return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
BeeJay
MIKE
Pulser of Lange
VDM
Darren Tate
Paul van Dyk

deze DJs wil ik graag een keer zien!
tiesto, armin, ferry heb ik al gezien...
Teknikol
ojah

Tiësto
G&D
Lange
M.I.K.E.
Armin
Optimus
quote:
Originally posted by Teknikol
zou jij niet knettergek worden van elke keer structureel gezeik over jezelf te moeten lezen..kijk het blijft internet maar echt jofel is het niet


nee, omdat, je zegt het zelf al, het maar internet is. En structureel? Hoezo is het nou weer structureel?

En BeeJay, VDM kan je wel schrappen, aangezien hij nooit dj optredens doet:)
Teknikol
quote:
Originally posted by Optimus
nee, omdat, je zegt het zelf al, het maar internet is. En structureel? Hoezo is het nou weer structureel?

En BeeJay, VDM kan je wel schrappen, aangezien hij nooit dj optredens doet:)


Bedoelde herhaaldelijk ipv structureel
Teknikol
quote:
Originally posted by Optimus
nee, omdat, je zegt het zelf al, het maar internet is. En structureel? Hoezo is het nou weer structureel?

En BeeJay, VDM kan je wel schrappen, aangezien hij nooit dj optredens doet:)


ojah het is maar internet, maar dat geeft je natuurlijk geen reden om iemand keer op keer te flamen toch?
Partyhardy!
Lex, Optimus en vooral Chicane moeten eens beter leren lezen.
Snuggle zegt in het begin van deze thread alleen maar (precies hetzelfde wat ik meteen dacht!!) dat hij uit dat stukje van ID&T opmaakte dat de line-up al gemaakt was en dat wij daar geen invloed meer ophebben. Dat is dus geen gezeik maar een super normale opmerking. Snuggle loopt dus niet te zeiken. klaar punt.

mijn 5 dj's zouden worden;
1. Scott Bond :tongue3
2. Robert Gitelman :eyespop:
3. Signum :crazy:
4. M.I.K.E. :cool:
5. Misja Helsloot :)

Lekker origineel met dj's die niet vaak in Nederland draaien (uitzondering Misja) Bij zo'n line-up zou ik 100% naar TE gaan! :)
SnuggLe
Lex, misschien vind je dit zwak, en Teknikol bedankt voor het 'opnemen' voor me, maar dit is even persoonlijk en heeft niets met kritiek etc te maken. Het is even tussen Chinees en mij.
Lex; dit is geen kritiek wat hij op me heeft, dit is persoonlijk geflame. Ik flame niemand hier persoonlijk (geef een voorbeeld, zou kunnen dat ik me vergis, maar dan komt het iig zelden voor), maar heb het over zaken. Daar discussier ik over. Wat Tin ineens doet is wat anders.

Hij was nl donderdag bij mij, samen met Tim, en toen hadden we hele discussie ook. Ik vind het nu alleen zwak dat hij al VOORDAT iemand wat zegt al gaat posten wat hij DENKT dat anderen gaan flamen; hij zeikt mensen dus af voordat zij zelf dingen zeggen. Hij denkt voor anderen. En dat kan ik niet hebben.....! Hij flamed mensen omdat hij DENKT dat mensen dingen gaan flamen.

We hadden donderdag een discussie over tolerant zijn etc. Nu vond ik TIm teveel zeiken en Tin te tolerant en te positief etc. Ik zit daar zelf tussen. Maar dan hou ik er niet van als Tin mij hier ineens op deze manier begint af te bekken.

Snappie?


quote:
Originally posted by Partyhardy!
Lex, Optimus en vooral Chicane moeten eens beter leren lezen.
Snuggle zegt in het begin van deze thread alleen maar (precies hetzelfde wat ik meteen dacht!!) dat hij uit dat stukje van ID&T opmaakte dat de line-up al gemaakt was en dat wij daar geen invloed meer ophebben. Dat is dus geen gezeik maar een super normale opmerking. Snuggle loopt dus niet te zeiken. klaar punt.


He he! Dank u dank u!

Mensen hier zien vaak het verschil niet tussen discussie en flamen. teveel mensen voelen zich aangesproken als er iets negatiefs wordt gezegd over iets dat zij niet zo vinden. Mening en stelling is iets anders wat naast elkaar kan bestaan.
Frankisback
Mijn lijstje:

Armin van Buuren
Gabriel & Dresden :D
Blank & Jones
Tiesto
Cosmic Gate
Optimus
1. Die discussie van donderdag heeft er niks mee te maken.
2. Ik flame niet, en zeur ook niet. Mijn eerste reply was dat ik geen comment had op het gezeur.
3. Wat een gezeur om één zinnetje. Nu snap ik New Wave ook es een keer.
Chicane
Ooit was dit bedoeld als serieuze thread... :rolleyes:

DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lex, misschien vind je dit zwak, en Teknikol bedankt voor het 'opnemen' voor me, maar dit is even persoonlijk en heeft niets met kritiek etc te maken. Het is even tussen Chinees en mij.
Lex; dit is geen kritiek wat hij op me heeft, dit is persoonlijk geflame. Ik flame niemand hier persoonlijk (geef een voorbeeld, zou kunnen dat ik me vergis, maar dan komt het iig zelden voor), maar heb het over zaken. Daar discussier ik over. Wat Tin ineens doet is wat anders.

Hij was nl donderdag bij mij, samen met Tim, en toen hadden we hele discussie ook. Ik vind het nu alleen zwak dat hij al VOORDAT iemand wat zegt al gaat posten wat hij DENKT dat anderen gaan flamen; hij zeikt mensen dus af voordat zij zelf dingen zeggen. Hij denkt voor anderen. En dat kan ik niet hebben.....! Hij flamed mensen omdat hij DENKT dat mensen dingen gaan flamen.

We hadden donderdag een discussie over tolerant zijn etc. Nu vond ik TIm teveel zeiken en Tin te tolerant en te positief etc. Ik zit daar zelf tussen. Maar dan hou ik er niet van als Tin mij hier ineens op deze manier begint af te bekken.

Snappie?




He he! Dank u dank u!

Mensen hier zien vaak het verschil niet tussen discussie en flamen. teveel mensen voelen zich aangesproken als er iets negatiefs wordt gezegd over iets dat zij niet zo vinden. Mening en stelling is iets anders wat naast elkaar kan bestaan.


ok,dus in feite hou jij persoonlijk en zakelijk gescheiden...
kan me een recente gebeurtenis herinneren die iets anders in werking ging... :rolleyes:
Biohazard
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjongje jonge, hou je bek man!
We mogen van jou helemaal niets meer zeggen, en Tim en iedereen die zit maar te zeiken volgens jou etc etc en die begin je af te zeiken, en nu denk je al te weten wat ik denk en waarom ik iets neerzet? Ga weg man met je 'ik denk te weten wat SnuggLe dadelijk af gaat zeiken'-posts.
Krijg wat...

En waarom hij daar staat: d'r schoot me totaal geen nr 5 binnen, en die naam kwam als eerste op mijn lippen. En idd, hij IS cheesy, maarja, dat past bij TE, plus hij is er nog nooit geweest. So shut the up.


Jeez, take it easy man!

Ik had het gewoon niet van jou verwacht, omdat jij altijd voor vooruitstrevende muziek staat. En die naam past sowieso niet tussen de rest van de DJs.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement