft. Zo, lex ff afgekraakt, verder vind ik je een aardige gozer hoor;) ;) :D :D |
|
|
| Boss |
LEXIE :D
Heel duidelijk.... is altijd wel leuk om te zien.... rond een bepaald tijdstip krijg je opeens 5 mails in je inbox van 'dinges heeft gereplied op je post van...blablabla'.
's heel vaak dat dat dan 5 replies van lex zijn... :) |
|
|
| Jukx |
Nou ik ga toch zeker voor Akira! zeker na die... hehe, nee geintje hoor Akira!!! :D ;) :p :)
Mijn stem gaat ook naar Lex... de Lexieman heeft vaak van die posts die je meer in een "one to one" ICQ-chat zou verwachten eigenlijk...
maar verder ben je wel owkeej heurrrrr! ;) |
|
|
| Boss |
| yes, respect voor lexie met z'n 2500 posts ! |
|
|
| moogwai |
Ja dat is zeker Lexie :D
Ik kan me het nog herinneren dat je net op dit forum kwam...drie maanden geleden.. en nu al 2500 posts.. hij lult maar raak.. haha :) :D
Maar Akira kan er ook wat van ;) :D |
|
|
| -=WVG=- |
hm...het staat geloof ik 763-0 voor Lex....
Hij zal verrast zijn als ie terugkomt...:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
hm...het staat geloof ik 763-0 voor Lex....
Hij zal verrast zijn als ie terugkomt...:D |
Issie hier niet altijd dan :p
Ik d8 dat Lex een proggie had waarmee ie kon zien dat er weer iemand gepost had zodat hij daar gelijk weer onzinnig op kon reageren :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Issie hier niet altijd dan :p
Ik d8 dat Lex een proggie had waarmee ie kon zien dat er weer iemand gepost had zodat hij daar gelijk weer onzinnig op kon reageren :D
Greetz,
Glaniskanis |
Ja, misschien wil hij nu gewoon niet reageren :p
Ik denk dat hij na het lezen van deze thread niet meer terugkomt hoor... |
|
|
| Robvef |
Ook ik kan niets anders concluderen dan dat Lex de man is die het meest onzinnig lult. Zat aan het einde van de middag even op het forum, maar ik kon het bijna niet meer bijhouden.
Maar lullen we met zijn allen niet over onzinnige dingen :D :D :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Robvef
Maar lullen we met zijn allen niet over onzinnige dingen :D :D :D |
ja inderdaad...
Lex je bent niet de enige :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Lex je bent niet de enige :) |
MAAR WEL DE GROOTSTE!!!! |
|
|
| M5 |
| puntje voor LEX!!! ....don't take it personal !! |
|
|
|
|