|
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Donna
hmmmmm indeed glanis eigenlijk nie netjes van ons,surry akira..
We hebben ons mee laten slepen door een ergggg melige bui:rolleyes: |
En van die melige bui zit ik nu mee te genieten op deze vroege ochtend....ahum :p |
|
|
| Donna |
| naja hij ligt nu toch heerlijk te slapen:D :D |
|
|
| M5 |
en het VERHAAL wordt ERGER en ERGER !!!! eerst zei je al dat ze 15 was enzo..LOL....
en nu komen DEZE FEITEN er ook nog eens BIJ .....oei oei...ik denk dat ik mijn mening over je maar eens ga bijstellen ...LOL ;) |
|
|
| Blik |
haha LOL dit is grappig!!!!!!!!!!
waar hebben jullie dan gechat??
IRC? |
|
|
| moogwai |
| Hahaha.. wat een gesprek zeg :D :D :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
haha LOL dit is grappig!!!!!!!!!!
waar hebben jullie dan gechat??
IRC? |
Ja op IRC (Efnet)
In het channel (speciaal voor de gelegenheid aangemaakt :D)
#Akira-Don-Glan
Max 3 users :p
LOL
Als ik zo terug lees is het echt wel weer vette fun
Maar oh ja uuuh sorry Akira :p
We hebben het gisteravond in onze melige bui bed8 (Donna en Ik)
Klaag ons maar aan :p als je wil :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ja op IRC (Efnet)
In het channel (speciaal voor de gelegenheid aangemaakt :D)
#Akira-Don-Glan
Max 3 users :p
LOL
Als ik zo terug lees is het echt wel weer vette fun
Maar oh ja uuuh sorry Akira :p
We hebben het gisteravond in onze melige bui bed8 (Donna en Ik)
Klaag ons maar aan :p als je wil :)
Greetz,
Glaniskanis |
ach ja het maakt niet uit....:D:D
en hendrik 15/16 maakt ook niet zoveel uit...volgens mij is ze nu 16...ze heeft echter wel het lichaam en het gzicht van een 10 jarige hahahaha |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
ach ja het maakt niet uit....:D:D
en hendrik 15/16 maakt ook niet zoveel uit...volgens mij is ze nu 16...ze heeft echter wel het lichaam en het gzicht van een 10 jarige hahahaha |
ach joh ..maakt dat uit ....je leeft maar 1 keer ....dat is volgens mij ook het motto van Bellie die zo'n beetje elk feest platloopt wat er is !! haha MOOI MAN!! :D |
|
|
| Miss Proximus |
Dat is het motto van alle mensen die nog niet zo lang naar feesten gaan :p
LOL j/k..zo'n ouwe rot ben ik nou ook wer niet |
|
|
| Dj Lex |
| Jezus wat een verhaal. Geweldig. HEHE. Echt een reply voor deze thread |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Akira
ach ja het maakt niet uit....:D:D
en hendrik 15/16 maakt ook niet zoveel uit...volgens mij is ze nu 16...ze heeft echter wel het lichaam en het gzicht van een 10 jarige hahahaha |
Akira, jij moet wel erg veel gezopen hebben gheghe.
Trouwens.....16 jaar, die zijn wel lekker strak :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by New Wave
Akira, jij moet wel erg veel gezopen hebben gheghe.
Trouwens.....16 jaar, die zijn wel lekker strak :D |
LOL
Lekker strak??
als ze 8er Akira aanzitten denk ik niet dat ze nog erg strak zijn :D
moeten ze wel al helemaal uitgehoond zijn haha :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|