return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 5)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Partner in Crime..stuur me dan ff en PM met die post..want je hebt mij niks verteld..we moeten wel samen plannetjes maken toch? samen staan we strak....eeuuuh...sterk bedoel ik :D
Robvef
quote:
Originally posted by Miss Proximus
samen staan we strak....eeuuuh...sterk bedoel ik :D

Dit is goed zeg!!! :) :) :)
M5
quote:
Originally posted by Robvef

Dit is goed zeg!!! :) :) :)

zeker ja!!...je moet er maar net opkomen ...Henkie kan het ook altijd goed....

vertel eens Miss P. & Henkie ...moet je daar nu een zieke geest voor hebben ?? of wat ?? ;) :D
Robvef
quote:
Originally posted by M5

zeker ja!!...je moet er maar net opkomen ...Henkie kan het ook altijd goed....

vertel eens Miss P. & Henkie ...moet je daar nu een zieke geest voor hebben ?? of wat ?? ;) :D

Het is een gave, denk ik. :D :D :D :D

Maar idd een goede vraag!!

Dat wil ik ook wel eens weten.
raoel
Waar is het altijd rellen???
In het chil out forum???

Kom ik daar ook een keer:D
En die het hek wel goed dicht want ik als PSV supporter krijg dat wel open:D

Als ik daar te hard rel, moet ik dan de volgende thuiswedstrijd ook uit spelen. Of wordt ik dan helemaal uitgesloten ???
Dwingo
Der is verder nix
Ik had net een zware flame aan lexie uitgedeeld, maar ik bedacht me dat rellen in het Holland Forum niet zo'n beste zaak is, omdat dit het enige forum is waar kwaliteit van posts nog enige waarde heeft.

Zelf ben ik al lang een member van dit forum en ik heb gewoon gemerkt dat de laatste tijd steeds meer mensen zich tof wanen, alleen omdat ze meer posts hebben dan een ander. En omdat ze een antwoord geven in iedere niet-nuttige vorm dan ook. Dit is gewoon jammer, omdat deze forums niet meer de kwaliteit bieden als ze vroeger deed.

Dit is eigenlijk alles. Ik bedoelde nix persoonlijks met de reply. Het is gewoon jammer dat sommige mensen niet meer posten wat belangrijk is. Als je (nutteloze) gesprekken wild voeren, doe dat dan in de chatroom/
Miss Proximus
GROOT gelijk partner!! Eerlijk is eerlijk...ik doe er zelf ook aan mee, maar gelukkig heb ik het nu gelijk alweer te druk om vaak langs te komen..ennu..ik ben Sugah toch al voorbij :p ...Dus nu kan ik weer kwaliteit gaan posten........en lekker relluh met m'n ruudje haha :)

ennu..rob en hendrik..bedankt voor het compliment...dat soort uitspraken..jah..dat kan ik gewoon af en toe..flapt er zow uit...vaag maar aan bellie...volgens mij ga ik soms echt wat te ver op ICQ...maar jah..zo alleen en remy kan ik m'n zieke geest de vrije hand (die rechter dus haha) geven!! héérlijk haha..jammer dat dat niet altijd lukt als er mensen bij zijn..dan heb ik toch een onbewust hangslot aan me geest geklikt ofzow...:D

more to come :D
Henkie_henk
hiers mijn bijdrage weer:

bla bla bla

Dwingo zodra jij echt troep members of posts ofzow ziet.. mag je me wel pme hoor.. sluite we die handel meteen of delete we wat.. deze holland section houde we uiteraard netjes :)

GreetZzzz

ik gaat lkkr verder msne om 2 uur.. snachts ja
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk
hiers mijn bijdrage weer:

bla bla bla

Dwingo zodra jij echt troep members of posts ofzow ziet.. mag je me wel pme hoor.. sluite we die handel meteen of delete we wat.. deze holland section houde we uiteraard netjes :)

GreetZzzz

ik gaat lkkr verder msne om 2 uur.. snachts ja

Ja uuuuh, dan moet je wel iets terug zeggen natuurlijk anders heb je r nix aan en je download is ook gecrasht.
Dus ff opnieuw inloggen en downen die track (vet nummertje hoor)

Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
Iets terugzegge! Jij ramt maar op je trommeltje man! ik zat gewoon tell sell te kijke!..

en ik hoop maar dat t nrtje vet is :)

Nou ik gaat weer verder RSI kweken..

GreetZz

en

THankz

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nou ik gaat weer verder RSI kweken..

Uuuuuh, ik hoop niet dat dat is op de manier dat ik denk dat het is :p
Aangezien ik nou met je zit te lullen en het zou me vleien begrijp me niet verkeerd, maar op de een of andere manier....
ik weet niet

Ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben (of klaar voor zal worden)
Nou hopelijk was het dus op een andere manier :D

Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
Zo te zien kan die glanis ook wel genomineerd worden voor slap lullen zeg.. man man...

maar als reactie.."nee trut"

Ik moet toch typen en die schijt muis gebruiken.. en ik hoor me pols al elke keer knakken en het doet al zon pijn! Morge maar weer squashe! :)

GreetZz

ik ga slape
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement