return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 12)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
keej...:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


ach ja, je kunt niet alles hebben, sommige krijgen de hersens, anderen het uiterlijk, ik dus duidelijk het uiterlijk:D en jij dus de brains.....:p

(j/k)


Nou en dan je gele regenjas aan en die meiden zijn helemaal niet meer van je af te slaan he
Miss Proximus
maar jah..beetje moeilijk om adressen uit te wisselen als je analfabeet bent :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
maar jah..beetje moeilijk om adressen uit te wisselen als je analfabeet bent :p


Haha LOL dat is waar. Als je geen telefoonnummer kan onthouden is er geen hoop meer nee
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Nou en dan je gele regenjas aan en die meiden zijn helemaal niet meer van je af te slaan he


zeker weten:) moet je nagaan wat er in Salou gebeurt.......:D
Donna
en ach ff een tussendoortje:D



[14:49] als je het maar niet waagt om dit te posten
[14:49] OMG
[14:49] !!
[14:49] haha
[14:49] hehehehehhee
[14:49] dan lezen mijn vrienden het strax ook
[14:49] dan flip ik helemaaaaaal


:p :p :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna
en ach ff een tussendoortje:D



[14:49] als je het maar niet waagt om dit te posten
[14:49] OMG
[14:49] !!
[14:49] haha
[14:49] hehehehehhee
[14:49] dan lezen mijn vrienden het strax ook
[14:49] dan flip ik helemaaaaaal


:p :p :p


Ja leuk maar we missen de kern nu he.
raoel
Lex is vandaag weer lekker bezig.
Hij post vandaag 16 threads achter elkaar zonder dat iemand anders er tussen zit.

Ja lex je maakt je reputatie weer waar.

Tis dat ik nu ook post anders haalt ie er nog wel meer.
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel
Lex is vandaag weer lekker bezig.
Hij post vandaag 16 threads achter elkaar zonder dat iemand anders er tussen zit.

Ja lex je maakt je reputatie weer waar.

Tis dat ik nu ook post anders haalt ie er nog wel meer.


hey er is niemand op dit moment en ik heb al een paar dagen niet meer gepost omdat ik heb zitten leren. Nu ben ik klaar ja. Eindelijk
Donna
quote:
Ja leuk maar we missen de kern nu he


sja ik ben nog wel een beetje lief voor mn m8:D

Akira
quote:
Originally posted by Donna


sja ik ben nog wel een beetje lief voor mn m8:D

uhm ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig zeg...:D:D:D
Dwingo
quote:
Originally posted by Dj Lex


Haha LOL dat is waar. Als je geen telefoonnummer kan onthouden is er geen hoop meer nee


Ik geloof niet dat telefoonnummers onthouden ook maar IETS met analfabetisme te maken heeft.

Maarja, dat zijn vast te moeilijke woorden voor je. Je had vast al moeite met het woord 'telefoonnummers,' laat staan 'analfabetisme' en euthanasie.' Net zo goed als het moeilijk is een lang verhaal of op zijn minst een lange zin te typen.

Kijk ik op twee forums, zie ik bij BEIDE bovenaan eerst 15 x de naam Lex staan, alvorens iemand anders die streak onderbroken heeft.
Ik hoop dat je weer minstens 300 posts hebt binnengehaald vandaag, kun je met een gerust hart naar sesamstraat kijken en naar bed gaan.

En ja, -=WVG=- , ik post het alsnog (je herinnert je vast die vorige van me die ik daarna gedelete had)
;)

Maar om nog meer zinloos gezeik en sfeer-verpesterij (-> dat is als iets niet meer zo leuk is, lex) te voorkomen raad ik de mods aan deze thread als gesloten te beschouwen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 
Privacy Statement