return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 14)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by magrec
Hmm klinkt als een leuk feestje moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik lees dat "iedereen" (ok niet iedereen) wacht totdat tiesto komt en dat het ervoor en erna gewoon niet echt los gaat. (als ik zo de reports lees)

idd, dat begint me ook een beetje de strot uit te komen.....was hetzelfde als op Invited
waar niet, tegenwoordig?
saint82
4 of us came down from London for Revolution - We all agreed possibly the best night of our lives. The scene is so much different from the UK - No trouble, no attitude, just everyone having a good time. - Cant wait for Innercity!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by saint82
4 of us came down from London for Revolution - We all agreed possibly the best night of our lives. The scene is so much different from the UK - No trouble, no attitude, just everyone having a good time. - Cant wait for Innercity!!

LOL, i think the same thing about partie(s) in the UK. Wanna Trade?
No trouble, no attitudein the uk :)
Freezel
quote:
Originally posted by TranceFool
idd, dat begint me ook een beetje de strot uit te komen.....was hetzelfde als op Invited
waar niet, tegenwoordig?

was wel jammer, ik en de mensen waar ik mee was, waren een van de weinige die "los" gingen op remy en futureshock
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Freezel
was wel jammer, ik en de mensen waar ik mee was, waren een van de weinige die "los" gingen op remy en futureshock

En dan kijken ze je ook nog raar aan dat je losgaat op iets anders dan Tiesto... :rolleyes:
Fkwebeman
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En dan kijken ze je ook nog raar aan dat je losgaat op iets anders dan Tiesto... :rolleyes:

ook leuk..
als mensen aan je vragen wanneer je denkt dat flight643 komt en of traffic al geweest is.. :(
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe

No trouble, no attitudein the uk :)

maar ze hebben wel een kut organisatie in engeland. 99 %engelse vrouwen zijn vies (charlottje valt onder de 1 procent lekkere). en het regent toch altijd. heb ik liever nederland.
moogwai
quote:
Originally posted by FunkySimon
en 20 sec. later draait een gozer zich om, ze handen in de lucht, en schreeuwt: "HIER HEB IK DE HELE AVOND OP GEWACHT!!"

naa ik had het ff niet meer hoor:D

Tja.. 75% van het publiek gaat alleen maar los op de hitjes, vooral bij Tiesto is dat erg goed te merken. Ook bij TiC ging iedereen pas echt uit z'n dak tijdens de hitjes (flight 643, lethal industry, boomerang, airport, etc). Laten we er maar op houden dat niet iedereen tranceaddict is he ;)
Remy D
Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar. :D:D:D
total woot
KIJK zo hoort een partyreport te zijn :D

ROFL
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar. :D:D:D

Je hebt gewoon gelijk dat je gewoon een feestje moet bouwen, maar zoiets getuigd wel vaak van het disrespect voor andere dj's. En daarmee doe je Remy en Futureshock duidelijk te weinig eer aan, want ik vond ze beide supergoed draaien. Los van het feit of Tiësto wel of niet goed is.
Remy D
quote:
Originally posted by ROFL
Je hebt gewoon gelijk dat je gewoon een feestje moet bouwen, maar zoiets getuigd wel vaak van het disrespect voor andere dj's. En daarmee doe je Remy en Futureshock duidelijk te weinig eer aan, want ik vond ze beide supergoed draaien. Los van het feit of Tiësto wel of niet goed is.

Gelul, want als ik op zondagavond studio sport kijk om mijn favoriete team Ajax te kijken juich ik ook alleen bij goals van hun en voor hun spel. En hoe goed een andere club in de samenvatting erna ook speelt toch zal ik niet voor hun juichen en dat heeft niks met respect te maken.
Dus Mozes haal je mensen maar weer in Egypte op en behoed mij van je mooie schapenpraatjes. :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement