return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
BeeJay
quote:
Originally posted by Optimus
nee, omdat, je zegt het zelf al, het maar internet is. En structureel? Hoezo is het nou weer structureel?

En BeeJay, VDM kan je wel schrappen, aangezien hij nooit dj optredens doet:)

waarom eigenlijk niet? Naja, dan maar Lange en Pulser
TranceFool
Gaan de mensen die hier hun lijstje posten em ook echt opsturen? want dan kunnen we misschien nog wat leuks krijgen ;)

Van mij wordt denkik zoiets:

-Scott Bond
-Misja Helsloot
-Precision
-Talla 2XLC (liveset van de vorige TE roeleerde)
-Flutlicht b2b Shokk (nieuwe plaat van shokk met marcel woods komt uit op ID&T dus zou heel goed kunnen dat ze em boeken.....die nieuwe plaat zit trouwens in hun set op HQ XL, laatste nummer thanx to Acidsyl ;))
HBtje
1) Paul van Dyk (lmfd)
2) Shokk vs Flutlicht (2 top producers die volgens mij veel energie in hun set zullen stoppen)
3) Marco V (omdat ie niet op IC staat)
4) Scott Bond (als opener om je langzaam in the mood te krijgen)
5) Push (M.I.K.E.) (Live act dan want het was 'toen' ook zo vet)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lex, misschien vind je dit zwak, en Teknikol bedankt voor het 'opnemen' voor me, maar dit is even persoonlijk en heeft niets met kritiek etc te maken. Het is even tussen Chinees en mij.
Lex; dit is geen kritiek wat hij op me heeft, dit is persoonlijk geflame. Ik flame niemand hier persoonlijk (geef een voorbeeld, zou kunnen dat ik me vergis, maar dan komt het iig zelden voor), maar heb het over zaken. Daar discussier ik over. Wat Tin ineens doet is wat anders.

We hadden donderdag een discussie over tolerant zijn etc. Nu vond ik TIm teveel zeiken en Tin te tolerant en te positief etc. Ik zit daar zelf tussen. Maar dan hou ik er niet van als Tin mij hier ineens op deze manier begint af te bekken.

[new wave in old-style replymode: flame mod on]

Sukkel!, ik zei alleen dat TRANCE KUT IS (en dat is ook zo!) en verder niets! Verder hebben tin en ik je der op geattendeerd dat je je niet aan de regels van het forum houd!
Ik zeik niet te veel, ik zeik precies genoeg!
Zal toch eens zo wezen dat je als persoon maar overal mee eens moet zijn omdat andere dat zo graag willen........dikke ass dus!
Zit jij te mekkeren dat wij zo gigantisch aan het zeiken zijn maar jij hebt er ook zeker wel een handje van ouwe.
Ik zeik over dingen waarover gezeken MOET worden ; ID&T, muziekstylen, politie en vele vele andere dingen.
Ik ga me niet inhouden omdat het dan alleen maar een laf kutforum wordt.
Dacht dat jij fan van Remy was omdat hij altijd op iedereen nutteloos loopt te zeiken, nu wordt er eens tegen jouw gezeken en dan vind je het allemaal oh zo lafjes van de mensen.....gohgohgoh........

[new wave in new-style replymode: flame mod off]

:p beginnen jullie eens wat later met zieken, denk ook eens aan de arbeidsklasse :p
Chicane
quote:
Originally posted by Chicane
Ooit was dit bedoeld als serieuze thread... :rolleyes:

:whip:
moogwai
Ik zou eigenlijk echt niet weten wie er op de Mainstage gaan draaien. Het wordt waarschijnlijk de eerste zonder Gielen (thanks voor de tip HB), want hij zit dan in Australie volgens zijn schedule.. En ik neem aan dat TE op de 14e of 21e wordt gehouden, of ze moeten 'm speciaal voor Gielen op de 28e zetten :)

ff een ruige gok... Joop, Jochen, Cor Fijneman, Jurgen Vries, Cosmic Gate

Maar goed, als ik mocht kiezen (en wat ook haalbaar is.. wat onze grote drie dus niet zijn) lijkt me deze line-up wel leuk.
- Ronald van Gelderen
- Scott Bond
- Marco V
- Cosmic Gate
- Shokk vs Flutlicht

quote:
Originally posted by TranceFool
-Flutlicht b2b Shokk (nieuwe plaat van shokk met marcel woods komt uit op ID&T dus zou heel goed kunnen dat ze em boeken.....die nieuwe plaat zit trouwens in hun set op HQ XL, laatste nummer thanx to Acidsyl ;))

Lekker nummer is dat zeg!
Optimus
ff snel vanaf werk:

TE wordt waarschijnlijk 31 januari gehouden, ID&T heeft het voorlopig verschoven.
New Wave
quote:
ff snel vanaf werk:

TE wordt waarschijnlijk 31 januari gehouden, ID&T heeft het voorlopig verschoven.

Ah minder, moet ik effe mijn vakantiedag veranderen!
AlFerox
on topik plz!! :mad:
moogwai
quote:

Zodat Johan toch present kan zijn en ik meer kans krijg op de kaarten nu één naam alweer bekend is :D

BeeJay
toch niet weer Johan Gielen!
SnuggLe
quote:
1. Die discussie van donderdag heeft er niks mee te maken.
2. Ik flame niet, en zeur ook niet. Mijn eerste reply was dat ik geen comment had op het gezeur.
3. Wat een gezeur om één zinnetje. Nu snap ik New Wave ook es een keer.

Het is best...jullie mogen mod worden.

Op alles wat je hier zegt wordt je meteen afgezeken, ik wordt er helemaal gek van. Je wordt hier door 100 man gepakt op woorden die je vroeger hebt gezegd, en niets is goed. Als mod doe je 1 dingetje verkeerd en je wordt afgemaakt. Sommige mensen kunnen alleen hier andere mensen afzeiken, terwijl ze verder niets posten. Gaat dan iemand de fout in , of zegt iemand iets dat ze niet aanstaat, dan *PLOP* , dan posten ze ineens wel!! D'r is ook een middenweg in constructief bezig zijn en discussieren/'zeiken'.

Ik post hier nu gewoon totaal niet meer met plezier, en daar wordt ik gek van. Ik vind het best....

En bedankt voor de persoonlijke trap na Chinees!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement