return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Revolution - 8 november Heineken Music Hall
View this Thread in Original format
magrec
Hmm
Van Diepen voortaan als Nokia door het leven

Wessel van Diepen presenteert sinds vele jaren het best beluisterde en meest onderscheiden dance programma op de Nederlandse radio dat geliefd is bij luisteraars en top dj’s over de hele wereld. Nokia, marktleider op het gebied van mobiele telefoons, ziet deze unieke samenwerking als een juiste verbinding met de Nederlandse dancescene en haar jonge, innovatieve en trendsettende publiek.

Power to the party people...

Wessel van Diepen brengt elke zaterdagavond van acht tot twaalf uur de beste, de exclusiefste en de meest actuele danceplaten ten gehore. Met de komst van sponsor Nokia zal Dance Department de horizon verbreden en zich verder profileren als het medium voor de dancescene waarin plaats is voor al het beste dat deze muziekstroming te bieden heeft. Naast radio zal dit tot uiting komen via internet, andere media projecten en het organiseren van intieme feesten en grootse events, zoals Revolution.

Dit eerste dance-event vindt plaats op zaterdag 8 november 2003. Dan veroorzaakt Nokia Dance Department een ware revolutie in de dancescene. Onder de naam ‘Revolution’ organiseren Nokia Dance Department en Mojo Concerts in de Heineken Music Hall hét vernieuwende dansfeest. Daarbij staat de bezoeker centraal en zijn drie artiesten het middelpunt van een decor dat een veranderend tijdsbeeld weergeeft. Met Revolution wordt een vooruitstrevend feest neergezet dat dansliefhebbers voor de revolutionaire prijs van 27,50 euro kunnen beleven. De kaarten zijn vanaf nu verkrijgbaar.

Tiësto, unaniem verkozen tot ‘s werelds beste DJ, voert de line-up van Revolution aan met een extra lange set. De tweede naam is Futureshock. Het Engelse duo Phil Dackerty en Alex Tapper werken sinds 1999 samen en maakten remixen voor onder andere Underworld, Moby en The Chemical Brothers. ‘On my mind’ is momenteel de Europese zomerhit. Hun onlangs verschenen debuutalbum ‘Phantom Theory’ werd door de internationale media jubelend ontvangen. De live optredens op onder andere het legendarische Glastonbury Festival maakten de hooggespannen verwachtingen meer dan waar. Voor Nederland is het optreden de première van de gehele spectaculaire show inclusief baanbrekende visuals. De volledige line-up, voor zowel de grote zaal als de Postbank lounge, zal binnenkort bekend worden gemaakt.

Op de website www.revolutionnow.nl zullen de laatste ontwikkelingen te volgen zijn.

Datum: Zaterdag 8 november 2003
Prijs kaarten: € 27,50
Tijd: 22:00 – 7:00 uur
DJ’s/Acts: Tiësto, Futureshock

Die dag ook sasha in het paard van troje in den haag maar goed denk dat dit voor velen wel interresant is.
Three 'O Three
Ziet er zeker interessant uit. Leuk prijsje!
Fkwebeman
WOW.. thanks.

ga ik heen!

8 november moet lukken. 30 pleurootjes voor zoiets, niks mis mee.

thanx voor de info. (dringt hier in Groningen mondjesmaat door, maar daar hebben we sites als deze voor.. :D)
DJ_Massive
(Y) goeie post magrec

/me zou daar wel eens ten tonele kunnen verschijnen enzo.nl/index.htm#
Optimus
idd leuk prijsje en leuke line up ook:) Hoe lang gaat Tiesto draaien dan?:) Ff kieken dan maar... Sasha klinkt ook wel leuk namelijk:D
SnuggLe
Ik zag al iets hiervan op parytscene.nl.

Ben benieuwd wie die derde artiest dan is.
Echt supervernieuwend vind ik het niet, omdat ze er Tiesto neerzetten.
Maar wel een vet gaaf initiatief! Prijs is ook oke, maybe is de aankleding ook wel super. Ga dit zeker in de gaten houden.

Maar.... er heengaan doe ik ZEKER niet.
De nummer 1 van mijn wishlist, Sasha, draait dan in mijn Hometown. Gaat toch zeker wel even voor. En dat is minder dan 27 euro :)
HBtje
Hmmmmmm, eerst maar ff afwachten wie er nog meer komen..... Tiesto is natuurlijk wel vet, maar alleen voor hem.... ik weet het nog niet
basvh
Klinkt leuk, en die prijs is erg schapelijk
MaGiK54
Ik zal zeker naar één van deze avonden gaan. Mijn voorkeur gaat eigenlijk meer uit maar Sasha, aangezien je die haast nooit in een Nederlandse club kan horen en Tijs heb ik dit jaar al genoeg gezien.
Maar tis een beetje afhankelijk wat vrienden willen en dan vrees ik dat ik niemand mee krijg naar Sasha.
Bouma-Bros
Leuk initiatief, kunnen wellicht nog goede feesten uit voortkomen in de toekomst, maar de keuze is heel makkelijk -> SASHA in 't Paard! :toocool:

Fkwebeman
Magik54, dan ga je toch met Snuggle? :conf:

ik bedoel als je graag Sasha wilt zien, waarom zou je dan naar Tiesto, die is idd toch al vaker te zien.

en vernieuwend willen zijn en toch tiesto boeken, tja... IK vind het niet erg hoor. :D :D
en futureshock heb ik nog nooit gezien, dus ben benieuwd.

JIPPIE!
Fkwebeman
en de boumabros.. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement