return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 15)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vond dit zo'n verschrikkelijk VET feest!! Heb me fantastisch vermaakt en de hoek waar ik stond ging 90 % los en ook bij Remy en Futureshock. En ik zie het altijd maar zo: Iedereen viert zijn feest op zijn eigen manier en daar heb iemand anders niks over te zeggen!! Je moet er zelf iets van maken en dat er mensen alleen los gaan bij hitjes is dat leuk voor ze en ik stoor me er niet aan. Mijn feest word er namelijk niet minder door. Maar wat een feest ben er nog helemaal vol van. Hoort voor mij bij de betere feesten van het jaar. :D:D:D

quote:
Gelul, want als ik op zondagavond studio sport kijk om mijn favoriete team Ajax te kijken juich ik ook alleen bij goals van hun en voor hun spel. En hoe goed een andere club in de samenvatting erna ook speelt toch zal ik niet voor hun juichen en dat heeft niks met respect te maken.

Ik geef je eigenlijk helemaal gelijk. Als je het zo bekijkt ja, heb je zeker gelijk. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Maar toch wordt mijn feest er wel minder van. Meer mensen dansen vind ik meer sfeer.

Maar ik vind het altijd ook zo cool dat jij je aan bijna niets ergert en je op ieder feest vermaakt, ook al was het een R&B party in lutjebroek. Vind ik kicken, zou willen dat ik het kon. Ben niet zo positief aangelegd denk ik :) Kusje voor Remy :D

quote:
Dus Mozes haal je mensen maar weer in Egypte op en behoed mij van je mooie schapenpraatjes. :haha:

LOL! :D :D :D :D
Supreme Theory
quote:
Gelul, want als ik op zondagavond studio sport kijk om mijn favoriete team Ajax te kijken juich ik ook alleen bij goals van hun en voor hun spel. En hoe goed een andere club in de samenvatting erna ook speelt toch zal ik niet voor hun juichen en dat heeft niks met respect te maken.

Dit vind ik dus ongeveer het zelfde als bv. "een heroine hoertjes verglijken met tuinbonen." Het slaat kant nog wal.

Wat heeft voetbal in hemelsnaam te maken met een houseparty!!!
je betaald toch voor het hele feest. Dan wil je toch een leuke avond hebben....en niet alleen als je favo DJ ten tonele verschijnt uit je dak gaan!

Dus hypotetisch gesteld:

Als jij tiesto fan bent( neem ik aan ten minste) en naar zeg.. innercity gaat...en je betaald 53 euries voor een kaartje voor een feest met een timetable van +/- 8 uur en ongeveer 40 dj-s, dan ga jij alleen juichen tijdens een 1.5 uur durende set van tiesto want de rest van de dj's boeien je niet? En stel dat alle dj's een top set draaien behalve tiesto...dan is je avond waardeloos?

Schiet mij maar lek!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Dit vind ik dus ongeveer het zelfde als bv. "een heroine hoertjes verglijken met tuinbonen." Het slaat kant nog wal.

je betaald toch voor het hele feest. Dan wil je toch een leuke avond hebben....en niet alleen als je favo DJ ten tonele verschijnt uit je dak gaan!

Dus hypotetisch gesteld:

Als jij tiesto fan bent( neem ik aan ten minste) en naar zeg.. innercity gaat...en je betaald 53 euries voor een kaartje voor een feest met een timetable van +/- 8 uur en ongeveer 40 dj-s, dan ga jij alleen juichen tijdens een 1.5 uur durende set van tiesto want de rest van de dj's boeien je niet? En stel dat alle dj's een top set draaien behalve tiesto...dan is je avond waardeloos?

Schiet mij maar lek!!!

Daar heb je ook een punt ja.
De ene is sneller tevreden dan de ander.
Een kinderhand is snel gevuld, misschien geld dat voor Remy? :p
Remy D
quote:
Originally posted by Supreme Theory

Dus hypotetisch gesteld:

Schiet mij maar lek!!!

Jij zegt precies hetzelfde als ROFL alleen wat uitgebreider dus ik ga hier mijn energie niet te veel aan verdoen. En de vergelijking is prima. En als ik naar een feest zou gaan voor 1 Dj is dat mijn goedrecht en heb zo'n rukker als jij daar niks over te zeggen. En of een Dj goed draait of niet is voor iedereen anders want over smaak valt niet te twisten. Dus beetje zinslose post van je. Maar goed "schiet mij maar lek" :rolleyes:
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Daar heb je ook een punt ja.
De ene is sneller tevreden dan de ander.
Een kinderhand is snel gevuld, misschien geld dat voor Remy? :p

Een kinderhand is niet snel gevuld maar mening mens in deze wereld zit altijd te KANKEREN. Is het niet op een Dj dan wel op het publiek wat stilstaat en ga zo maar door. Zoals bekend maak ik me daar zelden druk om en ben blij toe. :cool:
Supreme Theory
Ik vond het een top avond..ook toen tiesto draaide..

Het was niet de bedoeling om je een lullig gevoel te geven het was slechts een verbaaste reactie op jouw gedachtegang..thats all.

Dat je in jou reply mij daarom de naam "rukker" denkt te moeten geven verbaast mij eveneens en doet mij stellig vermoeden dat dit het algemene niveau is waarop jij converseert.

Beetje jammer!!!!!

quote:
Een kinderhand is niet snel gevuld maar mening mens in deze wereld zit altijd te KANKEREN.. Is het niet op een Dj dan wel op het publiek wat stilstaat en ga zo maar door. Zoals bekend maak ik me daar zelden druk om en ben blij toe.

Volgens mij maak jij je toch druk..relax...denk aan je gezondheid. :eyespop:
Remy D
Ik noem iedereen Rukker dus ga je absoluut niet speciaal vinden nu. En ik maak me ook heel druk, zit nu zelfs met je moeder in een gesloten afdeling. Dit is onze enige brom van QontaQt.:haha:
Supreme Theory
Ok..dit niveau daalt nu wel heel snel...Je weet jezelf te overtreffen.

Ik bespaar me zelf het maken van lullige opmerkingen omdat het niet mijn doel is jou de rest van je leven een gekweld gevoel te (je bent immers geen waardige tegenstander)

Dat jij met mijn moeder in een geloten inrichting zit lijkt mij eveneens twijvelachtig aangezien zij 3 maanden geleden tijdens een verkeersongeluk is overleden.

Keep up the good work remy....ur killin me!!!
Remy D
Weet niet hoe ik het doe maar steeds als ik er een ouder bij betrek schijnt die al dood te zijn. :( Maarja kan ik ook niet weten, iedergeval nog gecondoleerd dan.

Verder denk ik ook niet dat ik partij voor jou ben want ik ben niet zo ruim denkend en heb geen fantasie en ben ik hier al heel vaak in de zeik genomen en weet me nooit te weren en dat wil ik niet nog een keer laten gebeuren. Dus ik ga weer The Simpsons kijken. En sterkte he.;)
michiel
zijn trouwens de setjes van revolution beschikbaar.
ik ben er zelf niet geweest en vraag me af of ik wat gemist heb.

later

Fkwebeman
Jazekers..

tiesto is bijna binnen.. :D
MaGiK54
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeering, zit nu het setje van Remy te beluisteren en wat een set heeftie daar gedraaid zeg, woooooooooooooow. Ik hoorde net dat ik eens naar de Silly Symphonies ga om Remy even te checken, tijdje geleden al weer dat ik hem live heb horen draaien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 
Privacy Statement