return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Cosmic
Van mij mogen:

Rank 1
Armin
Judge Jules
SHOKK
en als Aflsuiter toch Cosmic Gate :D
Biohazard
1. Jon O Bir
2. Matt Hardwick
3. Solar Stone
4. Tiesto
5. Misja Helsloot
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
hey snuggle dit dacht ik ook meteen toen ik het las, maar toen dacht ik er nog is over na, en ik denk ze het volgende doen.
- inzendingen uitzoeken, en daaruit een (haalbare) selectie maken.
- van deze haalbare (sommige dj's kunnen mischien niet) lijst van de mailers, wordt de line up gemaakt
- nogmaals worden de e-mails bekeken, wie dus een voorkeurlijst had die overeenkomt met de definitieve kiesers line up, wint de tickets

ik denk dat ze het op deze manier bedoelen en het is dus wel beinvloedbaar door ons, het enige wat kan gebeuren is dat bijvoorbeeld tiesto als keuze nummer 1 staat, maar tiesto zelf gewoon geen zin heeft om te komen...


Als dat wel zo is, juich ik het alleen maar toe, als je het kan beinvloeden.
Chinees dit is geen gezeur, dus zeur niet. Als je een keer echt gewoon iets raar is en je het aan de kaak stelt zeik je volgens velen hier alleen. Als dit bij iets anders was geweest had ik het ook gezegd.

Als ik 5 namen zou mogen kiezen zouden het worden:
1) G&D
2) Dazzle
3) Stigma
4) Misjah Helsloot
5) Dave Pearce
Biohazard
Dave Pearce dat meen je niet? Die is nog cheesier dan Gielen :nervous:
Optimus
quote:
Originally posted by Biohazard
Dave Pearce dat meen je niet? Die is nog cheesier dan Gielen :nervous:


ja, maar omdat ie uit het heilige UK komt, is ie niet cheesy nu:disbelief
kolkiewolkie
wel leuk idee dit :)

eens even zien.. hard is in ... beetje gokken en doen... beetje eigen favorieten invullen... levert in willeukeurige volgorde het volgende op:

scott bond
judge jules
cosmic gate
shokk vs. flutlicht
paul van dyk


zou best 'n smakelijk feestje worden
:disbelief (en nee, ik ben ferry en armin nie vergeten)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
ja, maar omdat ie uit het heilige UK komt, is ie niet cheesy nu:disbelief


Sjongje jonge, hou je bek man!
We mogen van jou helemaal niets meer zeggen, en Tim en iedereen die zit maar te zeiken volgens jou etc etc en die begin je af te zeiken, en nu denk je al te weten wat ik denk en waarom ik iets neerzet? Ga weg man met je 'ik denk te weten wat SnuggLe dadelijk af gaat zeiken'-posts.
Krijg wat...

En waarom hij daar staat: d'r schoot me totaal geen nr 5 binnen, en die naam kwam als eerste op mijn lippen. En idd, hij IS cheesy, maarja, dat past bij TE, plus hij is er nog nooit geweest. So shut the up.
Fkwebeman
mijn lijstje.. in willekeurige volgorde.

Astrid --> met als bijvoeging--> na Jean en Gielen is het tijd voor een nieuwe 'resident'
DOn Diablo --> verrastte me positief op lovefields, graag nog eens horen
Jon O Bir --> tijd om op een groter feest te zetten
Robert Gitelman --> lijkt me erg gaaf
Darren Tate --> lijkt me een goede afsluiter..

Had er graag nog Cosmic Gate bij gezet, die gasten weten altijd de laatste energie eruit te persen..
Maar heb maar een afweging moeten maken.. Joop had ik er ook wel bij gewild..
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjongje jonge, hou je bek man!
We mogen van jou helemaal niets meer zeggen, en Tim en iedereen die zit maar te zeiken volgens jou etc etc en die begin je af te zeiken, en nu denk je al te weten wat ik denk en waarom ik iets neerzet? Ga weg man met je 'ik denk te weten wat SnuggLe dadelijk af gaat zeiken'-posts.
Krijg wat...

En waarom hij daar staat: d'r schoot me totaal geen nr 5 binnen, en die naam kwam als eerste op mijn lippen. En idd, hij IS cheesy, maarja, dat past bij TE, plus hij is er nog nooit geweest. So shut the up.


Jij levert steeds kritiek op van alles en nog wat en als iemand anders daar dan wat van zegt dan kan dat niet :rolleyes:

Beetje zwak Bram
Teknikol
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jij levert steeds kritiek op van alles en nog wat en als iemand anders daar dan wat van zegt dan kan dat niet :rolleyes:

Beetje zwak Bram



Snuggle is nou niet bepaald de eerste die er zo tegenin gaat hoor, tlijkt wel dat ie zo geflamed word puur omdat ie moderator is ofzo(?) Heb ik het complot tegen Snuggle gemist misschien? Zijn de pispalen op deze winter?

Optimus
Zo laat 'ie zich wel weer kennen...
Teknikol
quote:
Originally posted by Optimus
Zo laat 'ie zich wel weer kennen...


zou jij niet knettergek worden van elke keer structureel gezeik over jezelf te moeten lezen..kijk het blijft internet maar echt jofel is het niet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement