return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjRV
ik vind het omgebouwde barbie nivo erg hoog hiero,springen jullie ook op de keukenkast als je een muissie langs ziet rennen?
Magic83
Van mij mag komen:

1. Armin Van Buuren
2. Robert Gitelman
3. M.I.K.E
4. Ronald van Gelderen
5. Cor Fijneman
Chicane
Als jullie het nu ook nog doormailen naar ID&T en niet alleen hier posten is het helemaal fantastisch natuurlijk :)
Partyhardy!
ik heb de mail verzonden! :)
numpie
Ik zou graag īs een keer Signum willen zien draaien op Trance Energy, Hun sets zijn altijd super (zo ook afgelopen zaterdag in XL)en die jongens draaien over de hele wereld, zo stonden ze vorig jaar op alle grote parties in de U.K.
Maar hier in Nederland lijkt īt wel of alle promoters gewoon liggen te slapen.

Mijn Line-up zou zijn:

1. Signum
2. Misja Helsloot
3. Chicane Live
4. The Freak
5. Ronald van Gelderen
Ferry 0
Met die lineup kan jij bijna ook wel gewoon naar XXL gaan :D
Cosmic
quote:
Originally posted by Chicane
Als jullie het nu ook nog doormailen naar ID&T en niet alleen hier posten is het helemaal fantastisch natuurlijk :)


Gelijk verzonden natuurlijk.

Valt me wel op dat heel veel mensen Flutlicht/SHOKK opnoemen, wat positief is natuurlijk. Zou ze graag een keertje willen bezichtigen.

Ik zou het alleen ubertriest vinden als ze TE speciaal voor Johan Geilen verplaatst hebben....
basvh
quote:
Originally posted by Cosmic
Gelijk verzonden natuurlijk.

Valt me wel op dat heel veel mensen Flutlicht/SHOKK opnoemen, wat positief is natuurlijk. Zou ze graag een keertje willen bezichtigen.



het zou me niks verbazen als SHOKK een UDC-Only contract heeft. D.W.Z dat hij alleen dus voor UDC draait. Shokk kan idd vet draaien. Wat hij al op veel feestjes heeft laten zien. Persoonlijk vond ik dat hij vorig jaar Impulz het beste draaien.
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het is best...jullie mogen mod worden.

Op alles wat je hier zegt wordt je meteen afgezeken, ik wordt er helemaal gek van. Je wordt hier door 100 man gepakt op woorden die je vroeger hebt gezegd, en niets is goed. Als mod doe je 1 dingetje verkeerd en je wordt afgemaakt. Sommige mensen kunnen alleen hier andere mensen afzeiken, terwijl ze verder niets posten. Gaat dan iemand de fout in , of zegt iemand iets dat ze niet aanstaat, dan *PLOP* , dan posten ze ineens wel!! D'r is ook een middenweg in constructief bezig zijn en discussieren/'zeiken'.

Ik post hier nu gewoon totaal niet meer met plezier, en daar wordt ik gek van. Ik vind het best....

En bedankt voor de persoonlijke trap na Chinees!



Wat een onzin, mag jij me vertellen waar die trap na zit:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

En volgens mij ben je zelf hier degene die zich alles persoonlijk aantrekt. Alsof ik op TA kom om mensen af te zeiken:stongue: Sjeez, tis maar internet hoor:rolleyes:
G-L-N
Hallo allemaal, ten eerste ik ben nieuw hier en heet Glenn. Ik ken Magic83 en Frank (geen idee wat zijn username is) en het leek mij hier ook wel een tof forum dus vandaar dat ik ook kom posten. Ik zag geen thread waar ik me moest melden omdat ik nieuw ben dus meld ik me hier gewoon voor het eerst ;). Mijn top 5 die ik wel zou willen zien zijn. Gielen, Kai Tracid, Luna, Takkyu Ishino en Benny Rodriques.

eieregooie
quote:
Originally posted by G-L-N
Hallo allemaal, ten eerste ik ben nieuw hier en heet Glenn. Ik ken Magic83 en Frank (geen idee wat zijn username is) en het leek mij hier ook wel een tof forum dus vandaar dat ik ook kom posten. Ik zag geen thread waar ik me moest melden omdat ik nieuw ben dus meld ik me hier gewoon voor het eerst ;). Mijn top 5 die ik wel zou willen zien zijn. Gielen, Kai Tracid, Luna, Takkyu Ishino en Benny Rodriques.


Oh, hier issie... ;) ehh... tis Trance Energy hoor, geen Gabber Energy of Club Energy... Maar goed, je mag zelf kiezen :) Leef je uit hehe...
arj1o1
kheb ook meegedaan alleen met een lijstje dat winwaardig is hehe :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement