return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 10)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Goh , echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verrassend dit.
Iedereen die zei dat we echt INVLOED hadden met de top10, die zat dus falikant mis. Dus zit niet te zeiken allemaal, ID&T luistert dus helemaal NIET naar zijn achterban, die lineup was dus inderdaad allang bekend. Het was een wedstrijd "Wie zit het dichtst bij de al besloten lineup".

Precies wat ik bedoelde bij 1 van mij eerste posts.
Verder laat ik mijn waarde oordeel wel achterwegen, allemaal al bekend.... :o :rolleyes: :o
Blik
mijn verwachte line-up:

de 3-J-eenheid namelijk

Joop
Jean
Johan Gielen

en dan denk ik nog Cosmic Gate (op het einde moet gestampt worden natuurlijk), Rank-1 en dan denk ik Marco V van de grote namen
Magic83
niet echt vernieuwend weer :(

Alleen Rank1 vind ik wel tof om te zien...:cool:
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh , echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verrassend dit.
Iedereen die zei dat we echt INVLOED hadden met de top10, die zat dus falikant mis. Dus zit niet te zeiken allemaal, ID&T luistert dus helemaal NIET naar zijn achterban, die lineup was dus inderdaad allang bekend. Het was een wedstrijd "Wie zit het dichtst bij de al besloten lineup".

Precies wat ik bedoelde bij 1 van mij eerste posts.
Verder laat ik mijn waarde oordeel wel achterwegen, allemaal al bekend.... :o :rolleyes: :o

idd erg triest ja :p

maar goed we konden het allicht proberen.....
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh , echt weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verrassend dit.
Iedereen die zei dat we echt INVLOED hadden met de top10, die zat dus falikant mis. Dus zit niet te zeiken allemaal, ID&T luistert dus helemaal NIET naar zijn achterban, die lineup was dus inderdaad allang bekend. Het was een wedstrijd "Wie zit het dichtst bij de al besloten lineup".

Precies wat ik bedoelde bij 1 van mij eerste posts.
Verder laat ik mijn waarde oordeel wel achterwegen, allemaal al bekend.... :o :rolleyes: :o


Dat is onzin, hoe kan jij weten wat het gros van de mensen die hebbben gestemd? Cosmic Gate, Jean, Rank 1 en Johan Gielen zijn volgens mij namen die zeker weten veel ingevuld zijn, veel meer dan een gabriel & Dresden ofzo bijvoorbeeld. Die 30 nerds van een of andere internetforum vallen in het niet bij de duizenden stemmers die een "gewoon" lijstje hebben.

Voorts is het makkelijk om te zeggen dat ze niet luisteren: als je Tiesto, Armin, PvD en Ferry Corsten in de top 10 hebt staan en je benadert ze en ze wíllen gewoon niet, dan houdt het gewoon op wat dat betreft.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Dat is onzin, hoe kan jij weten wat het gros van de mensen die hebbben gestemd? Cosmic Gate, Jean, Rank 1 en Johan Gielen zijn volgens mij namen die zeker weten veel ingevuld zijn, veel meer dan een gabriel & Dresden ofzo bijvoorbeeld. Die 30 nerds van een of andere internetforum vallen in het niet bij de duizenden stemmers die een "gewoon" lijstje hebben.

Voorts is het makkelijk om te zeggen dat ze niet luisteren: als je Tiesto, Armin, PvD en Ferry Corsten in de top 10 hebt staan en je benadert ze en ze wíllen gewoon niet, dan houdt het gewoon op wat dat betreft.


Ach ga weg man, wat denk je zelf?????
Mensen zoals Tiesto, Armin, PvD en Ferry Corsten boeken ID&T echt 10000% zeker weten niet meer op Trance Energy. Daar geloof ik echt geen RUK van. Wat nou onzin? Ik weet niet wat het gros van de mensen heeft gestemt... dat zeg ik ook niet. Ik geloof best dat het gros dat heeft gestemt, dat zeg ik ook niet dat ik dat niet geloof. Ik geloof alleen niet dat als Armin op nummer 1 staat bij die mensen, dat ID&T die dan meteen boekt.

Oorzaak - gevolg : stemmen - dus ID&T boekt die namen

Nee, het is:

Oorzaak - gevolg : ID&T boekt een aantal mensen - men kijkt of de stememn overeen komen met wat ze al hebben geboekt


DAT bedoel ik. En dat weet ik bijna 100 % zeker.
Armin Ferry PvD Tiesto WILLEN niet op TE? Daar geloof ik niets van. Het draait nog steeds allemaal om geld. Waarom zou een dj niet op een feest met 25.000 man willen draaien? Kom op Sjinees, dat geloof je toch zelf ook niet.
En als je zegt dat ze misschien dan al volgeboekt zijn; oke, dat kan kloppen. Maar dan zal de editie daarop uitwijzen wie er gelijk had. Als ze dan alsnog worden geboekt heb je helemaal gelijk. Maar geloof er vooralsnog neits van. We hadden geen inspraak op de lineup.
Bouma-Bros
Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken..... :rolleyes: :p
basd
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken..... :rolleyes: :p

Daar gaat minstens driekwart van de cu2 gemeenschap het niet mee eens zijn :)

Ook deze editie van TE zal ik helaas verstek moeten laten gaan.. En ik had zoooooooo graag gewild :(
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken..... :rolleyes: :p


euh ikke.. :D
puur omdat ik het tot nu toe altijd erg gezellig vind! Lekker met een grote groep heen.. feesten.
Maar ik weet nog niet of ik dit keer heen ga.. Ligt ook een beetje aan de andere zalen.
Jean.. hoeft voor mij niet
Gielen ook niet
Rank1, zolang ze maar geen live optreden doen..
Joop --> tja, ik vind hem wel oké, draait erg lekker, wil ik best vaker zien.

Cosmic Gate.. eigenlijk ook al vaste gasten, maar ach lekker wegstampen is natuurlijk nooit mis..

Maar waarschijnlijk sla ik het dit jaar lekker gewoon over.. Alhoewel.. toch afhankelijk van Line-up.

En dan roepen mensen dat een Tiesto moet komen, helemaal niet erg natuurlijk :D , maar dat is toch eigenlijk net zo makkelijk scoren als een Gielen of Jean? (voor TE dan)
Jimmy
Na jah, ik ga waarschijnlijk wel. Ben nooit naar Trance Energy geweest, dus dat wil ik toch een keertje meemaken.

Raymond
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wie gaat er sowieso nog naar een feest als Trance Energy....? Dat heeft toch niks meer met het "housegevoel" te maken..... :rolleyes: :p

Heeft uberhaubt ooit wel eens iets van ID$T met Housegevoel te maken gehad op de cd's Tiesto en Ferry @ Innercity na :D
moogwai
quote:
Originally posted by Fkwebeman
euh ikke.. :D
puur omdat ik het tot nu toe altijd erg gezellig vind! Lekker met een grote groep heen.. feesten.


idd. dit zou voor mij ook een reden zijn. 2 jaar terug TE was de enigste keer tot nu toe dat ik met onze vriendengroep naar een groot feestje ben gegaan, is wel weer een keer voor herhaling vatbaar :D

Maar goed, ik ga eerst eens proberen om kaartjes zien te winnen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement