|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Der is verder nix
Ik had net een zware flame aan lexie uitgedeeld, maar ik bedacht me dat rellen in het Holland Forum niet zo'n beste zaak is, omdat dit het enige forum is waar kwaliteit van posts nog enige waarde heeft.
Zelf ben ik al lang een member van dit forum en ik heb gewoon gemerkt dat de laatste tijd steeds meer mensen zich tof wanen, alleen omdat ze meer posts hebben dan een ander. En omdat ze een antwoord geven in iedere niet-nuttige vorm dan ook. Dit is gewoon jammer, omdat deze forums niet meer de kwaliteit bieden als ze vroeger deed.
Dit is eigenlijk alles. Ik bedoelde nix persoonlijks met de reply. Het is gewoon jammer dat sommige mensen niet meer posten wat belangrijk is. Als je (nutteloze) gesprekken wild voeren, doe dat dan in de chatroom/ |
Precies!!! Ik ben het echt helemaal met je eens!! Ik ben ook al een tijdje member (toen waren er in totaal maar 3 forum-sections ofzo!?)
maar een half jaar geleden (als het niet meer is) roelde de Music Discussion echt zwaar!! Nu is er echt geen haar op mn hoofd die er aan denkt om daar te gaan posten!! Zelfde geld voor de chill-out.
Ik ga geen namen noemen maar sommige van die "massa-posters" vind ik echt zo onwijs triest!! (geen dutch-ta's hoor, wees gerust jongens) Het zijn allemaal van die zinloze reply's/posts enzo... doe dat dan lekker in de chatroom inderdaad!
Sommige mensen posten gewoon alleen maar om het "posten"... zodat ze een hoog getalletje onder hun naam hebben staan. De kwaliteit van het forum gaat er echter zienderogen op achteruit.
Dit geldt niet voor iedereen met veel posts hoor!! Sommige mensen krijgen het namelijk voor elkaar om (bijna) altijd iets nuttigs of grappigs ofzo te posten!!
de groetjes! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Als ik eerlijk moet zijn vind ik Jukx juist 1 van de wijzere mensen op dit forum. Best veel verstand van muziek en andere dingen |
LOL! dat valt allemaal wel mee hoor... het ligt er gewoon aan hoe je het brengt!! |
|
|
| TranceFool |
Nou mensen jullie kunnen wel grapje maken over RSI, maar dat zou ik dus echt niet doen. Een gozer uit mn klas heeft het in ernsige vormen, plotseling, en het is amper te stoppen. Hij had toevallig zn betoog met nederlands erover gehouden dat RSI niet serieus genomen wordt. (hij had het toen al)
Maar als hij nu niet een maand volledige rust houdt, echt niks doen met je arm, hand (NEE, viezertjes dat moet je dan met je andere hand doen ja), als ie dat niet doet houdt ie zn hele leven lang ernstige pijnklachten in hand, schouder en nek. Wilde dit ff vertellen,had namelijk goed opgelet bij zn betoog :D :D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Nou mensen jullie kunnen wel grapje maken over RSI, maar dat zou ik dus echt niet doen. Een gozer uit mn klas heeft het in ernsige vormen, plotseling, en het is amper te stoppen. Hij had toevallig zn betoog met nederlands erover gehouden dat RSI niet serieus genomen wordt. (hij had het toen al)
Maar als hij nu niet een maand volledige rust houdt, echt niks doen met je arm, hand (NEE, viezertjes dat moet je dan met je andere hand doen ja), als ie dat niet doet houdt ie zn hele leven lang ernstige pijnklachten in hand, schouder en nek. Wilde dit ff vertellen,had namelijk goed opgelet bij zn betoog :D :D |
Toch maar wat minder achter de comp dan...:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
hehe, ik ga ook pitte...Morgenavond naar CLUB Q in Zwolle, kijke of daar nog wat te beleven is. BTW, zeer goeie tent, moet je echt eens wappie heen gaan... |
Club q?? hey is dat die nieuwe x-ray?? man ik ben altijd te dronken om erin te kome haha.. ach ja
Bij mij op school hing trouwes toffe poster.. Pijn in uw pols, nek? Last van RSI? surf naar... bla bla.... WTF SURF NAAR! ga je met je lepra in je pote nog naar een site toe ook!! AAH!!! |
|
|
| Donna |
[22:55] Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten ( 1 2 3 4 5 6 )
[22:55] haha Akira
[22:55] hahahahaha jah
[22:55] lol
[22:55] beslist!!
sja......:D :D :D maaaaaar toch ook:[22:52] wat een DROGE gast
[22:52] altijd lachen met hem
Cute huh?:p :cool: :p |
|
|
| Glaniskanis |
Als dit niet dom lullen is dan weet ik het niet meer (beetje lang, maar de moeite waard) :D:D:D:D:D:D
» Topic: Broodje Smegma, nu voor F3.95 bij C1000 Daar hou ik geld aan over
» Set by: Glaniskan on Sat Jun 23 22:19:05 2001
[22:35] (AkiraTA) vorige keer had ze me al half aangerand
[22:35] (Glaniskan) echt maf
[22:35] (Donna) whahahaha
[22:35] (AkiraTA) was ik half zat
[22:35] (AkiraTA) scoort ze mij
[22:35] (Glaniskan) haha word jij aangerand???
[22:35] (Glaniskan) OMG
[22:35] (Donna) LOLLLL
[22:35] (AkiraTA) ja jongen zij maakt misbruik van de situatie
[22:35] (Donna) hahahahaha
[22:35] (Glaniskan) hahaaaaa
[22:35] (Glaniskan) hahahaaaaaaaaaaaa
[22:36] (AkiraTA) maar ja als jongen klinkt dat zo ongeloofwaardig
[22:36] (Donna) lolllllll
[22:36] (Glaniskan) ROFL
[22:36] (Glaniskan) deja vu
[22:36] (AkiraTA) :)
[22:36] (Glaniskan) dit is net die fillum
[22:36] (Glaniskan) disclosure
[22:36] (Glaniskan) haha
[22:36] (Glaniskan) LOL
[22:36] (AkiraTA) was vol in de kinderdisco
[22:36] (Glaniskan) haha
[22:36] (Glaniskan) kick'n toch
[22:36] (AkiraTA) ook vet met haar hand in mijn broek
[22:36] (AkiraTA) ik zo dikke lul ja
[22:36] (AkiraTA) maar daar blijf je van af
[22:36] (AkiraTA) ;)
[22:36] (Donna) hahahaha
[22:36] (Glaniskan) lol
[22:37] (Glaniskan) haha
[22:37] (Glaniskan) (AkiraTA) ook vet met haar hand in mijn broek
[22:37] (Glaniskan) (AkiraTA) ik zo dikke lul ja
[22:37] (Glaniskan) hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:37] (Donna) jaaaaaaaaaaaaaa
[22:37] (Donna) hahahahahhaa
[22:37] (Glaniskan) :p
[22:37] (AkiraTA) nee hoor dat zei ik niet
[22:37] (AkiraTA) ik kwam er niet eens op
[22:37] (AkiraTA) hahaha
[22:37] (Glaniskan) dit is echt harde fun
[22:37] (Donna) kale balle en een dikke lul;pp
[22:37] (Glaniskan) lol
[22:37] (AkiraTA) ik probeerde haar hand weg te halen
[22:37] (Glaniskan) hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:37] (Donna) hahahahahahahaha
[22:37] (Glaniskan) haha
[22:37] (Glaniskan) en toen kwam je?
[22:37] (AkiraTA) maar ja gelukkig kwam allison
[22:37] (Donna) OMG
[22:37] (Glaniskan) lol
[22:37] (Donna) hahahahahahahahahaa
[22:37] (AkiraTA) anders was ik vol geboinkt daar
[22:37] (Glaniskan) hahaaaaaaaaa
[22:37] (Glaniskan) in de sandwich
[22:37] (Glaniskan) met die hap
[22:37] (Donna) [22:44] en toen kwam je?
[22:37] (Donna) [22:44] maar ja gelukkig kwam allison
[22:37] (Donna) [22:44] OMG
[22:37] (Glaniskan) :p
[22:38] (Glaniskan) OMG!!!!!!!!!
[22:38] (AkiraTA) hahaha
[22:38] (Donna) hahahahahahahaha
[22:38] (Glaniskan) hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[22:38] (AkiraTA) nee jongen ik kom niet klaar door een streling
[22:38] (Donna) ik ga echt ehct dooooooood
[22:38] (Glaniskan) niet eens
[22:38] (AkiraTA) het is geen American PIe
[22:38] (Glaniskan) wilde ik net zeggen
[22:38] (Glaniskan) ik hoef maar te kijken
[22:38] (AkiraTA) ik was half zat jongen
[22:38] (AkiraTA) dus ik wou niet
[22:38] (AkiraTA) eens
[22:38] (Glaniskan) en ik spuit de gaten al in de baarmoeder
[22:38] (Donna) hahahahahahaha
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Donna |
jaaaaaaaa Glanis ik ben echttt slapen nu,nieuwsschierige ass die je bent:D :D :D
whahaha |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Donna
jaaaaaaaa Glanis ik ben echttt slapen nu,nieuwsschierige ass die je bent:D :D :D
whahaha |
LOL
Oh nu echt???
Jaaa ik geloof je nu al 5:44 idle time :p
LOL
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Donna |
hehe tjek again m8:D
MuHaaaaHahahaha
DOEWJ!!!:p :p |
|
|
| Akira |
uhm donna en Glaniskanis ik dacht dat het gesprek tussen ons zou blijven maar nu staat het vol op het board hahaha..Maar ja dat verhaal was al oud maar nu hebben we er alleen de details erbij uhm...:cool:
Anyway ik kan behoorlijk gek zijn maar dat zijn jullie even goed!!!mij een beetje zo gek zien te rkijgen om die weddenschap aan te gaan ROFL...Mondje dicht dus :rolleyes: dan denkt iedereen straks helemaal die gast die spoort helemaal niet :D
Terwijl ik best wel een serieuse jongen kan zijn :p...ok op zijn tijd gooi ik flink de remmen los maar ja ik begin al oud te worden ;) dus moet ik er nu nog vol van profiteren :)
ik ga nu slapen ben helemaal weer brak zeg... |
|
|
| Donna |
hmmmmm indeed glanis eigenlijk nie netjes van ons,surry akira..
We hebben ons mee laten slepen door een ergggg melige bui:rolleyes: |
|
|
|
|