return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 9)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ben alleen ERG ERG bang dat de mensen alleen voor Tiesto komen, en het sfeerloos is tijdens de andere dj's (was ook zo bij G&D, alleen de TAers stonden te feesten). Dat zou erg jammer zijn.

Hier ga je hoogstwaarschijnlijk gelijk in krijgen, want de meeste mensen die alleen op de naam Tiesto afkomen zitten niet in de "dance-scene" of ze zijn zo verschrikkelijk one-minded dat ze niet openstaan voor andere dj's of andere soorten muziek. Dus das sfeerloos baggerpubliek, zag je ook in Rotterdam, G&D waren de sterren van de hemel aan het spelen en veeeeeeel mensen zatten op der horloge te kijken en zich af te vragen wanneer Tiesto kwam draaien.
Sabina
Ik ben benieuwd of het inderdaad zo zal lopen.

Tuurlijk Tiesto is de grote naam binnen het gezelgschap maar sluit Remy en Cross niet uit!
Ook hier zullen veel mensen op af komen.

Oja en over Invited: zoals ik ook al in het topic aangaf.... in eerste instantie kwam ik voor Tiesto maar ook zeker om beide heren Gabrial en Dresden eens te zien/horen. Mij viel de set gigantisch tegen! En dat heeft met smaak te maken en niet met dat ik alleen maar voor Tiesto zou komen..... flinke onzin!
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
gewoon iedereen ff aanspreken die niet danst!

--> Een goed feest begint bij jezelf <--

:D

LOL, moet je doen ;)

quote:
Originally posted by Sabina
Ik ben benieuwd of het inderdaad zo zal lopen.

Tuurlijk Tiesto is de grote naam binnen het gezelgschap maar sluit Remy en Cross niet uit!
Ook hier zullen veel mensen op af komen.

Oja en over Invited: zoals ik ook al in het topic aangaf.... in eerste instantie kwam ik voor Tiesto maar ook zeker om beide heren Gabrial en Dresden eens te zien/horen. Mij viel de set gigantisch tegen! En dat heeft met smaak te maken en niet met dat ik alleen maar voor Tiesto zou komen..... flinke onzin!

Sorry Sabina, maar dan denk ik echt dat je 1 van de weinigen bent, want de meeste kwamen voor Tiesto!
Sabina
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry Sabina, maar dan denk ik echt dat je 1 van de weinigen bent, want de meeste kwamen voor Tiesto!

Nou gelukkig maar om te weten dat ik dan geen kudde dier ben :D
Freezel
Tiesto is natuurlijk de main act van het feest, maar persoonlijk kijk ik meer uit naar Cross en Remy, waar ik al jaren een fan van ben :)
Sabina
Hoop dat het een soort Dutch Dimension wordt (ook van mojo geloof ik?)

Denk nog steeds met weemoed terug aan de eerst Dutch Dimension in de HMH :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Sabina
Hoop dat het een soort Dutch Dimension wordt (ook van mojo geloof ik?)

Denk nog steeds met weemoed terug aan de eerst Dutch Dimension in de HMH :D

Dat zou wel vet zijn! Mojo is een goede organisator, die een goed feest neer kunnen zetten. Hoop dat ze hier dan ook mee doorgaan!
Optimus
Dutch Dimension was ID&T samen met Mojo.
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
Heineken Music Hall is toch in bezit van MOJO?

Jah klopt, ik heb laatst presentatie over Mojo moeten doen. Als je leest wat ze allemaal hebben en organiseren dan wordt je ff helemaal stil. die gasten hebben een vette markt monopolie

Moji is dochteronderneming van Clear channel Entertainment. Clearchannel hebben divisies door heel europa> een aantal festivals wat ze hebben>

I Love Techno
Rock Werchter
Roskilde
In NL> Lowlands, maar bijna elk festival in nederland worden de bookingsverzorgd door mojo

Komt er gewoon op neer dat Clear Channel zo'n beetje elk groot festival en concert organiseren in europa en de vs. (In Nederland wordt 90% van alle concerten en niet-dancefestivals door mojo georganiseerd

In de vs hebben ze ook nog eens 1200 radio stations en een hele zooi tv stations. Ook organiseren ze veel grote sportevenementen. Verder zijn ze eigenaar van de ticketservoce van de VS zeg maar. Ticketservice Nederland is daar weer een dochter van. En in de vs organiseren ze ook theatervoorstellingen, concerten, festivals.

Jah jongens hebben jullie toch weer wat geleerd vandaag
SnuggLe
Dat wist ik al ja :) Mojo doet alle boekingen van concerten e.d. Echt SUPERVEEL concerten in NL worden door hun geregeld.
Denk niet dat het een echt monopolie is als in 'ze geven anderen geen kans', tenminste, vind hun niet aggressief ofzo.

Ik werk ook veel voor Mojo. De ENschedeploeg, waar ik voor werk (bijbaantje), werkt al jaren voor Mojo, het was hun eerst opdrachtgever. Sindsdien doen we in opdracht voor hun allemaal concerten etc (licht/geluid en ).

snitz
quote:
Originally posted by basvh
Jah klopt, ik heb laatst presentatie over Mojo moeten doen. Als je leest wat ze allemaal hebben en organiseren dan wordt je ff helemaal stil. die gasten hebben een vette markt monopolie

Moji is dochteronderneming van Clear channel Entertainment. Clearchannel hebben divisies door heel europa> een aantal festivals wat ze hebben>

I Love Techno
Rock Werchter
Roskilde
In NL> Lowlands, maar bijna elk festival in nederland worden de bookingsverzorgd door mojo

Komt er gewoon op neer dat Clear Channel zo'n beetje elk groot festival en concert organiseren in europa en de vs. (In Nederland wordt 90% van alle concerten en niet-dancefestivals door mojo georganiseerd

In de vs hebben ze ook nog eens 1200 radio stations en een hele zooi tv stations. Ook organiseren ze veel grote sportevenementen. Verder zijn ze eigenaar van de ticketservoce van de VS zeg maar. Ticketservice Nederland is daar weer een dochter van. En in de vs organiseren ze ook theatervoorstellingen, concerten, festivals.

Jah jongens hebben jullie toch weer wat geleerd vandaag

Ik vond mijn lingerie presentatie toch veel intressanter:D :D
basvh
quote:
Originally posted by snitz
Ik vond mijn lingerie presentatie toch veel intressanter:D :D

jah da klopt, maar zonder jullie informatie bron was het niks geworden hoor :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement