|
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Feest was zeker wel leuk :) Remy was echt enorm vet. Op de heenweg een stuk van zijn set meegepikt en in de HMH ook nog een uur.
Futureshock vond ik ook top. Leuk om Sparc weer eens te horen :)
Tiesto begon lekker. Portishead en BT :eyespop:. Daarna was het echt alleen maar hardtrance wat hij draaide :D Jammer dat hij Airport draaide. Ik deed voor straf mijn vingers in mijn oren :D Mensen stonden raar te kijken toen ik stilstond en zij aan het springen waren :D Ik miste wel zijn remix van Adagio For Strings. Er zaten toffe platen in zijn set oa een bootleg van Carte Blanche en ff helemaal los op Pure Thrust :)
Cross begon leuk met de classic Mayday, maar zakte daarna af. Komt denk ik omdat er veel mensen weggingen. We zijn zelf om half 6 weggegaan omdat we zo nog moeten voetballen en sommige moeten leren.
Pluspunten:
+ Geen MC :):) Wessel van Diepen heeft zelf intro's gemaakt en dit is imo echt veel beter.
+ Vet geluid zoals altijd.
+ Licht en laser dik ok.
+ Geen drukte bij wc en bars.
Minpunten:
- Geen tribune om ff te zitten.
- Airport
- Storing bij de parkeerplaats van de HMH :D Kon de organisatie iig niks aan doen. Maar moest in mijn t-shirtje 10 min in de kou lopen :D |
|
|
| ahp2002 |
Pff net de tracklist van Tiësto gezien. Wat een ouwe meuk! Bah..
Kom op Tiësto, kom weer es met iets verrassends! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik zat ook wel ff boven op het balkon dus misschien was dat het
|
| quote: | Originally posted by Freezel
- Geen tribune om ff te zitten.
|
Mis ik nou iets, of mist FunkySimon nou iets?
Geloof dat t al met al toch wel een vrij bruut feestje was, of niet heren?
Volgende keer kom k zelf wel ff kijken :p
Grtz
WooT
ps. 3o3 je had gelijk wat betreft Teagle (mbt Tiesto) kijk maar naar tijs zn laatste nummer :p:p |
|
|
| HiGH_NrG |
Sodemieters! Relaxed feestje... Ik heb me wel vermaakt in ieder geval :D !
Lekkere setjes ...Mooie vrouwen :eyes: ...Relaxed volk :D |
|
|
| Original |
Was zeker een relaxed feestje, ook wel vet dat Cross op het eind ook nog ff "Prodigy - Firestarter" erop legde :D
Alleen wat minder dat er veel mensen alleen voor tiesto kwamen, ik zag vanuit het balkon de helft v/d toko leeglopen om 5 uur.
Maar voor de rest goede sfeer, mensen, muziek.. |
|
|
| Supreme Theory |
Was best wel een aardig feestje.
waren imo te veel mensen speciaal voor tijs gekomen.
Ik ben een echte tijs verwest fan vanaf "day one" en vond dat hij best een lekker setje draaide ondanks de wat oudere nummers maar qua mix techniek trapte remy zwaar zijn kont (ookal draait hij niet echt mijn stijl..wow..wat kan die vent mixen!!!)
Voor de rest vond ik het publiek veeeeel te tam....
Een feest wordt gemaakt door 3 dingen.
De entourage
De muziek (dj-s)
De partygangers
En juist de laatst-genoemde lieten het zwaar afweten.
En het ergste vond ik denk ik nog wel het lege zaaltje waar quetta voor moest draaien. (die komt nooit meer als wessel hem uitnodigt :) )
Ik hoop dat tiesto volgend jaar geen # 1 van de wereld wordt en dat hij snel wat minder populair wordt..dan kan hij weer gaan draaien voor de mensen die zijn muziek echt waarderen en dan wordt het hopenlijk weer echt gezellig!!! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
Was zeker een relaxed feestje, ook wel vet dat Cross op het eind ook nog ff "Prodigy - Firestarter" erop legde :D
|
Ik dacht dat je toen al naar huis was man... :D |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Ik hoop dat tiesto volgend jaar geen # 1 van de wereld wordt en dat hij snel wat minder populair wordt..dan kan hij weer gaan draaien voor de mensen die zijn muziek echt waarderen en dan wordt het hopenlijk weer echt gezellig!!! |
Ik denk dat veel mensen dat dit jaar al stiekem hoopten;) |
|
|
| Fkwebeman |
Het was wel weer een supervet feestje..
Hoewel remy niet mijn stijl is, heb ik daar toch zeker wel lekker op lopen 'swingen' (hoewel ik eerlijk moet zijn, dat het me op een zeker moment ff te lang duurde)
Tiesto was weer lekker, als normaal, maar vond het sneu voor remy en futureshock (lekker!) dat zij niet echt de credits kregen die ze wel verdienden van het publiek. (remy mixte bv beter dan tiesto..)
Ook erg jammer, pas bij traffic ging het HELE publiek los..
rond 5 uur had ik een gigantische moeheid (moest zaterdags ineens om 6:00 nog werken..) en mentale dip. Wilde ff de crematie waar ik vrijdag was geweest 'vergeten' dmv van het feest, maar het sloeg keihard terug, het was vrijdag helaas toch zwaarder gevallen dan verwacht.. :sadgreen:
Heb tijdens cross (wat een leegte..) die wel lekkere deuntjes stond te draaien nog ff weer de laatste puf er uit gedanst, heb daar nog een gozer aangesproken waarvan ik dacht dat het PartyHardy was.. niet dus, doe je eens een keer wat impulsiefs :rolleyes: , moet wel toegeven dat ik al iets nattigs voelde op het moment hij me wel erg verbaast aankeek toen ik vrij te hard in zijn oor schreeuwde HEEEEEEEEEE PARTYHAAAAAAAARDY!! :D
Jammer feit.. vond het niet het 'standaard' vriendelijke partypubliek.. tijdens het dansen onderuit gerost worden omdat ze er langs willen (ipv ff een hand op je schouder en vriendelijk lachen)
Mensen die verover je plekje speelden, dwz aan komen lopen, voor je gaan staan , tegen je aan dansen en hopen dat je weg gaat.. (een goede kneep in de reet doet dan wonderen.. :D)
maar al met al toch wel een leuk feestje. Jammer alleen dat 90%? voor Tiesto kwam en daarna weg ging..
zo, nu weer m'n bed in.. :D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik dacht dat je toen al naar huis was man... |
Hadden net ons jas gehaald, toen hoorde we ineens prodigy en rende als een gek de zaal weer in (hoewel dat de laatste 20 sec. van het nr waren :toothless). |
|
|
| magrec |
| Hmm klinkt als een leuk feestje moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ik lees dat "iedereen" (ok niet iedereen) wacht totdat tiesto komt en dat het ervoor en erna gewoon niet echt los gaat. (als ik zo de reports lees) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
........heb daar nog een gozer aangesproken waarvan ik dacht dat het PartyHardy was.. niet dus, doe je eens een keer wat impulsiefs :rolleyes: , moet wel toegeven dat ik al iets nattigs voelde op het moment hij me wel erg verbaast aankeek toen ik vrij te hard in zijn oor schreeuwde HEEEEEEEEEE PARTYHAAAAAAAARDY!! :D
|
whahahahahaha :haha: mooie actie hoor! :)
nee, vond het echt jammer maar had geen kaartje kunnen bemachtigen voor dit feest, ik zat balend thuis! :( |
|
|
|
|