|
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Sabina |
De line up is idd wel aardig... vooral de main.
En Mark Norman een keer weer zien op een feest is natuurlijk altijd prettig... die jongens maken heerlijke muziek en draaien ook nog eens super!!!
Maar ik bedoel eigenlijk dat ie niet echt verassend is maar ja wanneer zijn de line ups tegenwoordig wel verassend?
Denk wel dat we hier heen gaan.... zal best gezellig worden :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Sabina
Stephen |
Wat een arrogante over het paard getilde kwast is dat zeg! Hij hoort in de Lexion en laat hem er asjeblieft nooit meer uit!
Ok toegegeven, hij heeft vroeger wel 1 leuk plaatje gemaakt maar that's it :D |
|
|
| BeeJay |
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Marcel Woods was vorig jaar erg lekker, jammer dat onze Cor Fijneman niet terug komt, had hem ook graag nog een keer gezien.
Verder Ferry Corsten, Rank 1 en Misja Helsloot: klinkt erg aantrekkelijk! :D Dus ik denk dat weer een bezoekje aan TE wordy! |
|
|
| Magic83 |
Idd rank1,ferry corsten en misja helsloot zijn goed :)
Gielen kan er mee door en naar mark norman ben ik ook wel benieuwd
kijk nog ff of ik ga...
En voor cor fijneman zullen we naar innercity moeten :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? |
Waar zeg ik dat dan?
| quote: | Originally posted by Optimus
olé, bespaart me weer wat tikwerk:D you go boy:D |
Laat maar, jullie snappen er nu echt niets van. Jullie 2 gaan ZO ver met het ophemelen/verdedigen van ID&T dat ik jullie nu echt neit meer serieus kan nemen in dit soort dingen. Objectief zijn jullie totaal niet en terechte kritiek kunnen jullie ook al niet hebben.
Ik zeik ID&T niet af, ik bedoel alleen het onderstande van TAIS, maar dat zal wel niet overkomen...
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ja idd, ID&T had namelijk al meerdere namen geboekt voordat er nog maar een uitslag van die poll bekend was. Misja Helsloot bijvoorbeeld, en dat geldt ook voor nog een NL duo.
Het is volgens mij zo dat ID&T ons het gevoel wil geven dat we invloed hebben, maar dat hebben we gewoon niet... Punt uit. |
Voila, dat bedoel ik.
Maar begin maar weer te zeiken dat ik geen gelijk heb Chicane en Optimus. Tis gewoon een feit dat die namen allang geboekt waren.
| quote: | Originally posted by Sabina
De volgende artiesten zijn uitgenodigd om de avond muzikaal van enige dynamiek te voorzien:
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens,
Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo
Bron: Persbericht ID&T
Toch weer een magere line up :( |
Trance Energy?????? Enneh..Joop op de Hardstage?
Tis meer dan dat.
DIK VET pluspunt voor ID&T: dat ze FERRY CORSTEN laten draaien op Trance Energy, dat is cool! Voor trance liefhebbers is die mainstage best cool. |
|
|
| TranceFool |
| Ik vind alleen Ferry Misja en Mark Norman de moeite waard, kutline-up dus wat ook wel was te verwachten :) |
|
|
| G-L-N |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Is dat serieus of??
Maar goed... Als het een Rank 1 DJ set is kan het wel beuken hoor... Kan me Rank 1 op het HHS feest nog wel herinneren... Dat was vrij stevig hoor... |
Dan hebben wij Rank toch in een andere gemoedstoestand meegemaakt ;)
Ja als ie dan ook maar gaat beuken op TE vind ik het best. |
|
|
| G-L-N |
| quote: | Originally posted by Magic83
Idd rank1,ferry corsten en misja helsloot zijn goed :)
Gielen kan er mee door en naar mark norman ben ik ook wel benieuwd
kijk nog ff of ik ga...
En voor cor fijneman zullen we naar innercity moeten :p |
Gielen kan er mee door? foei foei Mark, Gielen is da man. Je moet die dvd van trance energy 2003 nog maar eens bekijken. Ik persoonlijk raak er maar niet op uitgekeken, goeie nummers man.
Gielen draait overal maar dat maakt naar mijn idee zijn status niet minder. Ik vind hem echt na Tiesto de betere hoewel Ferry ook niet verkeerd is uiteraard. Als je met dj Patrick V(otel) om gaat dan kan het ook niet anders dat je een Gielen liefhebber wordt. Hij is overal waar Gielen draait en heeft toen ook het hoogst geboden op dat etentje met Gielen en op alle feesten waar Gielen draait loopt Votel te schreeuwen GIELUH!!! GIELUH!!! Dat deed ie dus ook bij Ferry Corsten Right Of Way hehe tot ergernis aan toe ;). Ferry scheen hem boos te hebben aangekeken.
ff in algemeen niet op de quote van Mark gericht. Waar is Kai? ik wil verdomme Kai Tracid bij de hardstage. |
|
|
| G-L-N |
| Ohja nog 1 bericht, ik kan natuurlijk niet wensen van ID&T dat ze een kopie van vorig jaar maken met line up maar ik vind de namen die er nu staan wel gaan maar het kan nog wel beter door Kai Tracid en Cygnus X erbij te gooien bijvoorbeeld of Die Cor Fijneman van jullie. Verder was Charlies Lownoise toch ook goed? (Die heb ik helaas niet gezien) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by G-L-N
Verder was Charlies Lownoise toch ook goed? (Die heb ik helaas niet gezien) |
Jaaaaaaa die was geweldig. Na Stars werd het helaas minder.
En Gielen is absoluut de MAN! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by G-L-N
Gielen kan er mee door? foei foei Mark, Gielen is da man. Je moet die dvd van trance energy 2003 nog maar eens bekijken. Ik persoonlijk raak er maar niet op uitgekeken, goeie nummers man.
Gielen draait overal maar dat maakt naar mijn idee zijn status niet minder. Ik vind hem echt na Tiesto de betere hoewel Ferry ook niet verkeerd is uiteraard. |
gielen .. jah.... Kijk als je een mooi opgebouwde trance set wil hebben en niet te veel hitjes wil horen moet je niet bij gielen zijn.
Maar hij weet er toch altijd wel een feestje van te maken. Waar hij ook draait. Iedereen gaat altijd los. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Jaaaaaaa die was geweldig. Na Stars werd het helaas minder.
En Gielen is absoluut de MAN! |
Nee man , Jean is de man, snap je dat nou nog niet? |
|
|
|
|