|
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Remy D
HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!! :D:D
WANT ja morgenochtend rond tienen heb ik 2 kaarten in mijn bezit!! :D:D JEUHHHHHH !!!!!!
:D:D:D |
En dat was net!! :D:D |
|
|
| Freezel |
| Ik heb er ook zeker zin in :) |
|
|
| Original |
ja ja dit word weer een van die feestjes. :D
Ben ook benieuwd hoe Cross nu draait. 2 jaar geleden voor het laatst gehoord op kremlin. |
|
|
| magrec |
Wel weer duidelijk dat remy een held is. Damn baal wel een beetje dat ik geen kaartje heb gekocht maarja 3 uur tiesto he dat trek ik niet...
Cross zalwel flink gaan scheuren (ala trance-energy wehehehe) |
|
|
| Partyhardy! |
Remy is zeker een held! :cool: aaaaaaargh! ik ga kapot hier achter mijn computer! ik had er zoooo graag bij willen zijn! tering zeg! :( aaaah! dit is echt hel zeg! :eek: :(
net al Dustsucker en nu Luke Chable & Danny Bonicci - Ride :crazy: Echt heeeeeeerlijk! en hij heeft ook al Monday Groove gedraaid! wat een plaat is dat toch he? die gaat zo waanzinnig los! :eyes:
ik ben gewoon party verslaafd, ik moet er de volgende keer weer bij zijn! Wat een feest zeg! :eyespop: |
|
|
| Biohazard |
| Zo he! dit is een van de betere prog sets van het afgelopen jaar! |
|
|
| Partyhardy! |
| ja inderdaad! heerlijk swingen! ;) woeiiii! :cool: |
|
|
| JunKX |
Jongens en meisjes, even een berichtje van moi vanaf de party!
De sfeer hier is ge-wel-dig!!! Na de set die Remy zojuist heeft weggegeven kan mijn avond niet meer stuk! EN DAN HEB IK NOG 3 UUR TIESTO VOOR DE BOEG!! :crazy: [PvD Quote] OMG I DIE!! [/PvD Quote]
Futureshock is nu aan het knallen (zware basses, goed geluid) dus ik ga weer terug rennen!
Jullie missen een mooi feestje ;)
Groeten,
JunKX.
(PS. Gaat de broadcast op 538 goed?) |
|
|
| Partyhardy! |
Wat een begin van Tiësto zeg! niet normaal! gloeiende geniaal! :eyes:
en dan draait hij nu ook nog eens BT - Mercury & Solace!! :crazy: Wat super!!!!!!!! :crazy: |
|
|
| jp |
Je bedoelt OMFG I DIE I CRY I MELT!!! !!! !!!
:haha: :tongue2 ;) |
|
|
| JunKX |
| Ben ik weer. Ben weer ff de zaal uitgeglipt. Deze keer om te voorkomen dat ik GEK wordt! WTF :eek: is er hier aan de hand? Cross draait alsof hij een setje pillen teveel op heeft. WAARDELOOS MIXWERK! :whip: Tiesto draaide wel een lekker setje maar toch met veel foutjes en hij bouwde niet een feestje achter de draaitafels zoals ik dat van hem ben gewend. Geen idee wat er allemaal gebeurd maar de zaal is nu voor bijna 3/4 leeg. Deze afsluiting valt me vies tegen. |
|
|
| ROFL |
Woooooeeeeiiiii!!! Wat een supervet feest zeg!!! We waren om 11 uur al binnen en Remy was simpelweg meesterlijk. Futureshock vond ik, net zoals op ML, weer goed. Dat ene uur is wel genoeg overigens.
Daarna heikneuter-volk-trekker Tiësto. Hij draaide zoals gewoonlijk fijn. Hij had heel wat nieuw werk, al kon hij het niet laten om ons te 'verwennen' met het tig keer uitgekouwde Traffic. Als een totaal leeghoofd naast je ook nog weet uit te kramen: 'eindelijk, hier heb ik nou de hele avond op gewacht', zakt het pijl bijzonder snel naar onder het vriespunt. Toch was ook deze set, met veel werk van Gabriel&Dresden, goed om aan te horen.
Daarna heb ik Cross 5 minuten gezien. Hij klonk wel grappig, maar doordat de zaal zo bedroevend snel leegliep zijn we ook maar weggegaan.
Het Revolutionaire op het gebied van licht kwam er trouwens niet echt uit, omdat 1 van de twee robotarmen het na een uur of 2 begaf.
Overal vond ik het echt een superfeest en was de sfeer ook goed.
Het schone-vrouwen-gehalte was trouwens mooi hoog. :) |
|
|
|
|