return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 5)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
Vergeet vooral de alternatieve ik kan mij niet kleden maar vind mezelf daardoor best kewl en ik kan zo naar Lowlands en pinkpop techno debieltjes niet! :) Want daar sta ik ook wel is tussen, maar meer kan ik nu niet zeggen want anders kom ik te laat op mijn werk. (He ik werk ook in het weekend en ik heb toch zo'n leven vol met feesten, wat raar eigenlijk want ik ken iemand die ook in het weekend werkt en niet naar feesten kan :conf: rara hoe kan dat????)

Klaveet RULESSS en C&A is toch voordeliger!!! ;):stongue:

Als er 1 style is waar alternatieve het meest respect voor hebben is het wel Techno :) dus die gaan ook naar de C&A :p
Trouwens, ik heb nog nooit kleding gekocht bij de C&A, ik koop mijn kleding bij de WE for Man :)
Dan maar weer over het werk:)
Mijn rooster in op de zaterdag is 2x in de maand van 22:30 tot 04:00,
weekend waarbij ik de zondag om 08:00 moet beginnen en dus om 06:45 al in de auto zit.
Dat is dus niet vergeleken met jouw vakkenvul bijbaantje bij de plaatselijke supermarkt waar je om 13:00 begint :p

Tjowwww :)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Baal een beetje, er is nu een andere PFfotograaf in Den Haag, die ook naar alle zelfde feesten gaat in de Asta / het Paard. Dus die homo vraagt ook alles aan. Grr....kan me veel geld schelen :(

uhm, je gaat toch niet elke week naar de Asta en Mellow Moods?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
uhm, je gaat toch niet elke week naar de Asta en Mellow Moods?

Nee klopt, maar wel naar Cox en dat soort .
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee klopt, maar wel naar Cox en dat soort .

en Cox is inderdaad de combinatie die goed bij elkaar past :p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
en Cox is inderdaad de combinatie die goed bij elkaar past :p

mwhehehe:D:tongue2 :disbelief
Biohazard
Wat een gezeik rond die Remy. Futureshock, nou thats the ;)

En Cross? Draait hij nog wel eens bij dance department? Want ik heb al dik 6 maanden geen set meer van hem gehoord.
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave

Mijn rooster in op de zaterdag is 2x in de maand van 22:30 tot 04:00,
weekend waarbij ik de zondag om 08:00 moet beginnen en dus om 06:45 al in de auto zit.

We for men is echt een mooie winkel :rolleyes: :rolleyes: :haha:

En ik heb dus nooit geweten dat Heroinehoertjes werktijden opkrijgen, ik dacht dat je dat zelf bepaalde omdat je toch niemand heb, op je klanten na dan. Zuig jij ook wel is BNers af?? Of is dat beroepsgeheim. :D:D
New Wave
quote:
Originally posted by Remy D
We for men is echt een mooie winkel :rolleyes: :rolleyes: :haha:

En ik heb dus nooit geweten dat Heroinehoertjes werktijden opkrijgen, ik dacht dat je dat zelf bepaalde omdat je toch niemand heb, op je klanten na dan. :D:D [/QUOTE]

Ja, want nadat we heroine hebben gekocht (meestal goed te doen in de ochtend, dan heb je voor de hele dag) moeten we werken omdat dan het geld op is.
Wij verdienen niet zo veel, maar we gaan staken voor een nieuwe CAO!!
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
Dus wie gaan er nu allemaal naar Revolution?
Ik heb me ticket in ieder geval al gekocht! :cool:

En onze nieuwe forum member ROFL gaat ook!

Lijkt me een leuk feestje, tis niet te duur, en het geluid schijnt erg lekker te zijn in de HMH :crazy:
Weet iemand trouwens een beetje de tijden/volgorde van de line up?

geluid in HMH is super en tiesto draait geloof ik een set van 3 uur lang.
Fkwebeman
YES..

de kaarten zijn binnen, voorlopig met 4 man heen (waaronder 2 first-timers..)

3 uur tiesto, live optreden van Futureshock en Remy + Cross.. lekker hoor.
werd ook tijd om Tiesto weer eens te horen.

TranceFool
lol ik zit net te kijken naar mn tentamenrooster en dacht dat ik die maandag erop een tentamen had maar dat blijkt dus pas de week erop te zijn :D. ik kan dus ook gewoon......en wil na afgelopen donderdag eigenlijk wel tiesto in de hmh beleven :D
Jappio
quote:
Originally posted by TranceFool
lol ik zit net te kijken naar mn tentamenrooster en dacht dat ik die maandag erop een tentamen had maar dat blijkt dus pas de week erop te zijn :D. ik kan dus ook gewoon......en wil na afgelopen donderdag eigenlijk wel tiesto in de hmh beleven :D

mooi ik dus ook :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement