|
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
| "Do I Look Like I Care" :haha: |
|
|
| G-L-N |
| quote: | Originally posted by Magic83
Takkyu Ishino eventueel Ferry Corsten <--- doe maar Ferry Corsten dan want Takkyu Ishino = hardtrance/hardstyle
Benny Rodrigues en Carl Cox zijn beide techno die horen er idd ook niet echt thuis :)
maar wat maakt het ook uit :p |
Mark, Takkyu was op Sensation black dus je zou idd denken dat hij hardtrance of hardstyle zou draaien, laat het nou blijken dat hij een van de 3 techno dj's was ;). Oh oh oh Mark Mark :p |
|
|
| Magic83 |
| oke dan "is" hij volgens jullie lekker techno ik vin ut hardtrance/harddance :tongue3 |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by arj1o1
Ornadel en g&d horen niet echt thuis op trance energy, niet omdat ik graag TE commercieel zie maar hun niet als trance zie |
Ornadel geen trance??? :conf: whaaaaahahahahahahahaha :haha:
Tracklist Guy Ornadel Oktober 2003;
BT "Force of Gravity"
Massive Lust - Never
Fred Baker "My Thing"
Boss @ Nova - "Stonecold"
Motorcycle "As The Rush Comes"
Tangled Universe "Rain And Thunder"
Agnelli & Nelson "Nothing"
Delerium "Truly"
Dreas "Sonic Rush"
Photon Project "11th Hour"
Analogue Soundsystem "The Wall"
Damage03 "Live Wire"
Yakouza "French Kiss"
The conductor "Crash & Burn"
Marcel Woods "Time's Running Out"
Mark Norman "Stream"
Starr "Sunstroke"
Lekker hoor! :crazy: :tongue3 |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ornadel geen trance??? :conf: whaaaaahahahahahahahaha :haha:
Tracklist Guy Ornadel Oktober 2003;
BT "Force of Gravity"
Massive Lust - Never
Fred Baker "My Thing"
Boss @ Nova - "Stonecold"
Motorcycle "As The Rush Comes"
Tangled Universe "Rain And Thunder"
Agnelli & Nelson "Nothing"
Delerium "Truly"
Dreas "Sonic Rush"
Photon Project "11th Hour"
Analogue Soundsystem "The Wall"
Damage03 "Live Wire"
Yakouza "French Kiss"
The conductor "Crash & Burn"
Marcel Woods "Time's Running Out"
Mark Norman "Stream"
Starr "Sunstroke"
Lekker hoor! :crazy: :tongue3 |
zijn set op radio1 laatst was toch zeker geen trance |
|
|
| Asperge |
Mijn lijstje:
JOOF
Armin van Buuren
Dj Tiësto
Ferry Corsten
Marco V |
|
|
| G-L-N |
| quote: | Originally posted by Magic83
oke dan "is" hij volgens jullie lekker techno ik vin ut hardtrance/harddance :tongue3 |
jij eigenwijs ;) |
|
|
| HBtje |
nou de uitslag is bekend:
Johan Gielen
Cosmic Gate
Armin van Buuren
Tiesto
Ferry Corsten
Paul van Dyk
Joop
Jean
Marco V
Rank 1
van boven naar beneden dus
en aangezien armin, tiesto, ferry en ik denk pvd niet eens op Trance Energy willen draaien, krijgen we dus weeeeeeer een standaard troep line up *zucht* :rolleyes:
maar goed we zullen zien wat ID&T kan regelen ben benieuwd :cool: |
|
|
| Freezel |
Laat me raden:
Johan Gielen
Cosmic Gate
Joop
Jean
Marco V
Rank 1
deze dus niet:
Armin van Buuren
Tiesto
Ferry Corsten
Paul van Dyk |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Laat me raden:
Johan Gielen
Cosmic Gate
Joop
Jean
Marco V
Rank 1
deze dus niet:
Armin van Buuren
Tiesto
Ferry Corsten
Paul van Dyk |
Tja.. Cosmic Gate leuk als afsluiter, Marco V altijd lekker..
Rank1, dat zal dan wel weer een live optreden moeten worden.
Jean en Gielen doe ik het niet meer voor..
Jammer jammer jammer.. (als dat de line-up zou worden he!)
Wat mij betreft hoeven die anderen ook niet te komen..
maar eens iets anders, de minder gangbare namen.. Zou het wel heel erg vinden als WEER gielen op zou draven, zou hij zelf ook eens moeten weten.. (zoals Marco V en Innercity)
Maar ja.. trekt wel publiek. |
|
|
| Arstmak |
| quote: | Originally posted by Freezel
Laat me raden:
Johan Gielen
Cosmic Gate
Joop
Jean
Marco V
Rank 1
deze dus niet:
Armin van Buuren
Tiesto
Ferry Corsten
Paul van Dyk |
Nee!!! Ik hoop andersom (+ Cosmic Gate), anders zou het zeer jammer zijn.....Maar goed, ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen....
Wie stemt er nou nog op Jean?? En Joop boven Marco V? |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Arstmak
Wie stemt er nou nog op Jean?? En Joop boven Marco V? |
Joop is niks mis mee vind ik.. Draait over het algemeen wel goed en lekker..
was vorig jaar de uitblinker op de mainstage vond ik.. (maar dat kon ook al gauw natuurlijk)
Maar idd.. dat Joop boven MarcoV staat, komt waarschijnlijk alleen van de 2 keren dat hij op TE heeft gestaan en dus stemmen mensen maar op de 'normale' namen.. |
|
|
|
|