return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by arj1o1
kheb ook meegedaan alleen met een lijstje dat winwaardig is hehe :p

ja dan ben je dus echt triest bezig! dat is natuurlijk precies waar id&t op hoopt dat ze lekker de mensen kunnen boeken die allemaal onder contact staan.
slim hoor :rolleyes:
TimeportE
het si duidelijk dat neit alles meer eve goed volg maar jah, das een beetje omdat ik niet meer zoveel post gewoon om dit soort discussies die nergens overgaan en waar je dus eigenlijk geen zinnig woord over kwijt kan..

als te nou eens met een nieuwe lineup komen met alleen maar tallentjes en dan de prijs van een kaartje naar beneden trekken dan zou ik misschien overwegen om dan langs te komen :D

of ik kan natuurlijk mailen en dit tickets winnen! :)
TranceFool
Mijn lijstje is ook op de mail......kleine wijziging gemaakt....signum vervangen voor talla

-Misja Helsloot
-Precision
-Signum
-Scott Bond
-Flutlicht b2b S.H.O.K.K.

dus iedereen ff insturen he ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by TranceFool
......kleine wijziging gemaakt....Signum vervangen voor talla


Goed bezig! :D :cool: ;) Signum! woeii! :tongue3
ArisE2
Met S.H.O.K.K. vs Flutlicht ben ik het zeker eens!!
Ornadel en G&D zou het helemaal compleet maken. Ik ben bang dat het wel weer een standaard typisch ID&T Gielen-ellende avondje wordt. De commercie gaat er vanaf druipen vrees ik..
arj1o1
quote:
Originally posted by ArisE2
Met S.H.O.K.K. vs Flutlicht ben ik het zeker eens!!
Ornadel en G&D zou het helemaal compleet maken. Ik ben bang dat het wel weer een standaard typisch ID&T Gielen-ellende avondje wordt. De commercie gaat er vanaf druipen vrees ik..


ornadel en g&d horen niet echt thuis op trance energy, niet omdat ik graag TE commercieel zie maar hun niet als trance zie
G-L-N
quote:
Originally posted by eieregooie
Oh, hier issie... ;) ehh... tis Trance Energy hoor, geen Gabber Energy of Club Energy... Maar goed, je mag zelf kiezen :) Leef je uit hehe...


Nee daarom noem ik ook geen gabber dj's. Anders zou ik wel met Darkraver enzo aankomen ;)
Magic83
quote:
Originally posted by eieregooie
Oh, hier issie... ;) ehh... tis Trance Energy hoor, geen Gabber Energy of Club Energy... Maar goed, je mag zelf kiezen :) Leef je uit hehe...


Het feit dat het Trance Energy is zegt nog niet zoveel aangezien er vorig jaar ook een hardstyle zaal was, die ongetwijfeld dit jaar ook weer aanwezig zal zijn.
Maar Trance Energy heeft wel als mainstage dj's trance dj's.
Wat G-L-N misschien niet wist is dat je een line-up moet verzinnen voor de Mainstage, waar dus de Trance dj's draaien :)

vandaar :p
Magic83
1 november begint de verkoop
G-L-N
Nee Mark dat wist ik idd niet, en ik heb verdorrie al me 5 dj's opgestuurd naar ID&T voor die kaartjes die je kan winnen ;)
Nou ja dan ga ik een nieuwe top 5 maken voor main dan.
Hoewel ik op main ook het liefst me eerste 5 zou zien hehe.
Johan Gielen (alsnog natuurlijk)
Marco V
Paul van Dijk
Takkyu Ishino eventueel Ferry Corsten
Benny Rodrigues eventueel Carl Cox (nooit gezien ben benieuwd)
(of mag techno niet? zonee dan geef ik ff 2 vervangers)

Magic83
Takkyu Ishino eventueel Ferry Corsten <--- doe maar Ferry Corsten dan want Takkyu Ishino = hardtrance/hardstyle

Benny Rodrigues en Carl Cox zijn beide techno die horen er idd ook niet echt thuis :)

maar wat maakt het ook uit :p
Freezel
Takkyo is nog altijd techno volgens mij :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement