return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Chicane
Dikke bull dat ID&T niet naar zn achterban luisterd want dat deden ze mooi wel, want alle Sjonnies en Anita's die naar TE2004 gaan hebben op de standaard line-up gestemt simpelweg omdat ze niet beter weten.. "Who the is Airwave en wat moet DJ M.I.K.E. nu weer?"

Das gewoon simpelweg triest gelul. Van de 20.000 bezoekers die zowel op IC als op TE komen zullen er hooguit 1000 van een forum vandaan komen, hetzij PartyFlock, ClubCharts, FOK!, TranceAddict, ID&T of welk ander klein kutforumpje ook. Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? Je had toen zo'n thread gestart van dat alle Hollanders daarin moeten posten, nou hoeveel posts waren dat? Stuk of 80.. stel dat alle 80 Hollanders naar TE2004 gaan, dan maken we met zn allen 80/20000ste deel uit, is dus 0,4%! Holladiejee!!!
magrec
Gewoon lekker gaan als je er naar toe wilt.
Fkwebeman
MIsschien een ideetje om dan maar 2 a 3 gangbare namen te plannen en 2 a 3 onbekende?

ik bedoel om die meer bekendheid te geven.. je ziet dat het bij Joop ook aardig gelukt is..
Eagle`
best geen airwave dan krijg je het zelfde effect als tomcraft vorig jaar denk ik, al hoewel ie kan misschien een dat tape opzetten ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
Dikke bull dat ID&T niet naar zn achterban luisterd want dat deden ze mooi wel, want alle Sjonnies en Anita's die naar TE2004 gaan hebben op de standaard line-up gestemt simpelweg omdat ze niet beter weten.. "Who the is Airwave en wat moet DJ M.I.K.E. nu weer?"

Das gewoon simpelweg triest gelul. Van de 20.000 bezoekers die zowel op IC als op TE komen zullen er hooguit 1000 van een forum vandaan komen, hetzij PartyFlock, ClubCharts, FOK!, TranceAddict, ID&T of welk ander klein kutforumpje ook. Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? Je had toen zo'n thread gestart van dat alle Hollanders daarin moeten posten, nou hoeveel posts waren dat? Stuk of 80.. stel dat alle 80 Hollanders naar TE2004 gaan, dan maken we met zn allen 80/20000ste deel uit, is dus 0,4%! Holladiejee!!!

olé, bespaart me weer wat tikwerk:D you go boy:D
Enrico
Volgens mij is het nog niet gezegd.
Maar als je naar http://www.misjahelsloot.com/new.cfm en dan kijkt bij 31-01-2004 dan staat daar:

Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen

En dat is toch wel een hele fijne line up, dacht ik zo.

Thx to wouter voor de tip :)
Duke2003
oooh misja heeft het verklapt!
BeeJay
wel beter dat Misja Helsloot en Ferry Corsten komen! :)
arj1o1
om nou alleen voor twee leuke dj's naar TE te gaan en de rest verplicht te moeten luisteren naar de commerciele rukkers is me iets te veel:rolleyes:
alhoewel rank1 ook nog wel gaat
Menno
Dus we hebben nu al, als ik het goed begrijp;

Misja Helsloot
Ferry Corsten
Rank 1
Johan Gielen
Cosmic Gate

Toch wel redelijk dacht ik zo, iig veel beter dan vorig jaar.

BeeJay
nou, idd, ik was naar de afgelopen TE, veel te veel gestamp. Weinig goede tracks, dit belooft iig veel beter. Het is natuurlijk geen DanceValley, maar ik denk dat ik er wel ff naar toe ga. Ik heb helaas Ferry namelijk niet gezien op DanceValley, dus die wil ik zeker nog een keer zien
-TAIS-
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, het is:

Oorzaak - gevolg : ID&T boekt een aantal mensen - men kijkt of de stememn overeen komen met wat ze al hebben geboekt

Ja idd, ID&T had namelijk al meerdere namen geboekt voordat er nog maar een uitslag van die poll bekend was. Misja Helsloot bijvoorbeeld, en dat geldt ook voor nog een NL duo.

Het is volgens mij zo dat ID&T ons het gevoel wil geven dat we invloed hebben, maar dat hebben we gewoon niet... Punt uit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement