|
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Echt de kut kanker tering tyfus joden malle turken rotpleuris dit!!!!
|
ja inderdaad!
| quote: |
Ik wacht gewoon die zielige ta trutjes die al een kaartje hebben op voor de deur en dan trap ik ze met mijn vrienden in elkaar. De ta knakkers stellen toch geen reet voor. |
whehe goed idee! ik help mee! :D |
|
|
| ArisE2 |
| Party-tarzan..:toothless |
|
|
| Magic83 |
Party to the People! Dansminnend Nederland heeft gesproken. In ruim drie weken zijn alle kaarten verkocht voor de eerste editie van Revolution op zaterdag 8 november in de Amsterdamse Heineken Music Hall. Exclusieve DJ-sets en live-optredens voor een revolutionaire entreeprijs zijn de belangrijkste elementen van Revolution. Deze nieuwe serie dance-events wordt georganiseerd door Nokia Dance Department en Mojo Concerts.
Mainstage
De host van de avond is Dance Department's Wessel van Diepen. 's Werelds beste DJ Tiësto is deze avond te horen met een extra lange set van drie uur. Het Britse duo Futureshock zal op Revolution voor het eerst hun volledige live set - inclusief visuals - aan de vaderlandse dance-natie presenteren. All time favourite Remy staat al jaren garant voor kwaliteit en innovatie als DJ en producer en mag daarom niet op Revolution ontbreken. Dance Department-resident Cross maakt de line-up van de grote zaal compleet.
Blue Room
David Guetta zal tijdens Revolution in de Blue Room vier uur lang de dansvloer in vuur en vlam zetten met zijn Franse discohouse. Hij bewees met 'Just A Little More Love' en 'Love, Don't Let Me Go' al dat Nederland meer dan warm loopt voor zijn muziek. DJ's Josz en Matt Samo maken Revolution in de Blue Room compleet.
source = radio538 |
|
|
| Ferry 0 |
Wow uitverkocht ben ik blij dat ik mijn kaartje heb maarja een vriend van mij weer niet.
Als er iemand hier nog een kaartje heeft zou die gene mij PLS willen PMEN op het board of op IRC.
Alvast bedankt |
|
|
| Remy D |
| Als ik geen kaartje kan krijgen voor de 8ste dan koop ik hem voor 50 a 60 euro voor de deur want ik wil dit niet missen!!!! Of heel misschien naar Multigroove maar dat kan de pijn dan toch niet verlichten..:( |
|
|
| HiGH_NrG |
| Weet iemand toevallig waar je online nog kaarten kan kopen? (illegaal dus!) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als ik geen kaartje kan krijgen voor de 8ste dan koop ik hem voor 50 a 60 euro voor de deur want ik wil dit niet missen!!!! Of heel misschien naar Multigroove maar dat kan de pijn dan toch niet verlichten..:( |
Ik heb 4 kaarten.. van 2 personen weet ik nog steeds niet zeker of ze gaan..
(dwz.. geen geld binnen nog)
Mocht ik het geld niet krijgen en dat betekend dus dat ze niet meegaan.
Zal ik aan je denken! (en krijg je ze gewoon voor de 31 euro die ik moest 'ophoesten')
Maar dat zal wel op het laatste moment worden.. :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Zal ik aan je denken! (en krijg je ze gewoon voor de 31 euro die ik moest 'ophoesten')
Laat het bieden maar beginnen :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Dat maakt niet uit, maar je zal me echt heel blij maken. Het is al top dat je aan me denkt. :D |
|
|
| SnuggLe |
Wel netjes dit feest. (Trancefool: dit meen ik echt!! :D) Goede lineup, serieus. Dat ze voor Tiesto kiezen begrijp ik wel, eerste feest van een nieuw concept, dan kies je voor zoiets. Denk dat het 2e feest zonder een naam als Tiesto is. Mojo kan er wel wat van, heb ik wel vertrouwen in. Remy Guetta en Futureshock, netjes.
Ben alleen ERG ERG bang dat de mensen alleen voor Tiesto komen, en het sfeerloos is tijdens de andere dj's (was ook zo bij G&D, alleen de TAers stonden te feesten). Dat zou erg jammer zijn.
Ik ga dit wel ff in de gaten houden.
Zelf ben ik bij Danny Howells, gaat toch voor.... |
|
|
| Ferry 0 |
| Heeft ook nog iemand een kaartje voor mij :( ?? |
|
|
|
|