return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten (pg. 9)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Donna
hmmmmm indeed glanis eigenlijk nie netjes van ons,surry akira..

We hebben ons mee laten slepen door een ergggg melige bui:rolleyes:


En van die melige bui zit ik nu mee te genieten op deze vroege ochtend....ahum :p
Donna
naja hij ligt nu toch heerlijk te slapen:D :D
M5
en het VERHAAL wordt ERGER en ERGER !!!! eerst zei je al dat ze 15 was enzo..LOL....

en nu komen DEZE FEITEN er ook nog eens BIJ .....oei oei...ik denk dat ik mijn mening over je maar eens ga bijstellen ...LOL ;)
Blik
haha LOL dit is grappig!!!!!!!!!!

waar hebben jullie dan gechat??

IRC?
moogwai
Hahaha.. wat een gesprek zeg :D :D :D
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik
haha LOL dit is grappig!!!!!!!!!!

waar hebben jullie dan gechat??

IRC?



Ja op IRC (Efnet)
In het channel (speciaal voor de gelegenheid aangemaakt :D)
#Akira-Don-Glan
Max 3 users :p
LOL
Als ik zo terug lees is het echt wel weer vette fun
Maar oh ja uuuh sorry Akira :p
We hebben het gisteravond in onze melige bui bed8 (Donna en Ik)
Klaag ons maar aan :p als je wil :)


Greetz,
Glaniskanis
Akira
quote:
Originally posted by Glaniskanis



Ja op IRC (Efnet)
In het channel (speciaal voor de gelegenheid aangemaakt :D)
#Akira-Don-Glan
Max 3 users :p
LOL
Als ik zo terug lees is het echt wel weer vette fun
Maar oh ja uuuh sorry Akira :p
We hebben het gisteravond in onze melige bui bed8 (Donna en Ik)
Klaag ons maar aan :p als je wil :)


Greetz,
Glaniskanis


ach ja het maakt niet uit....:D:D

en hendrik 15/16 maakt ook niet zoveel uit...volgens mij is ze nu 16...ze heeft echter wel het lichaam en het gzicht van een 10 jarige hahahaha
M5
quote:
Originally posted by Akira


ach ja het maakt niet uit....:D:D

en hendrik 15/16 maakt ook niet zoveel uit...volgens mij is ze nu 16...ze heeft echter wel het lichaam en het gzicht van een 10 jarige hahahaha


ach joh ..maakt dat uit ....je leeft maar 1 keer ....dat is volgens mij ook het motto van Bellie die zo'n beetje elk feest platloopt wat er is !! haha MOOI MAN!! :D
Miss Proximus
Dat is het motto van alle mensen die nog niet zo lang naar feesten gaan :p



LOL j/k..zo'n ouwe rot ben ik nou ook wer niet
Dj Lex
Jezus wat een verhaal. Geweldig. HEHE. Echt een reply voor deze thread

New Wave
quote:
Originally posted by Akira


ach ja het maakt niet uit....:D:D

en hendrik 15/16 maakt ook niet zoveel uit...volgens mij is ze nu 16...ze heeft echter wel het lichaam en het gzicht van een 10 jarige hahahaha


Akira, jij moet wel erg veel gezopen hebben gheghe.
Trouwens.....16 jaar, die zijn wel lekker strak :D
Glaniskanis
quote:
Originally posted by New Wave


Akira, jij moet wel erg veel gezopen hebben gheghe.
Trouwens.....16 jaar, die zijn wel lekker strak :D


LOL
Lekker strak??
als ze 8er Akira aanzitten denk ik niet dat ze nog erg strak zijn :D
moeten ze wel al helemaal uitgehoond zijn haha :p


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement