|
Revolution - 8 november Heineken Music Hall (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik zoek 2 kaartjes, betaal er 35 euro p/s voor
post hier of pm.....graag! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| ja inderdaad! wat een ruk zooi zeg! :( ben net nog door die klote regen naar de Magik gefietst maar ook daar uiteraard uitverkocht! normaal koop ik mijn kaartjes altijd meteen en dan doe ik het 1 keer niet en dan krijg je dit! ik baal echt zeg! tering zooi! voortaan koop ik mijn kaartjes meteen! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja inderdaad! wat een ruk zooi zeg! :( ben net nog door die klote regen naar de Magik gefietst maar ook daar uiteraard uitverkocht! normaal koop ik mijn kaartjes altijd meteen en dan doe ik het 1 keer niet en dan krijg je dit! ik baal echt zeg! tering zooi! voortaan koop ik mijn kaartjes meteen! |
pff agree :) ik wilde net ook nog gaan, maar zag ook op de site van ticketservice dat t uitverkocht is.. too bad, zou met een hele leuke dame gaan.. Majaaa |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo ik zat nog te twijfelen om te gaan, maar nu wordt het me helemaal makelijk gemaakt. Maar wel snel uitverkocht zeg en Ferry is zeker nog niet uitverkocht ?? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo ik zat nog te twijfelen om te gaan, maar nu wordt het me helemaal makelijk gemaakt. Maar wel snel uitverkocht zeg en Ferry is zeker nog niet uitverkocht ?? |
bij Revolution zat nog een magisch toverwoord bij, namelijk TIËSTO |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
2blik: 2 magische woorden! Tiesto en :eyespop: HEINEKEN MUSIC HALL!:eyespop:
Iemand enig idee hoeveel kaarten er zijn verkocht? |
Ik bedoelde dat toverwoord wat er bij Ferry niet inzit, Ferry is namelijk ook in de HMH :)
aantal kaarten zal wel ongeveer 5000 zijn |
|
|
| magrec |
| Het is eigenlijk te zot voor woorden..... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Het is eigenlijk te zot voor woorden..... |
omdat jij er niks aan vindt? :rolleyes: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
omdat jij er niks aan vindt? :rolleyes: |
nee hoor, gewoon dat één dj, die al tig keer te horen is in nl nog steeds zo'n aantrekkingskracht heeft op mensen. te zot voor woorden dat als hij niet op de line up stond er nog geen 1000 kaarten voor dit feest zouden worden verkocht.... |
|
|
| magrec |
| Ik vind het aan de ene kant wel erg en aan de andere kant kan het me ook geen ruk schelen..... :p |
|
|
| Remy D |
Echt de kut kanker tering tyfus joden malle turken rotpleuris dit!!!!
Ik wacht gewoon die zielige ta trutjes die al een kaartje hebben op voor de deur en dan trap ik ze met mijn vrienden in elkaar. De ta knakkers stellen toch geen reet voor. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Echt de kut kanker tering tyfus joden malle turken rotpleuris dit!!!!
Ik wacht gewoon die zielige ta trutjes die al een kaartje hebben op voor de deur en dan trap ik ze met mijn vrienden in elkaar. De ta knakkers stellen toch geen reet voor. |
Doe er dan voor mij ook 1 ;) |
|
|
|
|