|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
doe d´r maar 2..en een biscuitje graag :p |
Ze denken tegenwoordig dat ze alles kunnen eisen...Zou het niet eens tijd worden voor een pilletje :p |
|
|
| Donna |
| quote: | | sorry jonges, donna, dat ik het weer zo cru moet brengen...maaree...hmmmm...kunnen jullie die chat niet houden voor wat het is en als we geintereseerd zijn dan joinen we jullie wel...toch? ...Dwingo...I need some hepl..ik graaf me eigen graf hier ....nou jah...lah mah |
"we" spreek voor jezelf,ennuh,dan lees je t toch lekkah niet:D
sorry dat ik t zo cru mot brenge:p
Eet smakelijk,wat zit r op je beschuitje?? /me GnA'z |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ze denken tegenwoordig dat ze alles kunnen eisen...Zou het niet eens tijd worden voor een pilletje :p |
euthanasie pilletje misschien |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
euthanasie pilletje misschien |
Dat was indirect wel de betekenis van deze grap :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Dat was indirect wel de betekenis van deze grap :p |
voel jij ook dat er een "TA Octo RelDel" aankomt, ik ga me verschuilen...........:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
voel jij ook dat er een "TA Octo RelDel" aankomt, ik ga me verschuilen...........:D |
Ach, ik vrees niet...
(Ze komt uit Leeuwarden hoor...)
(sorry j/k :p) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Ach, ik vrees niet...
(Ze komt uit Leeuwarden hoor...)
|
weinig gevaar dan, die mensen denken alleen maar aan Fryslàn dat apart van Nederland moet worden, die hebben geen zin om te gaan rellen over een euthanasie pilletje......:) toch? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
weinig gevaar dan, die mensen denken alleen maar aan Fryslàn dat apart van Nederland moet worden, die hebben geen zin om te gaan rellen over een euthanasie pilletje......:) toch? |
Ja inderdaad...Ze vechten alleen voor onafhankelijkheid...
Geen tijd voor kleine dingen als deze :) |
|
|
| Miss Proximus |
| haha...jullie zijn echt dom hè? nog steeds snappen jullie niet dat ik geen met dat hele friesland te maken heb..maar jah..dat heb je met die buitenlanders (jaja...da's pas dubbel) geef mij maar zo'n euthanasie pilletje..heb m'n beste tijd op TA nu toch al gehad :( |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...jullie zijn echt dom hè? |
ach ja, je kunt niet alles hebben, sommige krijgen de hersens, anderen het uiterlijk, ik dus duidelijk het uiterlijk:D en jij dus de brains.....:p
(j/k) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha...jullie zijn echt dom hè? |
Mij er GVD van beschuldigen dat ik elke keer doe of je dom bent (Hoewel ik me toch echt maar 1x kan herinneren) en dan dit...hm... |
|
|
| Miss Proximus |
haha....owkey..sorry..genoeg gepissed..
..ff een BOERtje om het goed te maken?..eeh..biertje bedoel ik :) |
|
|
|
|