|
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| ja wel leuk dat Misja draait maar durf te wedden dat ie dan van 22:00 tot 23:30 draait, omdat ie niet bekend is |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ja wel leuk dat Misja draait maar durf te wedden dat ie dan van 22:00 tot 23:30 draait, omdat ie niet bekend is |
Misjah Helsoot draait natuurlijk in de club-zaal, aangezien uit die top10 de main-zaal word gemaakt |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Blik
Misjah Helsoot draait natuurlijk in de club-zaal, aangezien uit die top10 de main-zaal word gemaakt |
Foei.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Chicane
Foei.. |
lol @ de 2 dikke tiepvouten
Misja Helsloot ;) |
|
|
| G-L-N |
| Ik heb Rank 1 hier toen op herfstpop gezien in Rijswijk, ik vond er geen reet aan man aan die Rank 1. Veel te softe trance vergeleken bij de anderen. Nee doe dan maar Marco V en sowieso Gielen want dat is de man gewoon, Joop ook welkom, Cosmic Gate en Cygnus X ook. Armin onze rechtenstudent uiteraard ook ;) Eigenlijk iedereen behalve Rank 1. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by G-L-N
sowieso Gielen want dat is de man gewoon |
Is dat serieus of??
Maar goed... Als het een Rank 1 DJ set is kan het wel beuken hoor... Kan me Rank 1 op het HHS feest nog wel herinneren... Dat was vrij stevig hoor... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ja wel leuk dat Misja draait maar durf te wedden dat ie dan van 22:00 tot 23:30 draait, omdat ie niet bekend is |
ja dat klopt, op zijn site staat van 22:00 tot 23:45........ |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by arj1o1
om nou alleen voor twee leuke dj's naar TE te gaan en de rest verplicht te moeten luisteren naar de commerciele rukkers is me iets te veel:rolleyes:
alhoewel rank1 ook nog wel gaat |
Sorry hoor, maar wie zijn er in jouw ogen dan "commercieel"? De zogenaamde 'commerciele' trance is al een tijdje dood. Misschien kun je het feest wel commercieel noemen... maar dat is de muziek die er gedraait nog zeker niet!
In ieder geval begint de line-up er steeds beter uit te zien, dus dat wordt weer eens een bezoek aan trance energy.... |
|
|
| Sabina |
De volgende artiesten zijn uitgenodigd om de avond muzikaal van enige dynamiek te voorzien:
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens,
Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo
Bron: Persbericht ID&T
Toch weer een magere line up :( |
|
|
| Freezel |
Ferry, Misja en Rank 1 vind ik goed te doen. Marcel Woods heb ik nog nooit gehoord dus kan ik niet over oordelen. Mark Norman ben ik benieuwd naar! :)
Ik ga zeker, omdat het lekker dichtbij is (10 minuten trammen) :D en het is altijd op een 1 of andere manier altijd wel gezellig is :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Sorry hoor, maar wie zijn er in jouw ogen dan "commercieel"? De zogenaamde 'commerciele' trance is al een tijdje dood. Misschien kun je het feest wel commercieel noemen... maar dat is de muziek die er gedraait nog zeker niet!
In ieder geval begint de line-up er steeds beter uit te zien, dus dat wordt weer eens een bezoek aan trance energy.... |
ik bedoel meer dj jochen, jean, jose en g-spott
die draaien dan wel in een andere zaal maar sommige van de mainstage vind ik ook weer niet zo interresant |
|
|
| moogwai |
Nou ik vind hem zeker niet tegenvallen... Marcel Woods, Mark Norman en Don Diablo erbij!!
Alleen jammer van Pavo, niet dat ik iets tegen hem hebt, maar nu kommer er dus veel meer "hardstylers" op af...
| quote: | Originally posted by arj1o1
ik bedoel meer dj jochen, jean, jose en g-spott
die draaien dan wel in een andere zaal maar sommige van de mainstage vind ik ook weer niet zo interresant |
ah ok, maar die draaien ook allemaal in dezelfde zaal dus daar heb je geen last van ;) (al moet je Jochen wel hoger inschatten, stelt mij nooit teleur in de matrixx) |
|
|
|
|