|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
ach ja, je moet toch iets in je leven hè
Lex heeft al wel gereplied, hij was de eerste die reageerde op de thread |
Ja, ik weet het...
maar ik bedoel na al die stemmen op hem...:p |
|
|
| Miss Proximus |
| wat een miet |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wat een miet |
Hou je in he...Niet weeeeeer gaan relluh |
|
|
| Miss Proximus |
| haha...hij reageert anders toch niet...ik moet toch één of andere reactie uitlokken.. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hey bedankt he. Is weer leuk, om dat van je vrienden te horen. dan zeg ik maar Blik hehe |
Dit is de enige post van lex in deze thread.
En ik post nu de 40ste thread.
Normaaal heeft lex er minstens 5/40 :p
Volgens mij is ie aan het afkicken.
Waar doe je dat??? lex ??
bij AA ??? Anonieme Addicts :D:D:D |
|
|
| M5 |
| misschien is ie weer druk met ROCK muziek ofzo .......daar was ie eerst helemaal gek van ofzo dacht ik ....misschien is in zijn oude gewoontes teruggevallen ....:) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by M5
misschien is ie weer druk met ROCK muziek ofzo .......daar was ie eerst helemaal gek van ofzo dacht ik ....misschien is in zijn oude gewoontes teruggevallen ....:) |
Waren dat zijn oude gewoontes dan :D:D:D:D:D
duh |
|
|
| Remy D |
| Volgens mij zit die in zijn proefwerkweek, tenminste dat zei hij laatst. En tijdens die week zou hij hier maar zelden zijn. Of hij kotst ons nu uit met al die neagatieve posts naar hem.. :p |
|
|
| Rudy |
| Naar mijn mening kan Jukx extreem dom lullen! Dus mijn stem gaat uit naar hem! |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Dwingo, vond je die post iets te radicaal, omdat je hem weer verwijderd hebt :p |
Toch iemand die hem nog gelezen heb
:)
Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Toch iemand die hem nog gelezen heb
:)
Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen. |
mag ik even !!!
Ik ben toch zo benieuwt wat jij hebt gezegt :D:D:D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Toch iemand die hem nog gelezen heb
:)
Tja, ik dacht: rellen kan ik beter ergens doen waar de sfeer toch al verziekt is. De kwaliteit op het Holland Forum is nog om aan te zien. De kwaliteit op de rest van de forums is dramatisch gedaalt. Vandaar dat ik die post maar verwijderd heb. Wat ik schreef sta ik nog steeds achter, maargoed. Rellen doe ik wel in de andere forum delen. |
Ik had hem ook nog gelezen. Laatste ging over rellen in de Chill Out forum :D :D |
|
|
|
|