|
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
Ik vind de line-up nou ook niet zo revolutionair, misschien is futureshock erbij revolutionair te noemen. Maar de vast Dance Department, en tegenwoordig ook de gewone TMF/MTV kijker, zou ze toch wel moeten kennen.
Als ik 8 november wegga dan is het toch zeker naar het paard. |
|
|
| TranceFool |
| hmmm jammer, ik heb geloof ik die maandag gelijk tentamens .....tiesto in de hmh voor die prijs lijkt me niet verkeerd |
|
|
| Chicane |
| Het is niet zozeer de revolutie dat Tiesto daar staat, de Revolution die avond is de groei van de scene in de laatste jaren. En dan niet qua populairiteit, maar meer de cultere waarde en de sound die veranderd is in de tijd.. :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
Volledige lineup
Tiesto (Xtra Long Set)
Futureshock (1 Hour liveperformace, DJ & VJ act)
DJ Remy
DJ Cross
David Guetta & Friends (aparte zaal)
www.revolutionnow.nl
effe editje gemaakt |
|
|
| -=Freezel=- |
Cross en Remy erbij vind ik echt niet verkeerd :)
Maandag ff kaarten halen denk ik. |
|
|
| Remy D |
Tiesto in de HMH is goud!!! :eyespop: :crazy:
En nu DJ Remy en Cross erbij zijn is het helemaal top!! Maandag meteen ff kaarten halen :D:D!! |
|
|
| Chicane |
| Zeker weten dat ik hier bij wil zijn ja, Tiesto, Remy & Cross wat meer willen mijn oortjes nog :D |
|
|
| SnuggLe |
| Waarom vinden alle 'trancefreaks' Remy leuk? Dat techhouse/techno, das niets voor jullie! :D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom vinden alle 'trancefreaks' Remy leuk? Dat techhouse/techno, das niets voor jullie! :D |
Remy heeft laatst een keer bij Armin in zn show gedraaid, meteen iedereen helemaal weg van die vent :rolleyes: Backstabber vond ik wel leuk, maar verder is het niet mn ding. Cross draaide vroeger nog wel geinig, maar dat is nu alleen nog maar progressive en om nu alleen voor Tiesto te gaan, uhhhh nee ga wel ergens anders uit mn dak. Mij zul je er niet tegen komen :) |
|
|
| Chicane |
Dus je houdt van trance en mag niet naar Remy luisteren? Maar goed dat ik niet van kaas/armin-trance hou dan :D
Maar euhm, Brammieboy.. Het gevoel wat Remy geeft door zijn minimale techno met veel melodie erin, dat gevoel brengt je ook in Trance. Ik heb heerlijk van zijn cd genoten en alle sets die ik van hem heb. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom vinden alle 'trancefreaks' Remy leuk? Dat techhouse/techno, das niets voor jullie! :D |
mensen van hier moesten toch juist hun muzieksmaak gaan verbreden? :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by HBtje
Remy heeft laatst een keer bij Armin in zn show gedraaid, meteen iedereen helemaal weg van die vent :rolleyes: |
Triest pukkeluitknijpertje!! Nu je 2 x naar een feest bent geweest wil niet meteen zeggen dat je alles weet he rukkertje!! Als je meneer Remy vershillende keren heb horen draaien in bijvoorbeeld de Melkweg (waar jij met je zielige 16 jarige kutkop nog niet eens inkomt:haha: ) weet je waarom deze man hier door velen gewaardeerd wordt!!! |
|
|
|
|