return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 7)
View this Thread in Original format
Blik
Lex is mij trouwens vandaag vroorbij gegaan in post-aantal

(niet dat het belangrijk is ofzo)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
Lex is mij trouwens vandaag vroorbij gegaan in post-aantal

(niet dat het belangrijk is ofzo)


Tja, je kon erop wachten :)
Dj Lex
Het is vrijdag en dan heb ik geen te doen he
!_PeTrUs_!
Ike Ike Ike...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Het is vrijdag en dan heb ik geen te doen he


uuuuuu......wanner wel dan? :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus


uuuuuu......wanner wel dan? :p


Door de week post ik minder. Maar ja vandaag ben ik klaar met schoolwerk. heb alleen nog toetsweek volgende week. Maar jij bikkelt nu toch ook lekker ff door.
M5
he lex ga lekker slapen man !! ...das niet gezond joh ..zoveel posten ....anders krijg je RSI klachten (net als Henkie ja!!) enne ik heb verhalen gelezen van mensen die niet eens meer hun haar kunnen wassen (ook dat haar niet meer ja!! mochten ze dat hebben lol) door de RSI klachten
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex


Door de week post ik minder. Maar ja vandaag ben ik klaar met schoolwerk. heb alleen nog toetsweek volgende week. Maar jij bikkelt nu toch ook lekker ff door.


Alleen ik doe het stiekum, net als Bellie, ant ik hoor d'r bijna nooit iets over (hence de afwezigheid van felicitaties haha)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by M5
he lex ga lekker slapen man !! ...das niet gezond joh ..zoveel posten ....anders krijg je RSI klachten (net als Henkie ja!!) enne ik heb verhalen gelezen van mensen die niet eens meer hun haar kunnen wassen (ook dat haar niet meer ja!! mochten ze dat hebben lol) door de RSI klachten


hehe, ik ga ook pitte...Morgenavond naar CLUB Q in Zwolle, kijke of daar nog wat te beleven is. BTW, zeer goeie tent, moet je echt eens wappie heen gaan...
Dj Lex
quote:
Originally posted by M5
he lex ga lekker slapen man !! ...das niet gezond joh ..zoveel posten ....anders krijg je RSI klachten (net als Henkie ja!!) enne ik heb verhalen gelezen van mensen die niet eens meer hun haar kunnen wassen (ook dat haar niet meer ja!! mochten ze dat hebben lol) door de RSI klachten


Hehe RSI klachten. Ik heb laatste tijd wel een beetje last van me armen ja. Maar wassen doe ik nog gewoon hoor. geen problemen daar.

Jukx
quote:
Originally posted by Rudy
Naar mijn mening kan Jukx extreem dom lullen! Dus mijn stem gaat uit naar hem!


Nou ja zeg!
En dat alleen omdat ik je altijd zo uitlul?
Dj Lex
Als ik eerlijk moet zijn vind ik Jukx juist 1 van de wijzere mensen op dit forum. Best veel verstand van muziek en andere dingen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement